Babinet.cz  /  Magazín  /  Styl  /  Představení nové vůně Repetto

Představení nové vůně Repetto

22.9.2013 - redakce Babinet.cz

Saténová stuha ovázaná kolem kotníku. Tělo vznášející se ve vzduchu popírající všechny fyzikální zákony. Ohromující mrazení třepotajícího tylu. Absolutní ladnost, která vás udeří přímo do srdce. Již více než 65 let se Repetto nechává inspirovat výjimečnými ženami, které denně dosahují téměř nemožného. Baletky, které popírají zemskou přitažlivost, i zázračně nadané děti plné naděje, ti všichni inspirují sny mladých dívek, stejně jako podněcují touhu po dokonalosti u těch starších.

Repetto se rozhodlo otevřít v jeho historii novou kapitolu, takovou, která respektuje hodnoty. Dnes uvádí na trh svou první vůni.

JEDINEČNÁ ZNAČKA

Odkaz půvabu

Ikona francouzského dědictví Repetto vznikla v roce 1947, když se Rose Repetto rozhodla navrhnout boty pro svého syna, tanečníka a choreografa Rolanda Petita. Všichni tanečníci v opeře byli uchváceni těmito botami, které byly ručně šité metodou zpětného stehu, a všichni požádali Rose Repetto o své vlastní boty, protože ona byla jediná, kdo dokázal porozumět jejich požadavkům. Téměř o deset let později, v roce 1956, jí Brigitte Bardot zadala velmi zvláštní zakázku, když se připravovala na natáčení snímku And God Created Woman (A Bůh stvořil ženu). Díky mladé tanečnici si herečka vysnila boty, které by každému jejímu kroku dodávaly ladnost a eleganci. Rose Repetto proto přišla s popelkovskými balerínkami, které se staly legendou díky filmu Rogera Vadima. O tři roky později, fenomenální úspěch baletu a balerínek vedl Madame Repetto k otevření stejnojmenného butiku na 22 rue de la Paix v Paříži, vedle operního domu Palais Garnier. Maurice Béjart, Rudolf Nureyev, Carolyn Carlson a všichni nadaní tanečníci se hrnuli do butiku a udělali z něj jedno z nejproslulejších míst. V roce 1970 si udělal zpěvák SergeGainsbourg z bot Zizi – vytvořené Rose Repetto pro svojí snachu Zizi Jeanmaire – svojí charakteristickou obuv. Staly se nezbytnou součástí jeho šatníku a každý rok jich prochodil fenomenální počet a nakonec se stal ambasadorem značky Repetto. Na konci devadesátých let Repetto obnovuje svojí prestiž díky Jean–Marc Gaucherovi, který se stal v roce 1999 předsedou představenstva a současně generálním ředitelem.

VŮNĚ

Koncentrovaná kultivovanost

Repetto nyní vytvořilo svoji vlastní vůni s elegantní aurou, jako baletka předvádějící arabesku s něžnou sebejistotou, tyčící své tělo do vzduchu jako baletka Carlotta. Repetto vyzvalo Oliviera Polgeho, aby vytvořil vzorec vůně.

Snažil jsem se dosáhnout efektu ručního šití kombinováním výběru luxusních a původních surových ingrediencí. Pižmově prášková růže, skutečná podstata ženskosti. Je to vybroušené složení, pro které mi bylo potěšením použít esenci růže a vanilky.“

Dominantní složkou vůně je růže, ovíjející pokožku jako saténová stuha. Rytmická choreografie otevírající optimistické akordy hrušky a třešňových květů. Rovněž poznáme vzácnou esenci růže pojící se s květy pomerančovníku. Okouzlující květinové srdce, které se přiklání k pudrovému základu stejně jako tanečnice do náručí svého partnera. Přechází ve smyslné spojení vanilky a hřejivé ambry k vytvoření absolutní rovnováhy. Výsledkem je něžná, jemná a rafinovaná vůně.

Dynamický flakon

Pudrové pouzdro má přesně tu samou barvu jako slavná Repetto růžová, zatímco flakonek, který se ukrývá uvnitř, nese stejnou stuhu, jakou nosila baletka Carlotta. Saténová stuha je ovinuta kolem flakonu, uvázaná na hrdle zapečetěném značkou Repetto – malým písmenkem „r“ – a vyvážen elegantním přívěskem. Pokud jde o jemně tónované sklo flakonku, zdá se, jako by bylo v neustálém pohybu. Jako perfektně naučená choreografie, flakon vyžadoval měsíce příprav. Hra křivek, objemů a nespoutaných tvarů dává flakonku jedinečnou plnost. V sevření ruky odhaluje nesrovnatelnou smyslnost a jemnost. Zužující se, zaoblený, ale naprosto nepravidelný, vypadá jako by tu byl vždycky, stejně jako baletka předstírá zjevnou lehkost díky své ladnosti. Na konci je mistrovské dílo, sklo mezi ledem a průhledností.

Vůni prodává síť parfumerií Sephora a ceny začínají na 1190 Kč za 30ml a končí na 2190 Kč za 80ml. Pořídit si však můžete i střední variantu o obsahu 50ml za 1690 Kč.

 

Vaše názory

Vaše názory (pro vložení komentáře se prosím přihlaste)

Další z magazínu

Náš tip
  • Procvičte nejen pravopisná cvičení, diktáty, ale i kvízy, časté chyby, doplňovačky a vše, co pomůže ve výuce Vám nebo dětem na webu pravopisne.cz