Charitativní módní přehlídka Nadace Terezy Maxové
Čtvrtý ročník charitativní módní přehlídky Nadace Terezy Maxové, nesoucí název „Fashion for kids: Bear in mind“, se uskutečnil 25. listopadu, v prostorách Barrandovských ateliérů v Praze. Špička světového modelingu opět aktivně podpořila české znevýhodněné děti. Tato významná charitativní událost odstartovala nový fundraisingový projekt TERIBEAR, jehož výtěžek podpoří rozvoj náhradní rodinné péče a profesionalizaci pěstounských rodin.
Nadace Terezy Maxové zahájila již v roce 2004 úspěšnou sérii charitativních módních přehlídek, jež se konaly pod názvem „FASHION FOR KIDS“, a které vždy patřily k vrcholům módní scény v České republice (2004 kolekce Missoni, 2005 kolekce G.F. Ferré, 2007 kolekce Ellie Saab). V této tradici nadace pokračuje i letos, tentokrát pod heslem “bear in mind“(tzn. mějte na paměti), což není samoúčelné. Módní přehlídka totiž zahájila zcela ojedinělý fundraisingový projekt nadace : TERIBEAR.
TERIBEAR je speciální charitativní kolekce výrobků, která v sobě zahrnuje jak kultovní výrobky jako jsou trička, hrnečky, módní doplňky, tapety na mobil, tak i věci denní spotřeby, například perníky, přáníčka, vánoční balící papír, recyklovatelné tašky, kapesníky a další.
„V letošním roce byla prezentována kolekce podzim, zima 2008/2009 slavného italského domu MISSONI, a to jak dámská tak i pánská kolekce. Druhou kolekcí, jež byla v rámci večera prezentována, je kolekce přední české návrhářky Kláry Nademlýnské, jejíž působení na českém módním nebi je letos již desetileté.
Mezi známými osobnostmi, které letos svou přítomností akci podpořily jsou topmodelky: EVA HERZIGOVÁ, KAREN MULDER, TEREZA MAXOVÁ, PAVLÍNA NĚMCOVÁ A ANDREA VEREŠOVÁ. Z dalších významných hostů můžeme jmenovat: ELIŠKU BUČKOVOU, Českou Miss 2008 či RADKA ŠTĚPÁNKA, předního českého tenistu.
Mezi partnery nechyběla ani švédská kosmetická společnost ORIFLAME, která zahájila svou spolupráci s Nadací Terezy Maxové v roce 2002. Top modelka a patronka nadace Tereza Maxová nám prozradila, že se společností Oriflame spolupracuje ráda, jelikož filozofie společnosti je jí velmi blízká. Generální ředitel Oriflame, Mirek Kopřiva ke spolupráci uvedl: „Spolupráci s Nadací Terezy Maxové považujeme za užitečnou a dlouhodobou. Nadaci bych popřál aby měla co nejméně práce, protože pak to znamená, že cíl nadace se naplnil a děti nebudou vyrůstat v dětských domovech, ale v rodinách, což je cíl této nadace. Tento večer je pro mě spojením zábavy, krásných žen, charitativní pomoci a kosmetiky Oriflame.“
Vizážiska Oriflame, Zuzana Gavendová prozradila, že letos se nosí světlé make-upy, výrazné lícní kosti, růžovohnědá barva, lesk na rty. Přesně tak byly nalíčeny i světové top modelky, když prezentovaly novou kolekci Missoni. Modelky neměly nalíčné řasy a žádné kontury. Letošní sezóna přeje přírodnímu make-upu. Nejvíce trendy jsou pudry v perličkách a oční stíny z kolekce Giordani Gold.
Akce měla bezesporu excelentní program, vzácnou atmosféru, nápad, vtip, ale především svůj hluboký smysl – pomoc znevýhodněným dětem – což je pro Nadaci Terezy Maxové a její hosty alfou a omegou.
Na www.oriflame.cz se dozvíte více o spolupráci s Nadací Terezy Maxové a můžete si prolistovat katalog produktů on-line. Kosmetiku Oriflame můžete zakoupit prostřednictvím nezávislých kosmetických poradkyň a poradců, kontakt získáte na infolince Oriflame 271 024 999 nebo na www.oriflame.cz. Pokud by jste se sama chtěla stát kosmetickou poradkyní, můžete se přímo na internetových stránkách Oriflame ihned a jednoduše zaregistrovat. Spoustu zajímavých tipů, nápadů a reportáží naleznete na webové televizi na www.tv.oriflame.cz
Vaše názory
Pro vložení komentáře se prosím přihlašte nebo zaregistrujte.