Na ShopCampu 2014 jsme pro Vás zjišťovali, jak na to.
Jak avizujeme na našich stránkách, snažíme se připravovat pro naše uživatele a uživatelky další nové služby, které jim zpříjemní a rozšíří možnosti využívání portálu Babinet.cz.
A abychom mohli takové novinky nabídnout co nejdříve a co nejlepší, vyrazili jsme sbírat inspiraci a navazovat nové kontakty, a tuto sobotu 18. října 2014 jsme se zúčastnili prvního ročníku ShopCampu.
Konferenci, věnovanou e-commerce, zorganizovaly dvě jedničky v pronajímání e-shopů – Shoptet a ShopSys. Celá akce probíhala od 9 do 18 hodin v prostorách Fakulty architektury ČVUT v Praze. Konference se zúčastnilo více než 320 posluchačů, proběhlo celkem devět přednášek a čtyři workshopy.
Celkem devět přednášek, zaměřených hlavně na elektronickou komerci a e-shopy, uvedli přednášející z Čech i Slovenska. Analytickým nástrojům a jejich využití se ve svých přednáškách věnovali Jan Laštůvka a Jan Tichý; Jan Penkala prozradil tipy, jak účinně využívat newslettery a e-mailovou komunikaci se zákazníky; Jan Kvasnička a Lukáš Hurych promluvili o optimalizaci nákupního a objednávkového procesu.
Mezi přednášejícími se objevili také Michal Král, Michal Kubíček, Jan Řezáč či David Grudl.
Souběžně s přednáškami proběhly čtyři workshopy. Lukáš Krejča a Petr Pavelek se zaměřili na problematiku PPC reklamy, Lukáš Pítra přítomné naučil základní postupy, jak pochopit a vytvořit správnou analýzu klíčových slov, a Filip Podstavec představil možnosti, jak zpracovat a využít analýzu dat konkurenčních e-shopů.
Jak řekl Miroslav Uďan, CEO Shoptet, „výběr přednášejících samotnými účastníky přinesl velmi dobrou skladbu teorie, praxe i čísel,”
Snad nebudeme moc předbíhat, ale doufáme, že informace, které jsme na konferenci nasbírali a kontakty, které jsme navázali nám umožní Vás překvapit novinkami v nabídce aktivit, které budete moci na Babinetu realizovat.
Více na: www.shopcamp.cz, www.shoptet.cz, www.shopsys.cz
Vaše názory
Pro vložení komentáře se prosím přihlašte nebo zaregistrujte.