Babinet.cz  /  Magazín  /  Dům a zahrada  /  Nepřehlédnutelná elegance v barvách

Nepřehlédnutelná elegance v barvách

Redakce Babinet

Módní trendy se netýkají pouze oblečení, ale i designu domácích spotřebičů. O tom, že v kuchyni nemusí vládnout pouze bílá, jsme se mohli přesvědčit v soutěži Electrolux Fashion Award, kde společnost Electrolux udílela své ceny. Historii první cenu v oblasti módy dostala prestižní dánská módní a designové značce Pauw.

Stalo se tak během stého ročníku Salonu Prêt-à-Porter v Paříži. Na druhém a třetím místě skončily značky Marc Cain a Jean Paul Knott Homme. Letošnímu ročníku prestižní výstavy Salon Prêt-à-Porter Paris®, jež určuje trendy pro rok 2006, dominovaly tři základní směry: Wonderland (Krajina zázraků), Waterland (Vodní krajina) a Primitiveland (Divoká krajina).

Těchto linií se bude držet také Electrolux při přípravě kolekce chladniček pro letní sezónu 2006. Přiblížení se světu módy znamená pro Electrolux další impulz při vytváření designu domácích spotřebičů a zahájení užší spolupráce při jejich vývoji s módními tvůrci.

Letos je to vůbec poprvé, kdy byla na prestižním Salon de Prêt-à-Porter Paris® udělena cena výrobce domácích spotřebičů v oblasti módy. O to více je potěšující, že je s touto premiérou spojena společnost Electrolux.

Každoročně koupí zákazníci skupiny Electrolux ve více než 150 zemích světa přes 55 milionů spotřebičů značek AEG, Electrolux a Zanussi, Frigidaire, Eureka a Husqvarna. Vedle zlepšování technických a uživatelských parametrů tak bylo potvrzeno, že vývoj domácích spotřebičů směřuje k eleganci a stylu.

Dánská značka Pauw usiluje o nejvyšší kvalitu svých výrobků vysokým standardem s důrazem na detail a jedinečným a čistým designem. Podle verdiktu poroty právě ona nejvíce koresponduje s hodnotami společnosti Electrolux a designem jejích spotřebičů, kterými jsou: intuice, jednoduchost, čistota, svoboda, uklidňující a civilizující se. Tyto hodnoty byly definovány na základě rozsáhlého spotřebitelského průzkumu doposud realizovaného v tisíci evropských domácnostech.

“Konkurence byla obrovská,” říká Ulrich Gartner, vice prezident pro komunikaci Electrolux Europe. “Všichni nominovaní představili výjimečný design sdílející naše vlastní hodnoty. Nakonec ale porota vybrala značku Pauw, která podle nich nejvíce koresponduje s hodnotami společnosti Electrolux. Cítíme, že kolekce této značky skvěle zapůsobí na naše zákazníky.“

Vaše názory

Vaše názory (pro vložení komentáře se prosím přihlaste)

Další z magazínu

Náš tip
  • Procvičte nejen pravopisná cvičení, diktáty, ale i kvízy, časté chyby, doplňovačky a vše, co pomůže ve výuce Vám nebo dětem na webu pravopisne.cz