Společnost Lidl dnes představila svůj nový projekt s názvem „Rákosníčkova hřiště“. Během jeho pilotní fáze postaví letos v létě v deseti českých a moravských městech celkem deset dětských hřišť. Symbolem celého projektu a dominantou hřišť bude oblíbená kreslená postavička Rákosníček.
„Chceme dlouhodobě pomáhat ve městech, kde působíme. Po pečlivém zvážení jsme se rozhodli pro realizaci projektu, který podpoří aktivní trávení volného času malých školáků a předškoláků s jejich rodiči. V pilotní fázi projektu letos postavíme celkem 10 Rákosníčkových hřišť v hodnotě 15 milionů korun,“ říká o projektu Michal Farník, jednatel společnosti Lidl.
Mezi první města, kde Rákosníček své hřiště dětem otevře, patří například Brno, Znojmo, Písek či Beroun. Hřiště budou určena zejména dětem předškolního věku, na své si na nich přijdou ale i děti školou povinné. Podle průzkumu, který si společnost Lidl nechala v souvislosti s projektem zpracovat, si na dětských hřištích hrají alespoň jednou týdně více než dvě třetiny dětí, přičemž pětina dětí chodí na hřiště každý den. Rodiče nejčastěji vybírají taková hřiště, která jsou v bezprostřední blízkosti jejich domova a zajímají se rovněž o to, zda je hřiště čisté a bezpečné.
Při realizaci konceptu se společnost Lidl spojila s autorem oblíbené dětské kreslené postavičky Zdeňkem Smetanou a autorem pohádek o Rákosníčkovi Jaromírem Kinclem a vytvořila koncept hřišť, kterým právě vévodí neposedný a zvědavý zelený hrdina z rybníku Brčálník. Samotný Rákosníček jako symbol projektu přitom bude tvořit nejen dekoraci herních prvků, ale bude i aktivní součástí her.
Děti se na Rákosníčkových hřištích mohou těšit na velkou prolézačku, jejíž součástí je i skluzavka, šikmá horolezecká stěna a lanová překážka. Chybět nebudou ani klasické prvky jako pískoviště, kolotoč a různé druhy houpaček – od klasických závěsných, přes pérové až po oblíbené tzv. hnízdo, na kterém se může zároveň houpat více dětí. Klidovou zónu hřiště doplní domeček, ve kterém si děti mohou hrát na obchod. Oplocené hřiště navíc nabízí i dostatek laviček a zpevněnou plochu pro kočárky.
První Rákosníčkovo hřiště by mělo být slavnostně otevřeno v polovině července v Brně, další budou přibývat v průběhu prázdnin. Se zahájením školního roku by měla být většina hřišť hotová. „Letošní ročník je pilotní. V příštím roce bychom však chtěli postavit minimálně stejný počet hřišť,“ uzavírá Michal Farník.
O společnosti Lidl
Společnost Lidl otevřela prvních 14 prodejen v České republice v roce 2003. V průběhu jejího působení na českém trhu rozšířila obchodní síť na 227 prodejen. Lidl se již počtvrté stal Obchodníkem roku. Blízkost prodejen k zákazníkům a jednoduchost prodeje jsou základem úspěchu společnosti. Prodejny Lidl jsou specifické pro svou vysokou funkčnost, účelovost, příjemné a čisté prostředí. Jasné a přehledné rozdělení jednotlivých uliček umožňuje zákazníkovi rychlou a jednoduchou orientaci. Na prvním místě společnosti vždy stojí zákazník.
Filosofie prodeje společnosti Lidl je založena na vlastních produktech prodávaných pod vlastními značkami. Veškerý sortiment zboží podléhá neustále přísné kontrole kvality a pouze dodavatelé, kteří tyto vysoké normy kvality splňují, mohou své zboží do Lidlu dodávat. Důležitou zárukou čerstvosti všech potravin je krátká dodací cesta a okamžitá překládka zboží.
Společnost Lidl pro své zákazníky připravuje pravidelně slevové akce a speciální tematické týdny. Kromě potravinářského sortimentu jsou v rámci těchto akcí nabízeny také potřeby pro domácnost, kancelář, sport, zábavu nebo kutilství. Více informací na www.lidl.cz
Vaše názory
Pro vložení komentáře se prosím přihlašte nebo zaregistrujte.