Zab ouchli jste si dve ře? Rozbil se vám elektrický či plynový spotřebič? Potřebujete pom oc se vzniklou havárii související...
Zpět na článekRozbila se vám pračka? Zavolejte asistenta
Další z magazínu
-
Vhodná doba k výsadbě keřů či stromků se blíží. Rybíz a angrešt mohou jít do země mezi prvními
Období zimy se pomalu blíží ke konci a pomalu tak nastane vhodný čas výsadby ovocných stromků a keřů....
-
Módní jiřiny: Vysazujte je až pomine riziko mrazů a jejich krásu si užívejte celou sezónu
Jiřiny jsou pravděpodobně hvězdami každé zahrady. Díky svým zářivým barvám a rozmanitosti tvarů...
-
Kokedama, květina schovaná v mechové kouli. Návod na přípravu v sedmi krocích
Moderní dekorace v japonském stylu, to je kokedama. Květina schovaná v mechové kouli, zavěšená v...
-
Zamrzlý zámek: Horké vodě a lomcování dveřmi se vyhněte, upozorňuje odborník
Zamrzlý zámek dokáže rychle zkazit jak zimní idylku na chalupě, tak ranní odjezd do práce....
Nejčtenější články
- Znamení zvěrokruhu a jejich skryté závislosti: Berani hladoví po adrenalinu, Panny se ztrácí v detailech
- Nedělejte vše za své děti a veďte je k samostatnosti. Co z domácích povinností zvládnou podle věku
- Berani to se slovy umí a Váhy jsou nerady středem pozornosti. Jak je na tom s komunikací vaše znamení
- Sourozenecká rivalita: Je důležité ji pochopit a ke zvládnutí přizvat nejen trpělivost, ale také nadhled
- Valentýnské blues nejvíce trápí třicátnice. Negativní emoce mohou trvat až tři týdny
Náš tip
-
Procvičte nejen pravopisná cvičení, diktáty, ale i kvízy, časté chyby, doplňovačky a vše, co pomůže ve výuce Vám nebo dětem na webu pravopisne.cz
Vaše názory
služba ČEZ asistent , zajišťovaná firmou Europ Assistance, je pouze pro srandu králíkům :-) 18.11.2016 - nahlášení poruchy pračky na placené lince - cca 15 minutový hovor na pevnou linku (mohli by to vylepšit o linku 900) Slečna slíbila poslat kontakt na technika - do pondělí 21.11.2016 se ale nic neděje - ani slíbená SMS,ani telefon 21.11.2016 po 72 hodinách (dost dlouho, když mají nonstop provoz) další několika minutový placený hovor . Nejdříve nejsou schopni dohledat hlášenou událost, po delším čekání zjistí , že nejenže momentálně nejsou schopni zajistit technika na opravu, ale nejsou ani schopni sdělit, kdy budou mít kontakt na nějakého volného technika . Pro slečnu z asistence hraje pouze to, že mi nabídla možnost zajistit si opravu sám. Jenže nebyla ochotna zaslat tuto radu ani na email. Pouze formulář k zpětnému proplacení . Tzn. platíte si službu naprosto k ničemu :-( Služba možná funguje v Praze, ale Ostrava je pro ně vidlákov.(on se na to ten ... snad vykašle)
Ze zvědavosti jsem si tuto pojistku zaplatil. Když nám začala zlobit lednička, obrátil jsem se tedy na pojišťovnu (mimochodem je to uzavřené u pojišťovny Europ Assistance s.r.o. - hrůza a děs). Řešení několik měsíců, než sehnali servisního technika. Ještě, že jsem si v zimě nezabouchl klíče a nepotřeboval od nich zámečníka, to bych stál před domem ještě dnes. Opravu jsem uhradil na místě opraváři, takže nečekejte, že úhradu s opravářem domluví (doklad jsem odeslal, tak jsem zvědav, zda mi to proplatí). A připravte se na slušnou ignoraci. Když nebudete pojistnou událost urgovat, neobtěžují se moc dobře reagovat.
Další zkušenost s pojistným plněním. Ignorace, nesmysly, lži. Vše podřizují jen tomu, aby nemuseli uznávat pojistné plnění. Vymýšlejí si i neexistující formulace pojistných podmínek a asi doufají, že se na to klient vykašle, protože jde o málou částku. Soudit se je samozřejmě finančně pro většinu lidí nedosažitelné.
Pro vložení komentáře se prosím přihlašte nebo zaregistrujte.