Češi jsou milovníci piva a zlatavý mok si vychutnávají jak u slavnostní tabule, tak při posezení s přáteli nebo jako zasloužené osvěžení po práci či náročné túře. Obchodní řetězec Kaufland přichází s novou vlastní značkou českého piva s názvem Bruncvík, která nese jméno po bájné postavě rytíře z českých pověstí. Kompaktní nabídka zahrnuje celkem sedm druhů piv, ze které si vybere opravdu každý.
Kompaktní řada vlastní značky piva Bruncvík z pivovaru Protivín zahrnuje vedle světlého a tmavého ležáku i jeho nealkoholickou verzi. „Podíl prodeje nealkoholických piv vzrostl v letních měsících v sezóně 2015 a 2016 až o 43 procent. U obalového materiálu jasně převažuje tradiční přístup, tedy vratné skleněné lahve,“ doplňuje Renata Maierl. Právě v těchto obalech se v roce 2016 prodalo celkem 84 procent tohoto sortimentu. Prodej nové řady vlastní značky českého piva s názvem Bruncvík bude podpořena přímo v prodejnách sítě Kaufland, televizním spotem a soutěží na sociálních sítích.
AUDIO rozhovor: O pivovaru Protivín hovořila Šárka Málková se sládkem a výkonným ředitelem Michalem Voldřichem. Co se pije nejvíce během léta z piv, to už odpověděla Renata Maierl ze společnosti Kaufland.
Vaše názory
Pro vložení komentáře se prosím přihlašte nebo zaregistrujte.