Je to již více jak deset let, co vyrostlo v jednom panelovém domě malé řeznictví. Je malé jako dlaň a za pultem jsou velmi příjemné pani prodavačky, kterým nikdy nechybí úsměv na rtech a příjemné slovo pro zákazníky.
Obchůdek je stále čistý jako klícka a voňavý, tak by měl vypadat každý obchod. Starší babičky a dědečkové chodí rádi do tohoto obchůdku nakupovat, protože jsou tam obslouženi vždy ochotně a mohou si koupit pár deka uzeniny, či plátek masa. Starší lidé chodí neradi nakupovat do marketů, protože jsou tam mezi regály doslova ztraceni a dezorientováni.
Obchůdek má stále dost zákazníků i když v okolí vyrostly velké obchody a markety. Hygienická kontrola nikdy nenašla důvod k nespokojenosti a zákazníci také ne. Ale jen do té doby, dokud nepropuknul skandál u velkých prodejních řetězců s prodejem „oživovaných“ potravin a masa. Zmíněný obchůdek navštívila paní doktorka z hygieny a najednou ji vadilo, že krámek má jen jedny vstupní dveře pro zákazníky a personál, že nesmí vyrábět některé polotovary a uzeniny. Jinak že bude nucena obchůdek zavřít. Na otázku, proč to nikdy kontrole nevadilo odpověděla, že nyní po tom co se děje kolem přestupků v hypermarketech musí být dalece přísnější. A tak mě napadá, proč nemá hygiena stejná měřítka na všechny? Vždyť markety i nadále porušují hygienická pravidla. Nepomohla ani velká finanční pokuta a tak si vesele prodávají závadné zboží dál. Proč na šlendriánství hypermarketů mají doplácet také malé ochody?
Vaše názory
Pro vložení komentáře se prosím přihlašte nebo zaregistrujte.