Zabouchli jste si dveře? Rozbil se vám elektrický či plynový spotřebič? Potřebujete pomoc se vzniklou havárii související s dodávkou plynu nebo elektřiny?
Nezoufejte a využijte doplňkové služby ČEZ ASISTENT určené zákazníkům Skupiny ČEZ. Se vzniklou havárií vám pomůže technik, který dorazí do 90 minut, a to v kteroukoli denní i noční hodinu. Odborný servis pomůže zajistit jeden z více než 1 100 smluvních dodavatelů po celé České republice a to až do výše 5 000 Kč na jednotlivou pojistnou událost zdarma.
ČEZ ASISTENT opraví pračku i ledničku
Odborný technik dorazí, pokud potřebujete opravit elektrické nebo plynové spotřebiče, které ovšem nejsou starší 10 let od data zakoupení jako nové zboží a nepodléhají záručním podmínkám výrobce. Pokud se stane, že si zabouchnete dveře i s klíči uvnitř, ČEZ ASISTENT zajistí výjezd technika, který dveře odborně otevře. Objednaná služba pomůže i v případě vzniku havárie v domácnosti bezprostředně související s dodávkou elektřiny či plynu.
Získat ČEZ ASISTENT je snadné
Objednání je velmi jednoduché a můžete si vybrat z řady způsobů, jak ČEZ ASISTENT objednat. Zákazníci využívající služby ČEZ ON-LINE, mohou službu jednoduše objednat online. Objednání je možné také telefonicky na zákaznické lince 840 840 840, která je k dispozici 24 hodin denně. Další možností je návštěva některého z kontaktních center nebo zaslání objednávkového formuláře. V případě objednání, nemusíte dlouho čekat na aktivaci, služba je aktivní následující den od jejího sjednání. Měsíční poplatek činí 10 Kč. Pokud jste ovšem odběratelem elektřiny či plynu v rámci tarifu ČEZ FIX, nehradíte za službu ČEZ ASISTENT žádný měsíční poplatek.
Více na www.cez.cz/cez-asistent/
Časté otázky a odpovědi:
Co se stane, pokud pojistná událost převyšuje hodnotu 5 000 Kč?
Pokud potřebná pomoc převyšuje částku 5000 Kč, budete servisním technikem předem upozorněni na vyšší cenu za opravu či odstranění havárie – budete-li s tímto rozdílem ceny souhlasit, pak ji uhradíte technikovi v hotovosti a na místě.
Kolik stojí aktivace a využívání služby ČEZ ASISTENT?
Aktivace služby je zcela zdarma. Samotná služba ČEZ ASISTENT je zpoplatněná doplňková služba a řídí se podmínkami užití doplňkové služby platnými v době sjednání této služby. Cena za tuto doplňkovou službu je 10 Kč měsíčně. Služba ČEZ ASISTENT je zcela zdarma pro zákazníky využívající produktovou řadu ČEZ FIX.
Na jak dlouho je možné si službu ČEZ ASISTENT objednat?
Služba ČEZ ASISTENT je sjednávána na dobu neurčitou a trvá po celou dobu platnosti smlouvy na dodávky energii od Skupiny ČEZ, pokud není smlouva vypovězena.
Jakým způsobem bude poplatek za službu ČEZ ASISTENT hrazen?
Služba ČEZ ASISTENT je účtována jako samostatná položka na ročním vyúčtování za dodávky elektřiny nebo plynu, a to poměrnou částí počtu měsíců od začátku využívání služby do doby vystavení jakékoli první faktury za energie od Skupiny ČEZ.
Kdo všechno je oprávněný nahlásit havárii na asistenční centrále?
Škodní událost vázající se k odběrnému místu, na které je služba ČEZ ASISTENT sjednána, může nahlásit kterýkoliv člen domácnosti starší 18 let, který uvede při nahlášení škody správná data pro identifikaci zákazníka Skupiny ČEZ.
5 jednoduchých kroků v případě havárie či potřeby opravy
-
ZAVOLEJTE na telefonní číslo 221 586 500
-
Operátorovi NAHLASTE své JMÉNO a příjmení nebo název společnosti a adresu
-
Pokud jej znáte, sdělte mu i své desetimístné ZÁKAZNICKÉ ČÍSLO
-
Nezapomeňte na stručný POPIS ZÁVADY
-
VYČKEJTE NA PŘÍJEZD příslušného servisního technika - do 90 minut bude u vás
Vaše názory
služba ČEZ asistent , zajišťovaná firmou Europ Assistance, je pouze pro srandu králíkům :-) 18.11.2016 - nahlášení poruchy pračky na placené lince - cca 15 minutový hovor na pevnou linku (mohli by to vylepšit o linku 900) Slečna slíbila poslat kontakt na technika - do pondělí 21.11.2016 se ale nic neděje - ani slíbená SMS,ani telefon 21.11.2016 po 72 hodinách (dost dlouho, když mají nonstop provoz) další několika minutový placený hovor . Nejdříve nejsou schopni dohledat hlášenou událost, po delším čekání zjistí , že nejenže momentálně nejsou schopni zajistit technika na opravu, ale nejsou ani schopni sdělit, kdy budou mít kontakt na nějakého volného technika . Pro slečnu z asistence hraje pouze to, že mi nabídla možnost zajistit si opravu sám. Jenže nebyla ochotna zaslat tuto radu ani na email. Pouze formulář k zpětnému proplacení . Tzn. platíte si službu naprosto k ničemu :-( Služba možná funguje v Praze, ale Ostrava je pro ně vidlákov.(on se na to ten ... snad vykašle)
Ze zvědavosti jsem si tuto pojistku zaplatil. Když nám začala zlobit lednička, obrátil jsem se tedy na pojišťovnu (mimochodem je to uzavřené u pojišťovny Europ Assistance s.r.o. - hrůza a děs). Řešení několik měsíců, než sehnali servisního technika. Ještě, že jsem si v zimě nezabouchl klíče a nepotřeboval od nich zámečníka, to bych stál před domem ještě dnes. Opravu jsem uhradil na místě opraváři, takže nečekejte, že úhradu s opravářem domluví (doklad jsem odeslal, tak jsem zvědav, zda mi to proplatí). A připravte se na slušnou ignoraci. Když nebudete pojistnou událost urgovat, neobtěžují se moc dobře reagovat.
Další zkušenost s pojistným plněním. Ignorace, nesmysly, lži. Vše podřizují jen tomu, aby nemuseli uznávat pojistné plnění. Vymýšlejí si i neexistující formulace pojistných podmínek a asi doufají, že se na to klient vykašle, protože jde o málou částku. Soudit se je samozřejmě finančně pro většinu lidí nedosažitelné.
Pro vložení komentáře se prosím přihlašte nebo zaregistrujte.