Zab ouchli jste si dve ře? Rozbil se vám elektrický či plynový spotřebič? Potřebujete pom oc se vzniklou havárii související...
Zpět na článekRozbila se vám pračka? Zavolejte asistenta
Další z magazínu
-
Pěstovaní zeleniny ze starých semen: Udělejte si včas test klíčivosti
Doba výsevu semínek pro předpěstování bude brzy aktuální. Je proto důležité vyzkoušet...
-
Máte odpor k žehlení? Nežehlete a vyzkoušejte několik šikovných vychytávek
Žehlení je jedna z nejméně oblíbených činností v domácnosti. I když najdou se tací,...
-
Výzdoba silvestrovského stolu na poslední chvíli: Vytěžte vánoční dekorace a hrajte si s barvami
Silvestr někoho nechává naprosto chladným a do postele klidně odchází ještě před půlnocí....
-
Úspora vody v domácnosti: Pomohou i zdánlivé drobnosti
Cena vodného a stočného se od 1. ledna 2025 zvýší o necelých pět procent. Proč ale zbytečně...
Nejčtenější články
- Dopis Ježíškovi není nákupní seznam. Jak reagovat na nenaplněné představy, vysvětluje psycholožka
- Lidové zvyky a pranostiky spojené se svátkem svaté Lucie
- A od Nového roku hubnu! Co o vás říká znamení zvěrokruhu, když jde o pevnou vůli a hubnutí
- Astrologické znamení Kozoroha: Hledá řešení a bojuje proti strachu
- Znamení zvěrokruhu a Štědrý den: Býci si užívají vánoční pohodu, Štíři cílí na silné momenty
Náš tip
-
Procvičte nejen pravopisná cvičení, diktáty, ale i kvízy, časté chyby, doplňovačky a vše, co pomůže ve výuce Vám nebo dětem
na webu pravopisne.cz
Vaše názory
služba ČEZ asistent , zajišťovaná firmou Europ Assistance, je pouze pro srandu králíkům :-) 18.11.2016 - nahlášení poruchy pračky na placené lince - cca 15 minutový hovor na pevnou linku (mohli by to vylepšit o linku 900) Slečna slíbila poslat kontakt na technika - do pondělí 21.11.2016 se ale nic neděje - ani slíbená SMS,ani telefon 21.11.2016 po 72 hodinách (dost dlouho, když mají nonstop provoz) další několika minutový placený hovor . Nejdříve nejsou schopni dohledat hlášenou událost, po delším čekání zjistí , že nejenže momentálně nejsou schopni zajistit technika na opravu, ale nejsou ani schopni sdělit, kdy budou mít kontakt na nějakého volného technika . Pro slečnu z asistence hraje pouze to, že mi nabídla možnost zajistit si opravu sám. Jenže nebyla ochotna zaslat tuto radu ani na email. Pouze formulář k zpětnému proplacení . Tzn. platíte si službu naprosto k ničemu :-( Služba možná funguje v Praze, ale Ostrava je pro ně vidlákov.(on se na to ten ... snad vykašle)
Ze zvědavosti jsem si tuto pojistku zaplatil. Když nám začala zlobit lednička, obrátil jsem se tedy na pojišťovnu (mimochodem je to uzavřené u pojišťovny Europ Assistance s.r.o. - hrůza a děs). Řešení několik měsíců, než sehnali servisního technika. Ještě, že jsem si v zimě nezabouchl klíče a nepotřeboval od nich zámečníka, to bych stál před domem ještě dnes. Opravu jsem uhradil na místě opraváři, takže nečekejte, že úhradu s opravářem domluví (doklad jsem odeslal, tak jsem zvědav, zda mi to proplatí). A připravte se na slušnou ignoraci. Když nebudete pojistnou událost urgovat, neobtěžují se moc dobře reagovat.
Další zkušenost s pojistným plněním. Ignorace, nesmysly, lži. Vše podřizují jen tomu, aby nemuseli uznávat pojistné plnění. Vymýšlejí si i neexistující formulace pojistných podmínek a asi doufají, že se na to klient vykašle, protože jde o málou částku. Soudit se je samozřejmě finančně pro většinu lidí nedosažitelné.
Pro vložení komentáře se prosím přihlašte nebo zaregistrujte.