Pravděpodobně nenajdeme mezi námi mnoho lidí, kteří by nikdy nevyzkoušeli sušenku. Malý "koláček" různých příchutí i tvarů, si získal během své existence mnoho příznivců. První zmínky o malých křupavých dobrotách nalezeneme v Persii (dnešní Írán) a to dokonce již v sedmém století našeho letopočtu. Každá země také své pochutině říká různými názvy. V Anglii a Austrálii jsou to "biscuits", ve Španělsku "galletas", v německu "keks" a dále například v Itálii "amaretti", nebo "biscotti".
Do práce, školy či na výlet. Všude tam oceníme sušenku, která patří k oblíbeným pochutinám již mnoho a mnoho generací.
Dnes už si můžeme vybírat opravdu z nepřeberného množství druhů. Od klasiky až po bezlepkové...
Vídeňská firma Manner uvádí na český trh také v letošním roce několik novinek.
Manner Milch Haselnuss Vollkornflakes jsou křupavé Manner oplatky v praktickém balení na cesty s jemným mléčným krémem v náplni a vrstvou lísko-oříškového krému. Oplatky obsahují křupavé celozrnné vločky. Milch-Schoko-Cocos je zase složen z jemného čokoládového krému a kokosových hoblin, třech vrstev křupavých vaflí a dvou vrstev jemného krému. Oba výrobky mohou být svým praktickým pětadvacetigramovým formátem ideální svačinou. Další novinkou je Manner Orangen Herzen, tří vrstvé křehké vafle ve tvaru srdce, spojené dvěma vrstvami jemného pomerančového krému, zalité hořkou čokoládou nejvyšší jakosti kakaových bobů z vlastní pražírny. Pro zákazníky se jedná o ideální kombinaci chutí. Do řady nových výrobků z produkce firmy Manner se přidává Manner Wiener Gruß - Manner pozdrav z Vídně. Jedná se o křehké originál Manner oplatky plněné jemným lískooříškovým krémem s jedinečnou chutí Manner Neapolitaner. Jde o novinku v praktickém balení po tři sta kusech, která je vhodná do hotelů a kaváren. Novinka reaguje na poptávku na trhu. Manner zná a ctí chutě svých zákazníků, a to zaručuje oblibu značky u spotřebitelů.
„Přestože je Manner tradiční rodinnou firmou s výrobky vyráběnými osvědčenými recepturami přes 125 let, přináší každý rok svým zákazníkům nové chutě, tvary nebo balení,“ uvádí Aleš Aldo Koláček, obchodní a marketingový ředitel společnosti Josef Manner s.r.o. „Podobně je tomu také v letošním roce. Všechny naše novinky reagují na poptávku ze strany našich zákazníků a na aktuální trendy na trhu.Toto vše je bráno v potaz a následně převedeno do křupavých výrobků, při jejichž přípravě dbáme na používání ingrediencí té nejvyšší kvality. Kakaové boby máme například z vlastní pražírny a na chuti je to znát. Jsem potěšen, vidím-li spokojené tváře u šálku kávy s Manner oplatkou,“ dodává Aleš Aldo Koláček.
Vaše názory
Pro vložení komentáře se prosím přihlašte nebo zaregistrujte.