Babinet.cz  /  Magazín  /  Styl  /  Dreft přináší týden věnovaný módě – Dreft Fashion Week

Dreft přináší týden věnovaný módě – Dreft Fashion Week

6.9.2012 - Redakce Babinet

dreft blackDreft – značka tekutého pracího prostředku pro jemné tkaniny – se stala hlavním partnerem Dreft Fashion Weeku 2012, jedné z nejvýznamnějších fashion událostí v České republice. Tvářemi DFW se pro tuto příležitost staly modelka Kateřina Sokolová, podnikatelka Olga Menzelová a stylistka Klára Klempířová. Dreft Fashion Week budou reprezentovat i v roli módních poradkyň. Dreft Fashion Week která se uskuteční v Praze od 17. do 23. září 2012. Hlavními hvězdami letošního ročníku budou světoznámý návrhář brazilského původu Alexandre Herchcovitch a argentinská supermodelka Valeria Mazza.

 

Dreft a móda patří dohromady – pečuje o to, aby si módní oblečení uchovalo svůj tvar a jasnou barvu. Proto je pokračování spolupráce s akcí Fashion Week pro Dreft přirozenou cestou, jak dokázat svoji oddanost módě. Dreft Fashion Week je týden trvající módní festival, který vedle trendů známých mezinárodních značek představí také české návrháře a nadějné talenty. Přehlídky pro veřejnost se odehrají na Alšově nábřeží. Značka Dreft podporuje prostřednictvím ceny Dreft Black Card v rámci Dreft. Z letošních adeptů vybrala odborná porota talentovanou Jindru Jansovou. Cenou pro vítězku je Černá karta Dreftu, která jí zajistí kompletní produkci a realizaci módní přehlídky během zářijového týdne módy a také finanční obnos ve výši 60 000 Kč na vytvoření nové kolekce šatů, která bude exkluzivně představena na Dreft Fashion Weeku 2013. V čele poroty zasedla světově známá designérka a vedoucí Ateliéru K.O.V. na Vysoké škole uměleckoprůmyslové v Praze Eva Eisler, dále módní ředitelka časopisu Dolce Vita Mária Kohútik, majitelka módní galerie Yasmin Keshimiri Hejduk, uznávaná stylistka a zástupkyně značky Dreft Klára Klempířová, módní návrhář Pavel Ivančic a vedoucí magazínu Esprit LN Eva Hlinovská.

Trojice tváří Dreft Fashion Week má za úkol především samotný projekt zviditelnit a upevnit spojení značky Dreft se světem módy. Dámy budou sledovat přehlídky a dění okolo akce, a předají cenu Dreft. „Ženy a jejich láska k oblečení, to je pro Dreft hlavní téma. Katka, Klára i Olga oslovují veřejnost a reprezentují cit pro módu, ležérní eleganci a nepřehlédnutelný smysl pro kvalitu, péči i detail,“ vysvětlil Juraj Králík, zástupce společnosti Procter & Gamble.

Dreft fashion week„Dreft Fashion Week mě velmi nadchl už v loňském roce, dává českému módnímu průmyslu nový rozměr. Nemusí se nijak stydět před proslulými Fashion Weeky organizovanými v cizině,“ uvedla modelka Kateřina Sokolová. „Používám Dreft k praní svých oblíbených módních kousků a jsem s ním zcela spokojená. Miluju módu a celý ten svět okolo. Proto jsem se ráda stala tváří značky Dreft pro Dreft Fashion Week,“ dodala modelka. Olga Menzelová se na týden módy velmi těší. „Letošní Dreft Fashion Week nabídne skutečně zajímavé projekty, jako například Red Dress, jsem velice ráda, že mohu být u toho. Osobně se velmi těším na přehlídku Alexandra Herchcovitche,“ uvedla Olga Menzelová.  

„Líbí se mi myšlenka podpory mladých talentů prostřednictvím Dreft Black Card,“ řekla Klára  Klempířová, uznávaná módní stylistka, která se na výběru vítěze podílela. „Dreft a móda jdou ruku v ruce. Ráda doporučuji prvotřídní kvalitní oblečení a to vyžaduje odpovídající jemnou péči, aby vypadalo co nejdéle jako nové.“ doplnila Klára Klempířová.

Letošní ročník je zaměřen na destinaci Jižní Ameriky a právě z tohoto důvodu DFW zaštítí argentinská supermodelka Valeria Mazza a brazilský návrhář Alexandre Herchcovitch. Valeria Mazza patří do fenomenální éry supermodelek 90. let jako byly Claudia Schiffer, Cindy Crawford, Naomi Cambell, Linda Evangelista, Tyra Banks a další. Alexandre Herchcovitch patří mezi nejtalentovanější mladé návrháře současnosti a New York mu momentálně leží u nohou. Pro módní svět ho objevila první dáma světové módy Anna Wintour. Praha má tu čest, že se týden po newyorském fashion weeku stane první evropskou metropolí, kde v rámci DFW představí svoji kolekci jaro/léto 2013. Alexandre Herchcovitch bude mít v rámci své návštěvy Prahy přednášku na VŠUP v Praze v pondělí 17. 9. od 11.30 hod. Přednáška bude určena i veřejnosti.

LOKACE MÓDNÍCH PŘEHLÍDEK, prodejní POP UP STORE

Exklusivní módní přehlídky se odehrají v Rezidenci primátora hl. města Prahy a v prostorách Salmovského paláce na Pražském hradě. Módní přehlídky určené pro veřejnost se odehrají ve stanu na Alšově nábřeží od pátku 21. září do neděle 23. září. Kapacita stanu je 350 míst. V rámci spolupráce s VŠUP v Praze jsme pro návštěvníky připravili prodejní POP-UP STORE, který v průběhu konání DFW nabídne zajímavé produkty začínajících i etablovaných návrhářských osobností.  Pop up store bude v ateliéru Socha v prostorách VŠUP v Praze, otevřen bude od pondělí 17. 9. do neděle 23. 9. od 11 do 20 hod.

DFW A CHARITA

Dref Fashion Week velmi významně podporuje i charitativní projekty. V letošním roce spolu s časopisem Marie Clarie organizuje projekt „SRDEČNÍ ZÁLEŽITOST“, kdy osm nejvýznamnějších českých návrhářů Klára Nademlýnská, Ivana Mentlová, Denisa Nová, Tatiana Kovaříková, Helena Mertlová, Beáta Rajská, Mirka Talavašková a Pavel Ivančic navrhlo červené šaty, které se budou dražit v úterý 18. Září o 18 hodin v galerii DVORAK SEC Contemporary a výtěžek z aukce bude věnován IKEMU. Šaty budou od 10. září vystaveny ve výlohách butiku DUŠNÍ 3, Praha 1 (www.dusni3.cz).

PARTNEŘI PROJEKTU

Generálním partnerem DFW je značka Dreft. Významnými partnery jsou Hlavní město Praha, Národní galerie v Praze a CzechTourism. Oficiálním vozem DFW je AUDI, který po celou dobu bude zajišťovat VIP limuzín servis. Hlavním mediálním partnerem je vydavatelství Stratosféra a časopisy: Harper’s Bazaar, Dolce Vita a Cosmopolitan. Vlasový styling celého DFW zajišťuje kadeřnický SALON PETRY MĚCHUROVÉ a make up zajišťuje  SEPHORA.

RADA GARANTŮ

Rádi bychom Vám touto cestou představili odbornou radu garantů DREFT FASHION WEEKU: radní hl. města Prahy Aleksandra Udženija, ředitel Národní galerie Ing. Vladimír Rossel, zástupce generálního partnera značky Dreft Ing. Juraj Králik, zástupuce hl. mediálního patnera společnosti Stratoféra Karolína Holinková a organizátorky projektu Karolína Bosáková a Barbora Bergová.

Dreft Fashion Week je oficiálním názvem akce, proto si dovolujeme požádat o respektování tohoto faktu a užívání plného názvu.

Bližší informace o Dreft Fashion Week naleznete na internetové stránce www.dreftfashionweek.cz

O Dreftu

dreft redDreft poskytne vašemu jemnému oblečení tu nejlepší péči a zachová je v nejlepší formě tak dlouho, jak jen lze. Dreft, lehký prací prostředek určený výhradně k praní jemného prádla, jej pomáhá chránit pěti způsoby:

  • pomáhá zachovat tvar a udržovat vlákna pružná
  • pomáhá udržet jemné, jasné a živé barvy
  • pomáhá zachovat jemnost 
  • pomáhá předcházet zabarvení – které může zničit i další vaše prádlo
  • dokonce pomáhá předcházet i vzniku žmolků

Dreft obsahuje unikátní a jemné složky, technologii aktivního zachování tvaru Fiberflex a přísady pro ochranu barvy. S jejich pomocí si vaše jemné oblečení zachová původní tvar po dlouhou dobu.

Dreft je k dispozici ve třech variantách:

  • Delicates & Colors pro všechny jemné materiály (např. hedvábí, vlna, kašmír, bavlna, samet, krajka, mušelín či damašek).
  • Black pro zachování intenzivní, syté černé barvy díky systému black-pro a bez obsahu bělidla
  • Baby & Sensitive je dermatologicky testován a hodí se i pro praní prádla malých dětí a osob s citlivou pokožku

Prostředek je vhodný jak pro praní v automatické pračce, tak pro ruční praní.

O společnosti Procter & Gamble

Přibližně 4,4 miliardy krát za den přicházejí značky společnosti Procter & Gamble do kontaktu s lidmi na celém světě. Společnost má jedno z nejsilnějších portfolií uznávaných značek vysoké kvality, mezi které patří Pampers®, Tide®, Ariel®, Always®, Whisper®, Pantene®, Mach3®, Bounty®, Dawn®, Fairy®, Gain®, Pringles®, Charmin®, Downy®, Lenor®, Iams®, Crest®, Oral-B®, Duracell®, Olay®, Head & Shoulders®, Wella®, Gillette®, Braun®, Fusion®, Ace®, Febreze®a Ambi Pur®. Výrobky P&G jsou dostupné ve více než 180 zemích světa díky podnikům ve více než 80 zemích. Novinky a podrobné informace o společnosti P&G a jejích značkách najdete na internetové stránce www.pg.com

 

Vaše názory

Vaše názory (pro vložení komentáře se prosím přihlaste)

Další z magazínu

Náš tip
  • Procvičte nejen pravopisná cvičení, diktáty, ale i kvízy, časté chyby, doplňovačky a vše, co pomůže ve výuce Vám nebo dětem na webu pravopisne.cz