Babinet.cz  /  Magazín  /  Čtenářské příběhy  /  Karin: Manžel mě nutí do holení! Je mi to protivné

Karin: Manžel mě nutí do holení! Je mi to protivné

3.1.2019 - redakce Babinet.cz

Nejsem žádná šedá myška od plotny a ani mi není až tolik let, abych se musela chovat jako nemoderní puťka, která nejde s dobou. Ale návrh manžela na to, abych se nuceně zbavovala svých chloupků, mi přijde krajně nevhodný.

Nejdřív jsem jeho prosby a přání na adresu chloupků ani moc neřešila. Přišlo mi to jako jeho momentální vrtoch. Mávla jsem nad tím rukou a neholila se dál. Ale to, co poslední dobou manžel předvádí, je směšné a ostudné. Jsme spolu pořádnou řádku let a nikdy po mně holení nevyžadoval. A teď, na stará kolena mě začne měnit k obrazu svému? To odmítám. Navíc se mi holení intimních partií bytostně hnusí. Zkoušela jsem to kdysi dávno a bylo mi to velmi nepohodlné. Je mi úplně jedno, co v módě je a není, mně samotné to prostě vadí. Ale můj muž je jako beran. Pořád dokola tohle téma nastoluje. Není dne, kdy by o holení mých intimních partií nemluvil. Naléhá na mě a je mi tím protivný. Jsem celkem prudká povaha a tak kvůli hloupému holení vznikají u nás doma hlasité dohady. Neustále se musím obhajovat, proč to nechci udělat. On je vůči mým argumentům hluchý a je jako umanutý. Vrazí mi kolikrát do koupelny a má stupidní narážky. Nedochází mu, že mě tak od sebe trochu odhání. Mám s ním totiž pomalu strach zabřednout jakýkoliv rozhovor, protože to vždy nakonec skončí u žiletky.

A co mě na tom skutečně mrzí, je upadání našeho sexuálního života. Manžel se mu vyhýbá a snaží se mě tak asi dotlačit k tomu, abych udělala, co chce. Ale takovým vydíráním u mě ničeho nedocílí. Spíš naopak. Občas z trucu odejde spát do obýváku a po cestě hlasitě lamentuje nad tím, že jsem ledová královna, která neumí chlapovi vyhovět. Tohle tvrzení mě samozřejmě zraňuje a manžel v mých očích upadá.

Nerozumím tomu, že muži jsou ještě pořád opravdu tak natvrdlí a chtějí po ženě něco, co se jí hnusí. To jim nedochází, že takhle to nefunguje a je to jen přetvářka? Nebo dochází a je jim to jedno? Nechce se mi věřit, že po letech bezproblémového manželství dokáže pevný svazek nabourat něco tak stupidního, jako je holení a neholení.

Karin, 56 let

 

Pokud se chcete i Vy podělit se svým příběhem, napište nám do redakce na info@babinet.cz.

Redakčně zpracovala Bára Klímová

Vaše názory

Vaše názory (pro vložení komentáře se prosím přihlaste)

Váša
3.1.2019 14:24

Milá Karin! Neholíte se vůbec nebo odmítáte jen holení pubického ochlupení? I když se móda vždycky časem změní, tak zatím ještě přetrvává to, že "moderní" ženy se holí i "dole". Ovšem máte myslím plné právo holení intimních partií zcela odmítnout, i když to po Vás manžel požaduje. Zkuste mu navrhnout, ať se oholí nejdříve sám, že vám to připadá opravdu hloupé a nepohodlné, nehledě na to, že to je do značné míry infantilní, protože z hygienického hlediska to opravdu potřebné není. Každopádně byste neměla zcela ustoupit, i když tím Váš sexuální život zřejmě strádá. Být na Vašem místě, tak připustím pouze "zarovnání" linie bikin nebo celkové zkrácení chloupků, ovšem maximálně o třetinu, tedy tak, aby "to podstatné" zůstalo zachováno. Když už to nepůjde jnak, tak mu řekněte, že je nemoderní trouba, protože holení dámských intimních partií už zase není tak "šik", jak si třeba on myslí nebo viděl v nějakém pornu. Ráda se s vámi o tom pobavím podrobněji, piště případně na is.vendy@seznam.cz Vendy

Sese
3.1.2019 14:28

To vypadá, jako když má vyholenou bokovku a aby neměl tak černé svědomí, aby to měl podobné doma, tak to vyžaduje i po vás. Já se také neholím. Jinak mám svědění a nepříjemné pupínky a boláky.

proberse
3.1.2019 14:33

S největší pravděpodobností po tom netouží z frajeřiny, ale protože se mu to hnusí. Nevím, proč se kolem toho dělá takový povyk, nejde o holeni hlavy. Nicméně nic není potřeba měnit, stačí mu dat prostor na to, najit si někoho normálního.

starykocour
3.1.2019 14:51

Mně to vždy přijde divný. Ženská se načančá, nazdobí a navoní kdykoli jde do práce. Tedy rozumněj pro jiné chlapy ( kolegy, šéfa, ... ) a vlastní manžel jí za to nestojí. Je možné, že manžel už stárne a potřebuje trochu víc eroticky povzbudit. Ale jí se to hnusí. Může se stát, že se najde jiná, co to pro něj udělá ...

orinka
3.1.2019 14:55

Myslím, že by mohlo dojít ke kompromisu. Až horké hlavy vychladnou, vstrčit mu do ruky DÁMSKÝ strojek (který on zaplatí) a nechat se od něj oholit. Jednou se snad ustoupit může. Já se tedy alespoň zkracuju a v oblasti bikin je to naprosto samozřejmé.

starykocour
3.1.2019 14:56

A Vy Karin po manželovi chcete, aby se holil ? Na tváři, nebo i jinde ? Třeba i jemu se to hnusí a musí ...

Martin K.
3.1.2019 14:57

Dovolím si "chlapský" komentář. Na jednu stranu chápu, že s holením "nahladko" může mít někdo problém. Třeba zarůstání chloupků nebo je "staromódní" s předsudky nebo se mu to prostě jenom nelíbí. Ale zaujaly mě v článku 2 věty, na které byste si asi měla odpovědět i vy sama: 1) "Nedochází mu, že mě tak od sebe trochu odhání." - Nedochází vám, že ho "bobrem" od sebe tak trochu odháníte? 2) "muži jsou ještě pořád opravdu tak natvrdlí a chtějí po ženě něco, co se jí hnusí." - Nejste ta natvrdlá a neústupná třeba vy? Ne, opravdu se nemusí vyholení "dohladka" každému líbit nebo být "bezproblémové". A ani všichni chlapi nemají stejnou představu o ideální podobě úpravy klína. Ale existuje přece celá škála různých "střihů". Nerozumím tomu, proč nezkusíte třeba jenom krátký "sestřih". Přece nemusíte mít kačku úplně holou nebo si stříhat nějaké infantilní tvary? A abych odpověděl i na "námitku" z komentáře Váši: Ano, já se holím, přestože jsem jinak docela konzervativní (a holí se i dost mých přátel) Někdy jenom nakrátko, někdy dohola (vypadá potom větší :-))) )

Matesj
3.1.2019 15:46

Když vidím některé komentáře, tak nechápu. Jsem asi "nemoderní", ale já zase vzpomínám na doby, kdy žeby vypadaly jinak, než malé holčičky a nyní bych je od sebe ani nedokázal rozeznat. To, že řena, která není oholená "dohola" je považována za nenormální a je dokonce urážena, to je velmi smutné. Prostě jsou muži, kteří dnes vyžadují ženu vyholenou a za pár let budou stejně odhodlaně říkat, že kdo není nabarven "na modro", je nenormální, protože "nyní" se přece každý maluje do modra... Vážená Karin, potkat ženu jako jste Vy, by mě potěšilo a rozhodně by mě to nevyděsilo, naopak, věděl bych, že jsem v přítomnosti normální, dospělé ženy.

Karel Šťastný
3.1.2019 16:03

Já si myslím, že ženská v tomhle věku je vhodná maximálně na úklidové práce a manžel by si měl raději najít na sex něco mladšího. Tyhle padesátky jsou jako staré brambory, krájíš, krájíš a pořád hniloba... Máme to v práci, pořád se to jen potí a fňuká a práce nikde.

Liška Bystrouška
3.1.2019 16:08

Řekla bych, že náhlý požadavek na holení - po tolika letech manželství - je spíš zástupná záminka. Jak to, že mu to doteď nevadilo? A když mu Karin vyhoví, s čím přijde příště? A co když se, nedej bože, něco stane a on by se měl vyrovnat s něčím daleko horším, než je pár chloupků? Zvládl by to? Od chlapa, pro kterého je TOHLE zásadní problém, raději pryč!

satam
3.1.2019 16:40

Karin, omlouvám se za mé stručné vyjádření. Manžel je Hugo. Hugo je vůl. A Karel Šťastný je taky Hugo.

Yanka
3.1.2019 17:03

V tomto věku jde manželovi možná i o změnu, zpestření, dlouhodobý sen a představu, a až teď našel asi odvahu. Holím se cca 25 let. Nemyslím tím úplně, i když i to jsem zkusila, ale prostě se tam dole upravuji. Nesnesla bych mít tam drn a chlupy ven z kalhotek… Karel Šťastný, sice mi ještě nebylo padesát, ale mám to skoro "za pár". Nepotím se, vždy jsem perfektně upravená, mám vysportovanou postavu a lidé kolem mi hádají okolo 30 let. Nefňukám a moji práci zastávám perfektně. Jste hňup, když tohle dokážete napsat.

zaira
3.1.2019 17:17

Jde o zvyk, kdysi jsem se taky neholila, ale pak přišla ta móda a tak jsem se do toho dala a díky tomu zjistila, že se tak cítím lépe v situaci kvůli které jsem to dělala :-) . Teď, když jsem neaktivní, neholím se. Ale pokud bych si někoho našla, jdu do toho, jakkoliv je to ze začátku nepohodlné a znova je to nezvyk... Pisatelce nerozumím, po mnoha letech to chce vždy nějakou změnu a osvěžení v této oblasti a manžel chce jen tohle... neukecává ji na trojku či swingers. Proč nevyhovět ? Vždyť nemusí vypadat jako malá holčička, šla bych cestou nějakého kompromisu, napůl žiletka, napůl nůžky....

Darell
3.1.2019 18:29

V 56 budte rada, ze se o vas jeste sexualne zajima, jinak chlupate nohy meli naposledy radi neandrtalci, i kdyz par jedincum to bude vyhovovat i dnes. A pokud se nejedna pouze o nohy, ruce nebo knir pod nosem, ktery mnohe zeny po 50 maji, tak to pisete tak politicky korektnim zvlastnim zpusobem, ze to mnohe o Vas vypovida. Prece nemusite byt vyholena porad ,staci 2-3 mesice v roce, treba v lete,coz by byl rozumny kompromis. Dnesnim problemem zen je prijmuti jejich zenskosti nebo spise si s tim manipulativne zahravaji a zenami (zvlaste po 20) jsou kdyz se jim to napr. ekonomicky hodi. Mela byste mit radost z toho, ze vaseho muze sex s vami bavi ma o nej zajem, ze hleda zpusoby, jak byste ho i po letech vzrusovala a verte, ze to neni jednoduche, tak jestli nejste namyslena a sebestredna feministicka Liska Bystrouska, mela byste si vazit sebe same a hledat kompromis, a plne se oddat sexualnim fantaziim a treba chtit po muzi neco reciprocne v oblasti sexu ci milostnem souziti. Uvidite, ze se to velmi pozitivne promitne v dalsim pokracovanim Vaseho vztahu. Jinak zase to zahravani si se slovy normalni, dospele, teenegerovske , paneboze opustte tuto spolecenskou realitu, tento spolecensky tlak, ze musite byt v urcitem veku to a ono a chovat se urcitym zpusobem. Uvidite, ze budete mnohem stastnejsi. Zijete svuj zivot, ale zaroven pamatujte, ze jste ve vztahu, ze jste jen pul bytosti propojene zivotem, majetkem, laskou k druhe, vy jste si to zvolila, tak poteste se a teste se navzajem.

bobis57
3.1.2019 18:59

Milá Karin, jsem muž už téměř v důchodovém věku, přesto přidávám svůj názor. Když má žena šaty nebo sukni až na zem, pak je muž vděčný za pohled na pouhý kotník. Když má žena sukni pod kolena, je rád, když může zahlédnout kolínko. Když má mini, přemýšlí jak to vypadá výš. A to vše muže láká i když tu samou ženu před chvílí viděl na pláži jen v nicotných bikinách. Prostě to, co je skryto, tak láká a dráždí. A stejné je to i se zarostlým klínem. Opět něco skrývá a muže láká to, jak to vypadá dál. A to je na tom to nejkrásnější, že se stále máme na co těšit. Chodím spoustu let na nuda pláž a tak vidím ty rozdíly. Některé ženy/dívky jsou úplně holé, jiné mají jen malou nevyholenou čárku, jiné jsou přírodně ochlupené víc, jiné míň. Některým vyholení vyloženě sluší, jiným ne. Nejhorší je pohled na vyholenou, roztaženou, kdy jí je vidět, jak se říká, až do krku. Já sám preferuji přírodní tmavší, trochu kudrnatý, hustý kožíšek, popřípadě i trochu přistřižený po stranách, který zakrývá štěrbinu. Pak je to největší lákadlo, jsem zvědavý, jaké to asi je tam dál a má fantazie produkuje v mém mozku krásné, plastické, třírozměrné představy. Pokud je žena úplně holá, pak je to sice (ale jen někdy) pěkný pohled, ale tady už člověk všechno vidí a nemá se na co těšit. Pomalu postupně odkrývat to skryté, to je ta pravá erotika. Ukázat hned úplně všechno, se pomalu blíží k pornografii. Proto máte mé sympatie. Nehledě na to, že pokud muž od ženy vyžaduje holý klín, zavání to trochu pedofilií.

kunhuta999
3.1.2019 19:08

Souhlasím s VÁŠA, ať se oholí nejprve sám. Jinak pánové, všem léta utíkají a někteří pánové přes padesát, které znám já nejsou vhodní ani na ty domácí úklidové práce. Proto děvčata, pokud doma máte padesátiletého teplákového gaučáka, sáhněte po mladším zajíčkovi. Jinak souhlasím, že Karel Šťasný je Hugo. Všem krásný a pohový rok 2019 a velkou dávku tolerance, hlavně ke smým partnerům.

Pink
3.1.2019 19:38

No dobře, beru, ale tak opak? Muž nechce, abych se holila. Kdo teda má pravdu?

Kolokol
3.1.2019 21:37

No, pokud se mohu k tomu vyjádřit, každému, co je mu pohodlné a po chuti. Pokud se Vám to Karin nelíbí, nedělejte to, ale vezměte v úvahu, že Váš manžel to chce po Vás proč? Protože po Vás touží, chce Vás mít a nechce hledat nikde nějakou jinou, která mu to splní. Chce Vás a žádnou jinou. Nicméně, pokud máte tak silný odpor k holení se a ani kvůli muži svého života to neuděláte, pak mám pocit, že Vám na Vašem manželovi příliš nezáleží. Zkuste to pro něj udělat, třeba budete nakonec ráda, protože sám znám to vzrušení, když jsem se poprvé oholil na intimních partiích já. Milování bylo najednou jiné, intenzivnější a sladší a také jsem dřív tvrdil, že je u chlapa nechutné, kdyby si měl holit svoje pubické ochlupení. A ejhle. Už snad 10 let se holím obden a neumím si představit, že by tomu tak nebylo.

Kája7512
3.1.2019 21:48

Holení je jen móda (moje drahá má ukázkového bobra), pantáta by neměl koukat na kraviny na internetu a být rád, pokud s ním paníma skutečně chce pořád něco mít (i v jejím věku, kdy už většina žen podobné myšlenky vůbec nemá).

Martin K.
4.1.2019 01:13

Škoda, že se příspěvky nedají "lajknout". Dávám palec nahoru těmto: Yanka, zaira, Darell a Kolokol. :-)

Kono33
4.1.2019 05:19

Myslím, že se kolem píííí toho nadělá mnoho.Je moderní aby si žena prosadila svou a to za každou cenu.Ovšem já si říkám, že vztah je o kompromisu z jedné ale i z druhé strany. Je jen na ní zda chce být ve vztahu a nebo ne.

Luis
4.1.2019 05:52

Manželovi dochází, vzhledem k jeho věku, že jako chlap brzy skončí. Přišla na něj druhá míza a cítí, že mu houká poslední vlak. Vy mu máte nahradit nějakou vyholenou dvacítku, kterých je plný intenet, a kterou nemá nárok sám poznat (pokud nechce sáhnout hluboko do šrajtofle), takže chce mít aspoň něco. Vy mu ten krásný sexuální objekt máte částečně nahradit. To, že se vyholíte, vám a ani jemu nepomůže, spíš nakonec naopak. A protože vás nemiluje, (vztah dvou lidí není založen na tom, jak vypadají), klidně ho vemte za flígr a vyražte s ním dveře. Až mu dojdou čisté ponožky a bude mít k obědu pátou konzervu, pochopí, v čem je vaše cena. Možná do té doby zase pochopíte vy, že člověka jeho kvalit až tak ke klidu a štěstí nepotřebujete. Nedělejte nic, co je vám proti srsti :-) Nechte si ji :-)

jenicek54
4.1.2019 06:58

Mě by se taky baba s knírkem nelíbila

Háňa*
4.1.2019 08:13

Prostě se neobhajujte. Diskuse o čemkoli může probíhat jen mezi dvěma lidmi a ti se jí musí chtít účastnit. Jinak je to monolog. Řekněte: "K tomuto tématu jsem se už vyjádřila mnohokrát, Už mě to nebaví, tak mě s tím neobtěžuj". A odejděte z místnosti nebo přestaňte na jeho řečnění reagovat. A v koupelně se zamykejte. Je to vaše intimní chvíle, kterou vám nikdo nemá co narušovat.

milly
4.1.2019 08:20

Tak přiznávám, že žiletku taky nesnáším. Našla jsem alternativu v depilaci cukrovou pastou. Nezarůstají chloupky a při dorůstání nesvědí jak ďas. :) Sice kvůli tomu musíte jednou měsíčně do salonu, ale co. Zkusila jsem to i sama doma ale bylo to peklooo. Nedokážu si sama takhle ubližovat :D

Kalina
4.1.2019 08:56

Hmmm....a mne tahle diskuse pod článkem, potažmo příspěvky některých pánů dost zamrzela.... :( Kolik asi mužů je schopných považovat ženu za rovnocenného partnera a chovat se k ní s úctou a empatií...? Ve svém okolí to bohužel vidím jen sporadicky....

starykocour
4.1.2019 09:36

Myslím si, že každý člověk se vyvíjí. Co se líbilo v mládí, se nemusí líbit na stará kolena. A třeba na stará kolena má Karin nějakou hormonální bouři a je podstatně více zarostlá, než byla jako mladá holka. Manželovi se jeji zarostlý klín hnusí. Karin má tedy volbu. Buď manželovi vyhoví a upraví se, nebo oželí milování.

Rostin
4.1.2019 10:56

až přijde do módy zkracování penisů a ženy vás k tomu začnou nutit, co potom pánové???

proberse
4.1.2019 12:34

Nadšeně tleskám názoru autorky Rostin, typické představitelce části ženského pokolení s IQ do 50, s naivními představami o tom, že ví všechno, chlácholící se falešným pocitem o tom, že to všem pánům pořádně vytmavila. Bohužel opak je pravdou - nedostatek inteligence je natolik do očí bijící, že bohužel končí všem pro smích jako malá zbytečná husička.

Rostin
4.1.2019 13:29

:D taky potlesk, borče, autorka Rostin je muž, je mi 51 let a nedostatek inteligence vidím u lidí kteří za jakoukoliv cenu vnucují módní trendy i těm kteří jdou svoují vlastní cestou

paní Müllerová
4.1.2019 14:56

Mohli by mi někteří diskutující, např. Pan Šťastný, vysvětlit, proč se tak neuctivě vyjadřují o ženách nad 50 let? Znamená to , že oni se rozhodli být forever young a voňaví? On kolikrát chlap po padesátce je taky přitažlivý jedině kontem (omlouvám se těm slušným, kterých se to netýká a kteří by se o ženách takto nikdy nevyjadřovali). Tak doufám, že mají řádně naspořeno.

Lotuska
4.1.2019 16:31

Podle mě, nejde v příspěvku paní Karin ani tak o holení intimních partií, jako o o osobní hranice toho, co je pro nás ještě OK a co už vnímáme jako odporné, nechutné. Sama Karin píše, že jí to přijde ,,bytostně odporné". Je to stejné, jako kdyby po vás partner/ka vyžadoval sexuální praktiku, kterou v žádném případě ani nechcete zkusit. Předpokládám, že kdyby holení pro Karin nebylo bytostně odporné, tak by to již dávno vyzkoušela a nehledala spásu na internetu. Nám to může přijít jako maličkost, tak se ohol a je to, maximálně ti to za pár týdnů doroste, ale pro ni je to už za hranicí toho, co je ochotná pro fungující vztah udělat. Buď to partner bude akceptovat nebo bude štěstí hledat jinde...Diskuzí k holení/neholení partií je na netu dost a dost,osobně zastávám názor, že je to otázka osobních preferencí a shody obou partnerů, co se jím líbí nebo ne.

tomas5
4.1.2019 17:29

Karin je prostě jen hloupá. Až bude úplně stará rašple, každému vč. manžela bude její holení úplně fuk.

PavelT
4.1.2019 20:09

Vážená paní Karin. Vzhledem k tomu, že jste již s manželem nějaký ten pátek, dá se usuzovat, že jste již společně pár problémů vyřešili. Z vašeho popisu "problému" mám pocit, že jste již oba s manžel "kouslí" a místo abyste se pokusili neshodu názorů vyřešit, trváte každý bezpodmínečně na svém. Možmá by nebylo na škodu, kdyby jste se oba nejdříve domluvili na sklidnění negativních emocí. Manžel by se rozhodně měl vzdát "stupidních" narážek a vy byste mu mohla na oplátku slíbit, že se nad tím alespoň zamyslíte. To není přeci žádný slib toho, že nakonec uděláte co po vás chce. Chápu, že když do Vás ustavičně někdo rýpe, je těžké se otevřít jeho "novému" požadavku. Z diskuze je jasně patrné, že nárory jsou přibližně v rovnováze. To znamená, že asi nedostanete jednoznačnou odpověď na to, zda se holit či neholit. Dlouhodobé spokojené partnerské vztahy jsou téměř vždy založeny, mimo jiné, na vzájemné úctě a kompromisech. Dle mého názoru, pokud se nechcete s manželem pořád jenom hádat a myslíte si, že stojí za to váš vztah udržet spokojený, budete muset nakonec nějaký ten kompromis udělat a tím myslím oba. Možná, pokud Vám manžel dopřeje "nerýpavého klidu", byste mohla ze začátku zkusit pouze nějakou lehkou "změnu účesu". Trochu zastřihnout a tak. Nakonec oba uvidíte jaký to bude mít na váš vztah a sexuální život vliv. Třeba zjistíte, že i to lehké zastřihnutí je pro Vás z dlouhodobého hlediska nepřekonatelné anebo naopak zjistíte, že to není tak špatné a případné zkvalitnění vašeho sexuálního života s tím související Vás přiměje změnit na to protivné a krajně nevhodné holení názor. V sexu se dá objevovat nové obzory celý život a třeba tím vzroste sexuální apetit Vašeho muže. Prostě zkuste udělat aspoň krůček, jinak nepoznáte zda o něco náhodou nepřicházíte.

bob7373
4.1.2019 23:11

No děvče, jsem o pár let starší, osobně sice dávám přednost bobrovi, ale časem se preference mění. Nicméně upadání sexuálního života nemusí vůbec znamenat vydírání, ale prostě mu to už tak nefunguje a chce to nový podnět (v tomto věku velmi pro funkci orgánu důležité) o který si zaplaťpánbů říká. Samozřejmě jste svobodná bytost, ale i partnerka. Každá situace má svá řešení, láska neláska, pokud chce svou prostatu mít v těchto letech udržovanou a pro funkci potřebuje nový podnět, najde si jej zkrátka jinde, Vaše zatvrzelost typu mě se to nelíbí a ty mi můžeš tak maximálně políbit..., on políbí, ale asi někde jinde, to je Váš cíl?! Vztah je zejména v těchto letech - o dohodě a vyhovění si. Pokud vůle k dohodě chybí, což text Vašeho popisu dokládá, může to cítit jako nezájem o intimní život, který je pro soužití ve Vašem věku dost podstatná záležitost. Když se nedohodnete aby byla nějak splněna jeho touha, není možno se divit ničemu. Poměrně dost mužů si v tomto věku najde z podobných důvodů milenku, s tím že to bude jen tak na ten jeden účel , dost z nich to ale nevyrejduje a zkončí to průšvihem. Pokud svou touhu chce řešit s Vámi je to jasný důkaz že Vás má rád a svou situaci chce řešit doma a toho si považujte.

Albert1
5.1.2019 08:45

Tak z toho nedělej kovbojku a tu svoji frndu si ohol. Buď ráda, že ještě stojí o to tvoje starý maso a že si nehledá mladší bez chlupů ;-)

omg
5.1.2019 14:46

Karin tak manžel tě chce jednou pořádně vylízat do bezvědomí ať zažiješ pořádnej orgasmus a ty místo abys mu v tom že ti chce udělat dobře vyhověla tak na něj prdíš? Snad nechceš, aby lízal prochcanej chomáč smradlavejch chlupů???

R
5.1.2019 18:33

Drahá paní Karin, pokud je Vám holení intimních partií nepříjemné, nemusíte to dělat. Jak ukazují některé stupidní názory výše, muži mají nereálná měřítka krásy. Zamyslete se, zda se holí i Váš manžel? Pokud ne, proč byste mu měla ustupovat? Jistě, až se sám zbaví obtěžujících chloupků, zajde si do posilovny, zbaví se břicha, přestane jíst tučné jídlo, vzdá se pití alkoholu, či udělá cokoliv, aby vyhověl ženskému měřítku, pak si můžete promluvit o Vašich ústupcích...

Irenn
6.1.2019 15:42

Pro pana Karla Šťastného. Vaše odpověď je naprostá demence! Žena je žena a bude mít to co jí vyhovuje a je jedno jestli má 20 let nebo 60 let! Stejně jako muž je taky jenom muž a má taky svoje dobro i zlo. Pokud se to manželovi paní Katrin nelíbí, tak ať se sám oholí dole a může tancovat okolo stolu. Ještě jedna paní má tady o starší ženě nemorální řeči. Ona taky bude mít jednou 50-60 let a chtěla bych slyšet jinou mladou ženu jak by měla názor jako vy, že je paní líná, práce pomalá a jiné řeči. Taky vás to jednou čeká!!!!!!!!

Milo
8.1.2019 22:39

Tak pánové, jestli si vyholením zvyšujete sebevědomí, že máte většího ptáka, tak se fakt mýlíte. Vyholený chlap je hodně, ale fakt hodně směšný. Krásně to popsal bobis57. Super.

Martin K.
9.1.2019 14:25

Je smutné kolik vyloženě idiotských (většinou pánských) a arogantních a sobeckých (často dámských) komentářů tady je. Nikdo z těch chytráků si nevšiml, že partnerství a většinou :-) i sex jsou párová disciplína? A do té, podle mě nepatří přístup: "dělejte jenom to, co chcete vy", nebo "ať se oholí on, shodí 50 kg, začne vydělávat miliony, ... a potom teprve přistupte na jeho žádost", ... Nikomu z nich se ještě nestalo, že to, co je na začátku ani nenapadlo nebo jim připadalo nepřitažlivé, se jim nakonec zalíbilo? Asi jsem měl a mám štěstí, že já i moje partnerka taková překvapení zažíváme docela často.

Brrouk
4.5.2020 19:49

Jak se holit bez následného podráždění tam dole?

Vasikova
6.5.2020 19:19

Já mám holící strojek přímo na intimní partie, díky kterému se dokážu oholit úplně dohladka, a bez podráždění. Nebyl ani drahý, koupila jsem ho za 900 korun.

Brrouk
11.5.2020 12:25

Za 900 to není tak hrozná? a potom tedy nemáte to příšerné svědění další dny?

Vasikova
13.5.2020 19:01

Přesně tak, od toho co jsem ho začala používat, tak už nemám to otravné svědění. Koupila jsem si ho z eshopu e-kondomy .cz Dostala jsem k němu i několik šablonek to úpravu ochlupení.

Další z magazínu

Náš tip
  • Procvičte nejen pravopisná cvičení, diktáty, ale i kvízy, časté chyby, doplňovačky a vše, co pomůže ve výuce Vám nebo dětem na webu pravopisne.cz