Babinet.cz  /  Magazín  /  Styl  /  Zákazník chce více než služby, chce servis

Zákazník chce více než služby, chce servis

4.11.2013 - redakce Babinet.cz

Řada drobných živnostníků podnikajících ve službách má problém s nedostatkem klientů, což mnohdy vede k úpadku jejich podnikání. A to i přes to, že služby, které nabízí jsou kvalitní. Kde je chyba?

Téměř vždy je na vině špatná organizace časových plánů nabízených služeb. Nejčastěji se totiž zákazníci objednávají do kosmetických studií, wellnes center či fitcenter telefonicky. Takováto objednávka zabere zákazníkům i personálu studia mnoho času a často nevede ke spokojenosti obou stran. Skloubit totiž požadavky klienta s časovými možnostmi studia, či jeho pracovníků není snadné a někdy to dokonce není možné. Důsledkem toho pak může být úbytek klientů.

S tím může ale pomoci rezervační systém. Ten nabízí zákazníkům kompletní a jednoduchý přehled volných termínů, na které se mohou objednat. Usnadňuje ale zároveň práci zaměstnancům studií. Provozovatelé díky rezervačnímu systému také získají na klienty emailový kontakt a mohou je tak dále oslovovat se speciálními nabídkami a jinými akcemi.

Systém objednávek  je mnohem snazší a přehlednější pro všechny strany. To mimo jiné dokazuje i fakt, že se firmám po zavedení rezervačního systému zvedají tržby, či návštěvnost.

„Rezervační systém Supersaas používáme od září 2012. Již během pár měsíců jsem zaznamenala asi o 10% vyšší obsazenost. Ale především jsou klienti nadšeni, že se mohou objednat ve chvíli, kdy si na to vzpomenou, třeba o půlnoci. Nemusí ztrácet čas telefonováním a nemusí na to myslet. Noví klienti oceňují, že si prohlédnou mé webové stránky, a když je cokoliv zaujme, tak se mohou okamžitě objednat. Online rezervační systém je pro klienty mnohem komfortnější, než klasické telefonování.“ Říká Jana Sládková, majitelka kosmetického studia Aithér.

Podobnou zkušenost má i Adam Černý z Obchodně podnikatelské fakulty v Karviné „Rezervační systém SuperSaaS nám ušetřil mnoho práce s evidencí a kontrolou nad rezervacemi do vzdělávacích školení a worskhopů s vysokou kapacitou a velkým množstvím aktivit během vzdělávacího projektu Inovace – cesta ke zvyšování konkurenční schopnosti a rozvoje regionů. Tradičními způsoby přihlašování přes formuláře a email by bylo realizování aktivit velmi chaotické a neefektivní.”

Společnost Supersaas uvádí, že přes jejich rezervační systém bylo již vytvořeno přes 18 milionů rezervací! Rezervace je možné provádět 24 hodin denně 7 dní v týdnu.

Pokud si podnikatelé nejsou jistí, zda opravdu chtějí na tuto formu objednávek přejít, mohou pro začátek vyzkoušet Supersaas verzi zdarma. Bezplatná verze není časově omezena a klient se může kdykoliv rozhodnout pro přechod na verzi placenou, která začíná již na 150 korunách měsíčně.

 

Vaše názory

Vaše názory (pro vložení komentáře se prosím přihlaste)

Další z magazínu

Náš tip
  • Procvičte nejen pravopisná cvičení, diktáty, ale i kvízy, časté chyby, doplňovačky a vše, co pomůže ve výuce Vám nebo dětem na webu pravopisne.cz