Češi se začínají více zajímat o módu a přemýšlet o tom, jak se oblékají. V posledních dvou letech roste zájem o služby odborníků, které však nejsou levné. Centrum Chodov na tento trend reaguje a od listopadu nabízí zdarma možnost konzultace a nakupování s profesionály z oblasti módy a kosmetiky. Podle stylistky Zuzany Veselé by se měli Češi naučit především vybírat dobře padnoucí oblečení ve správné velikosti i délce a také se lépe orientovat v nabídkách jednotlivých obchodů. A co bude hitem nadcházející sezóny? Například styl Hippies.
Linie české módy je dlouhodobě stejná a lidé nejsou v oblékání příliš kreativní. V posledních dvou letech o tom ale začínají více přemýšlet a mají zájem o rady. Ne každý si ale může dovolit zaplatit stylistku a vizážistku, které by jim poskytly potřebné informace nebo s nimi i zašly vybírat přímo do obchodů. Centrum Chodov nabízí od listopadu jedinečnou možnost využít těchto služeb zdarma. Akce se bude konat každý víkend, vždy od 12 do 18 hodin. Od 12. prosince je možné služby využít i ve všední dny a nákupní guru poradí také s výběrem vánočních dárků.
Centrum Chodov na akci spolupracuje s profesionálními stylistkami a odbornicemi z kosmetických salonů, které rády poradí s jakýmkoli dotazem. „Jsou lidé, kteří přicházejí s konkrétním dotazem, chtějí něco změnit nebo například zjistit, co jim v šatníku chybí,“ řekla stylistka Zuzana Veselá. „Někteří obměňují celý šatník, jiní se přijdou informovat o trendech nebo si nechat konkrétně doporučit, který střih kalhot jim bude nejlépe sedět. Známe dobře obchody Centra Chodov a můžeme tedy rychle reagovat. Díky dlouhodobému konceptu akce je možné přijít i opakovaně.“
Zákazníci se mohou přijít náhodně podívat nebo si předem domluvit konkrétní den a čas prostřednictvím objednávkového formuláře na Facebooku Centra Chodov, odkaz na tento formulář je i na webových stránkách Centra Chodov. „Je třeba počítat s tím, že základní konzultace trvá minimálně 15 minut. Pokud ale půjdeme do hloubky a navštívíme společně i obchody, můžeme spolu strávit hodinu. Šatník se musí utvářet pečlivě a systematicky. Často to začíná už u výběru spodního prádla. Pokud nesedí podprsenka, nemohou dobře vypadat ani svrchní oděvy. Bohužel je nyní trendem nakupovat menší oblečení, což je špatně. Oblečení musí padnout, jinak degraduje postavu,“ dodala stylistka Zuzana Veselá.
Cílem akce je také naučit zákazníky chápat trendy. Existuje několik směrů a každý by si měl najít ten svůj a řídit se jím. Co konkrétně obchody pro následující sezónu chystají?
„Hitem sezóny jaro/léto bude styl Hippies. Důraz klade především na detail, výrazné prvky a barevné doplňky. Síla květů je opět tu a s nimi i stylové zvony, nápadité klobouky a nohavice s vysokým střihem,“ uvedla Monika Poláková, Asistant of Marketing Coordinator s. Oliver.
Kromě hodnotných rad a doporučení stylistek si každý zákazník odnese praktické karty se základem šatníku pro muže i ženy s tipy na aktuální nabídku obchodů nebo s informacemi o barevné typologii s doporučením produktů a konkrétních tónů podle pleti.
„Naši zákazníci vždy pozitivně reagují na všechny akce v souvislosti s módou, trendy, poradenstvím, například v rámci pražského kola soutěže ELITE MODEL LOOK,“ řekla Lenka Dvořáková, marketingová manažerka společnosti Unibail-Rodamco. „Odpovídáme tímto na časté požadavky našich zákazníků po poradenských službách v oblasti módy a kosmetiky a nabízíme zdarma služby stylistek a vizážistek, které budou mít k dispozici jako zázemí mobilní stánek „LifeStyle arenu“, vlastní prezentace, počítač s připojením na internet i módní časopisy a samozřejmě desítky obchodů Centra Chodov nejen pro názorné ukázky, ale i nákupy.“
Více informací naleznete na: www.centrumchodov.cz nebo na Facebooku.
Mgr. art. Zuzana Veselá
Absolvovala Střední uměleckou školu textilních řemesel v Praze, navazující studium na Technické univerzitě v Liberci (obor: textilní a oděvní návrhářství), bakalářské a následně magisterské studium dokončila na Vysoké škole výtvarných umění v Bratislavě v ateliéru oděvního designu pod vedením doc. Julie Sabové akad. mal. Studovala také v zahraničí na University of Art and Design Helsinki ve Finsku. Získala řadu ocenění, například 3. místo na mezinárodní soutěži mladých oděvních designérů „Human Cup – Čína“ (2006), „Excelent Award“ na stejné soutěži v letech 2000 – 2002. Zúčastnila se mezinárodního finále Mittlemoda fashion award (Grado, Itálie, 2005) a výstav o designu (DesignBlok 05, 06, 07 a Design Match 2006 v Praze). V současné době se zabývá navrhováním originálních limitovaných kolekcí oděvů a speciální zakázkové tvorbě svatebních a společenských oděvů. Více na www.zuzanavesela.cz
Vaše názory
Pro vložení komentáře se prosím přihlašte nebo zaregistrujte.