Druhý díl reakce na Článek Studentské porno není náhoda, který vyšel na Babinetu 1.3. 07. /zde/
První díl:/zde/
PODLE SEBE SOUDÍM TEBE, ANEB MOJE POINTA ZE SAUNY
Pointu, jíž článku Studentské porno není náhoda měla obstarat nahá mladá, sympatická žena, která se v sauně sama mezi muži chovala nenuceně a sebejistě, jsem nepochopila nejenom já, ale i ostatní čtenářky, což bylo patrné z jejich reakcí pod článkem.
Ovšem objevila jsem v příběhu ze sauny zcela jinou pointu.
Mladá, sympatická žena vyslovila názor, že jedna i druhá (“udavačka“ i “pornohvězda“) může být exhibicionistka. Svou domněnku doplnila pochybami: „Možná. Nevím.“ A moderní IN větičkou, jíž vylepšila o sloveso nechci: „Vím jen, že žádnou z
nich nechci soudit.“
Pointa této saunové události je tak dost úsměvná, protože žena, která nechtěla soudit aktérky “pornokauzy“, je stejně odsoudila a dokonce naplnila přísloví: Podle sebe soudím tebe.
Žena, která je sama exhibicionistka, označuje za exhibicionistky aktérky “pornokauzy“. Kdyby nebyla exhibicionistka, nevkročila by do sauny mezi muže. Každá žena přeci ví, že pokud se nahá objeví mezi muži je objektem jejich lačných pohledů.
KOMPLEX MINULOSTI UDAVAČ STB
Další absurdním a velmi nebezpečným výplodem falešné demokratické tolerance je komplex udavače STB.
“Všetolerující dobráci“ trpí tímto komplexem velice silně, což se projevilo i v článku, v němž bylo udání studentky označeno za sviňárnu a její vyloučení za důvod k petici.
Z mladé “pornohvězdy “, která se porušila principy demokracie, tak falešná populistická tolerance udělala oběť závistivých udavaček. Stalo se módou omlouvat viníka a trestat oběť či žalobce. Viz kauza majitele chaty, který si na svém pozemku chránil majetek proti vyloupení výbušninou. Dostal se k soudu za to, že zloděj, který ho chtěl vykrást, utrpěl zranění. Tento postoj, který z žalobců dělá udavače a z obětí viníky staví svět naruby. Svět převrácených hodnot vede k takové absurdnosti, že pachatelé mají větší práva než oběti. Kam se poděl zcela logický argument, že páchám-li nějakou trestnou či nemravní činnost, musím počítat s následky? Máme snad zlodějům nechávat otevřené dveře, aby se při vloupání do bytu nezranili a my za to nebyli potrestáni?
Udělat z viníka oběť není jiný ani objektivní ani demokratický pohled na svět, je to degradace logiky i mravních hodnot,
který vede ke strachu postižených nahlásit trestný čin.
Klasickým příkladem je domácí násilí, či zneužívání dětí, o němž se často dozvídají patřičné úřady pozdě. Soused ze strachu, že by on mohl být označen za udavače, či jinak šikanován mlčí.
Všetolerující dobráci by si měli doplnit mezeru v základním vzdělání, aby rozlišili udavače od člověka, který nahlásil trestný čin mravnostní přestupek. Udavač, dělá svou činnost jen pro svůj osobní prospěch.
Jaký osobní prospěch měli studentky z toho, že odhalily pornohvězdu?
Žádný! Naopak jsou vystaveny odsouzení od všetolerantních dobráků jako závistivé udavačky.
Důsledek falešné všetolerance povede jen k tomu, že budeme omlouvat zloděje, podvodníky, vrahy a únosce letadel, protože jsou to zoufalci. Místo toho abychom litovali oběti např.cestující uneseného letadla, kteří prožili šokující stres, budeme omlouvat únosce, čímž dáme zelenou vše zoufalcům, aby své problémy řešili únosem letadla.
STUDENTKY VŠ PŘÍMO ČI NEPŘÍMO PRODÁVAJÍ SVOJE TĚLO
Citlivý rádoby jiný pohled na kauzu studentky “pornohvězdy“ zakončil autor rezignujícím konstatováním: Na světě se prostě dějí i takové věci… A přivydělávání studentek VŠ tím, že přímo či nepřímo prodávají svoje tělo, označil za tabuizovaný produkt naší společnosti, na nějž si budeme muset zvyknout.
Tímto konstatováním se autor pravděpodobně snaží bourat nám Čechům zažité mravní předsudky.Podle něj jsme my Češi asi 100 let za opicema, protože naše mravní povědomí nejásá osvícenecky nad tím, že studentka pedagogické fakulty si přivydělává erotickými fotkami.
Jenomže “osvícenecký moderní“ pohled autora není nic jiného.
než populistické bourání mravních hodnot, které máme podle jeho slov -musíme si zvyknout, že si studentky VŠ přivydělávají erotickými fotkami.. - vyměnit, za nemravní stereotyp. Ne Češi, ale autor je pozadu, protože vyspělá demokracie se projevuje právě vysokou mírou mravní zodpovědnosti a nikoli tolerancí nemravnosti.
Jeho rádoby nový a jiný pohled na věc, je tak návrat do Sodomy Gomory. Lidem není potřeba ukazovat, jak mají porušovat pravidla slušné morálky. Naopak člověk se jim musí učit, on si totiž bourá mravní hodnoty sám svou pohodlností a bezohledností.
Jak je vidět, autor má o bouraní předsudků stejně zkreslenou představu jako o demokracii. Bourat se mohou předsudky zaslepené víry či pokrytecké morálky, nikoli mravní hodnoty, které dnes naopak potřebují znovuzrození, protože společenská povrchní morálka egoismu a sexuální exhibicionismu je postupně degraduje. A degraduje je i autor svým tvrzením, že si budeme muset zvyknou na to, že studentky VŠ si přivydělávají erotickými fotkami.Nejdříve si zvykneme na erotické fotky vysokoškolaček a postupně si budeme zvykat na další sexuální exhibicionismus, až se stane běžnou praxí a skončíme u prostituce školaček. Vždyť přeci podle vysokoškolských pedagogů Pedagogické fakulty v Plzni jsou mimoškolní aktivity soukromou věcí studentů. A podle autora si musíme zvykat, že studentky VŠ prodávají přímo či nepřímo svoje tělo. Slovíčkem přímo nás už autor článku připravuje na situaci, že si budeme muset zvyknout na prostituci vysokoškolaček jako na běžnou věc.
Amorální zvykání je velice nebezpečné, o čemž svědčí i současný společenský zvyk na zvýšenou agresivitu.
K vše tolerujícímu zvyku přispívá i postoj: Nikoho nechci/ nebo nedovoluji si/ soudit i názor a co si kdo dělá v soukromí je jeho věc.
Zajímalo by mě, jestli všetolerantní dobráci by mluvili stejně, kdyby je díky pokleslé morálce, kterou oni sami podporují přepadli 14 - náctileté děti, okradli je a vybili si na nich svou agresivitu či sexuální nevázanost.
Byli by stále tak tolerantní? Tvrdili by stále, že si budeme muset zvyknout na agresivitu dětí, nebo, že je nechtějí soudit, nebo že v soukromí si může každý dělat co chce? A co kdyby studentkou, která přímo či nepřímo prodává svoje tělo byla jejich vlastní dcera, taky by byli tak tolerantní?
Mně z této falešné tolerance vyplývá jen jedno: pokrytecká morálka, která si postupně buduje své zažité předsudky, bourající mravní hodnoty.
Vaše názory
Pro vložení komentáře se prosím přihlašte nebo zaregistrujte.