3. září byla do zkušebního provozu uvedena zrekonstruovaná spodní dvě patra nákupního centra DBK na Budějovické v Praze 4. Nově přinesou kromě komfortu nákupní galerie až 55 nových obchodních značek i služeb.
Mezi největší z nich patří obchodní jednotky C & A, Marks & Spencer, DM Drogerie, Baťa, City Sport nebo například Pet Center. Z dalších pak jmenujme Fokus Optik, Coffee Heaven, Knižní Klub, Boon, Ara Shoes, Galerie Spirála, Triumph, kadeřnictví Klier, Ski&Bike centrum, streetwearový Dream a mnohé další. Kompletní otevření všech provozoven proběhlo 12.září 2007.
Nově vybudovaná gastronomická pasáž s 12 restauracemi, lahůdkami a etnickými fastfoody, zákazníkům zajistí možnost rozmanitého výběru jídla od zdravé snídaně, přes rychlý oběd až po labužnickou večeři. „Každý den má vlastní chuť“ je slogan, který dobře vystihuje účel všech specializovaných jednotek v Gastro DBK. Vybírat je možné z české, indické, mexické, řecké, libanonské, čínské, italské či francouzské kuchyně.
Pokud se potřebujete v klidu najíst, chvilku si odpočinout u kávy, nebo naopak jen rychlý a levný oběd a pak honem zpátky do práce, jste na správném místě. Nají se tu vegetarián, dietář i světoběžník. Posuďte sami:
Rychlé občerstvení
Bilbo Šmak - česká kuchyně
Punjabi food - indická kuchyně
Cactus - mexická kuchyně
Safír - libanonská kuchyně
Palačinky-bagety - čerstvé saláty, francouzské palačinky a bagety
Labužnický koncert Bakare (8 měsíců v roce se zahrádkou!)
Pizzeria Coloseum - prvotřídní italské speciality. Buono appetito!
Restaurace Nový Jarmark - za sklem se rožní maso, pivo z tanku a 200 m2 vyhlídkové terasy
Gelaterie - cukrárna a kavárna s výtečnou italskou zmrzlinou
Lahůdky - rozšířený pult s čerstvými dobrotami
Prodejna La Belle Olive - gurmánské speciality z Řecka.
V druhém suterénu pak můžete posedět ve stylové kavárně
Investice do celkové, téměř dvouleté přestavby DBK přesáhla částku 300.000.000 Kč, přičemž provozovatelé jednotlivých obchodních jednotek vložili do realizace svých prodejen další přibližně stejnou částku. Tato investice přinesla rozšíření prodejních ploch celého DBK až na 16.500 m², obnovení značky DBK, a s tím související významnou změnu vzhledu, a tedy i stylu komunikace se zákazníkem. Byl zvolen čistý a jednoduchý design navazující na historickou podstatu budovy.
Významná část investice byla věnována do nekomerčních, přírodních prvků, a to konkrétně do vybudování klidové, odpočinkové zóny na střeše Gastro DBK. Kromě zeleně a příjemného posezení pro všechny věkové skupiny, mohou děti využívat i rozsáhlou sestavu prolézaček. Roh této zelené střechy tvoří 200m² vyhlídková terasa, patřící k pizzerii Coloseum.
Rekonstrukce přinesla výrazné zlepšení v otázce pohodlí i orientace. Zákazníkům tak umožňuje rychlé a příjemné nákupy, včetně rozšířené nabídky služeb a gastronomie. Určitě je se na co těšit.
Vaše názory
Pro vložení komentáře se prosím přihlašte nebo zaregistrujte.