V létě mne zaujala nabídka na baličky víkend volno, kterou jsem obdržela v rámci vyúčtovaní a objednala jsem tarif „volno“/cena 150 Kč/. V říjnu mi došlo, že jsem kamarádky už obtelefonovala, takže mi dál postačí pouze tarif „víkend“. Operátorka mi vysvětlila, že změnu mohou provést až za 10 dní, v našem případě tedy nejdřív od 1.12.2004.Přitom jsem se dověděla, jaký háček tyto výhody mají !!! Dodávají se pouze k tarifům 120 a 240 /mne se týká ten první/. To znamená 60 min ve špičce a 60 min ve slabém provozu zdarma, samozřejmě po zaplacení paušálu. Jenže při tarifu víkend nebo volno se vám nejdříve odečtou volné minuty a pak teprve nastupuje kýžená výhoda. T.j. v měsíci, který začíná víkendem, nemáte už dopředu volné minuty žádné!! Postupem času mi došlo, že z tohoto pohledu je přece jen o 60 Kč dražší balíček „volno“ v předvánočním shonu dobrý a 16. listopadu jsem zavolala na Telecom, že zůstanu u balíčku „volno“. A ejhle, už to nešlo. Dokonce na kontrolním oddělení mi potvrdili, že změnu k 1.12 provedli a oprava není možná!!! Nejdřív za 2 měsíce! Přitom avizované balíčky měly skončit už 31.12.2004.
Další neřád, který se u Telecomu vyskytuje, je převod neprovolaných jednotek. Pokud neprovoláte 2 nebo víc měsíců vaše volné minuty, převádí se vždy pouze maximálně 60 minut /v tarifu 120/. Telecom se brání tím, že to dělají mobilní operátoři stejně. Ale v případě, že jsem v lázních nebo nemocnici, mám mobil přece sebou, takže to určitě není totéž.
Pokud si požádáte o měsíc internetu zdarma, čekáte 8 a víc dní na modem apod. /mohu doložit/.
Takže přátelé pozor, není všechno zlato, co se třpytí!!
Vaše názory
Pro vložení komentáře se prosím přihlašte nebo zaregistrujte.