Babinet.cz  /  Magazín  /  Dům a zahrada  /  Největší bonusový program v České republice

Největší bonusový program v České republice

6.10.2013 - redakce Babinet.cz

Dámy, zbystřete! Na více než 1000 místech, u 32 partnerů startuje 7. října 2013 nový multipartnerský bonusový program pod značkou iBOD.

Principem programu iBOD, jehož obdobou jsou programy Nectar ve Velké Británii či PayBack v Německu, je odměnit zákazníky za jejich nákupy v široké síti partnerských obchodů.

Jak to funguje?

- K získání jednoho iBODU vám stačí 25 Kč z vašeho nákupu.

- Nasbírané ibody můžete pak směnit za produkty či služby partnerů, které si vyberete z      katalogu na www.ibod.cz.

- Pro čerpání odměn je nutná registrace do programu na www.ibod.cz.

Za každý nákup či využití služeb na více než 1000 místech zákazník pomocí iBOD karty sbírá ibody, které se mu načítají na jeho konto. Novinkou, která není u podobných programů obvyklá, je možnost automatického sbírání ibodů za využívání finančních služeb banky a také za platby platební kartou. Za každý nákup v síti partnerů iBODU placený kartou České spořitelny se získávají ibody dvakrát.



Vyjádření hlavních partnerů projektu:

Česká spořitelna, (Josef Havelka, ředitel marketingu České spořitelny)

„Po vyspělých zemích jako je Německo a Velká Británie jsme další zemí, kde mohou lidé využívat multipartnerský bonusový program, který pokrývá široké spektrum obchodních partnerů, u nichž běžně nakupují. Česká spořitelna je v programu jako jediná banka v ČR a rozsáhlý průzkum mezi našimi klienty jasně ukázal, že lidé chtějí sbírat body za věrnost a sami si následně vybírat, na jaké věcné a zážitkové odměny je využijí. Velkou výhodou iBODU je také to, že klienti mají pouze jednu věrnostní kartu, kterou mohou využívat u všech partnerů programu.“

Datart, (Jana Choroušová, Marketingová manažerka pro BTL komunikaci)

„Vybudovat kvalitní bonusový program bylo v našem zájmu již poměrně dlouhou dobu. Aby však byl zákazník motivovaný a program jej skutečně zaujal, jde o nelehký úkol. Koaliční program iBOD je pro nás zajímavou a plnohodnotnou alternativou a věříme, že díky němu nabídneme našim zákazníkům víc, než bychom mohli prostřednictvím samostatného věrnostního systému.“

Sportisimo, (Martina Kudláčková, ředitelka nákupu a marketing)

„Naší zásadou je být stále o krok napřed. Proto u něčeho tak velkého, jako je start programu iBOD, nemůžeme chybět. Nabídli jsme iBODu naše partnerství, protože máme rádi výzvy a věříme ve znatelný přínos iBODu pro naše zákazníky i společnost Sportisimo.“

Bambule, (Jaroslav Novozámský – majitel společnosti Alltoys/Bambule)

„Naši zákazníci u nás nakupují dárky pro své ratolesti a my je chceme zase podarovat za to, že si vybrali právě nás. Protože je iBOD multipartnerský program, mohou si naši klienti vybrat z široké nabídky iBODu přesně to, co je nejvíce potěší, a to je pro nás nejdůležitější.“

-------------------------
Aby byl projekt skutečně multipartnerským, bude ho provozovat společnost Věrnostní program iBOD, a.s., jejíž prvním akcionářem je Česká spořitelna a následně se akcionářská struktura může rozšiřovat o další hlavní partnery programu.

 

 

Vaše názory

Vaše názory (pro vložení komentáře se prosím přihlaste)

Další z magazínu

Náš tip
  • Procvičte nejen pravopisná cvičení, diktáty, ale i kvízy, časté chyby, doplňovačky a vše, co pomůže ve výuce Vám nebo dětem na webu pravopisne.cz