Babinet.cz  /  Magazín  /  Život a vztahy  /  3 Speciální výhody, které vyžaduje každý klient

3 Speciální výhody, které vyžaduje každý klient

24.8.2011 - Lucie Asenová

Každý klient, který s vámi dělá obchod, hledá 3 speciální výhody. Nutně je nemusí aktivně vyžadovat. Vy ale přijdete o obchod, pokud automaticky všechny 3 neposkytnete.

1. Rychlý výsledek

Oslovení klienti mohou strávit dlouhý čas rozhodováním, zda si od vás něco koupí či nikoliv.
Pokud se už ale rozhodnou, chtějí výsledek okamžitě. Pokud si lidé kupují auto, chtějí s ním odjet domů už dnes. Pokud si kupují produkty na podporu zdraví či krásy, očekávají, že se zlepšení dostaví maximálně v horizontu týdne.

symboly

Hledejte způsoby, jak zredukovat čas, kdy klient musí čekat poté, co už transakce proběhla a dohlédněte na to, aby se mohl co nejdříve radovat ze svého rozhodnutí koupit. Snažte se dodat zboží ve chvíli prodeje. Pokud to není možné, vymyslete kreativní způsob, jak poskytnout klientovi jinou pobídku, aby mohl mít okamžitě potěšení ze svého rozhodnutí.

Například: Prodáváte letní set anti-agingové sady, ale čekáte například na zboží ze skladu. Nabídněte klientovi/ce, že jí do dodání zboží, zdarma poskytnete ošetření pleti z vlastních zásob.

2. Jednoduchá procedura

Klienti chtějí produkty, které lze jednoduše používat a služby, které nabízejí výsledky, aniž by narušili jejich denní rutinu. Můžete zlepšit své prodeje, pokud budete klást důraz na „jednoduché ovládání“ vašich produktů či služeb. Pohodlí a snadné ovládání jsou často pro klienty důležitější než cena.

Také zjednodušte vaše prodejní procedury. Udělejte to tak, aby bylo pro klienta jednoduché od vás nakoupit, a zaručeně se vám zvýší prodeje.

Například, mnoho zákazníků e-shopů je nedočkavých a netolerují jakékoliv zdržování při procesu objednávek.

Snižte počet kliknutí, která musí zákazník udělat, aby objednal zboží nebo získal další potřebné informace. Používejte jednouchý objednávkový formulář a nevyžadujte žádné další informace, které nejsou nutné pro vyřízení objednávky.

3. Osobní pozornost

Každý potenciální i stávající klient vyžaduje osobní přístup. Jedna z možností, jak jim tento zajistit, je nechat je klást otázky.

Pouze ti, kteří mají zájem, si najdou čas klást otázky. Mnozí z nich od vás nakoupí, pokud dostanou hodnotné odpovědi na své otázky. Doporučujeme přidat další mimořádnou nabídku k vašemu produktu nebo službě, jako součást odpovědi.

Odpovídání dotazů nemusí být ztráta času. Ty samé otázky budete dostávat stále dokola.
Pokud si uděláte seznam nejčastějších otázek a odpovědí, můžete je jednoduše zkopírovat, pokud se otázka znovu objeví. Tak budete moci odpovídat rychle a zájemci ocení váš osobní přístup. Odpovědi vždy personifikujte.

Tip: Pokud dostáváte hodně otázek, na které musíte odpovídat, doporučuji vypracovat seznam nejčastějších otázek a odpovědí, které umístěte je na viditelné místo na Vašich webových stránkách.

To sníží počet otázek, které musíte zodpovídat osobně. Ale nezapomeňte, že vám to na druhou stranu sníží možnost vytvářet si osobní vztah s případnými klienty.

Každý klient chce rychlý výsledek, jednoduchý postup a osobní přístup.

 Mnoho z nich se na tyto benefity nebude ptát. Ale dokud je nedostanou, nekoupí od vás. Ujistěte se, že všechny tyto výhody nabízíte a snažte se průběžně zvyšovat kvalitu každé z nich. A pak už jen sledujte, jak rychle se vám zvyšují prodeje.

logo tvilogo anr

 

 

 

 

TVI Express ČR je sponzorem Asociace neúplných rodin, o.s.

Související články:

Proč podnikat v network marketingu

Proč podnikat v network marketingu II. 5 tajemství úspěchu jak uspět v network marketingu

7 tajných TVI Express strategií v network marketingu

Zasoutěžte si s cestovatelským klubem TVI EXPRESS o zájezd!

Vaše názory

Pro vložení komentáře se prosím nebo zaregistrujte.

Další z magazínu

Náš tip
  • Procvičte nejen pravopisná cvičení, diktáty, ale i kvízy, časté chyby, doplňovačky a vše, co pomůže ve výuce Vám nebo dětem na webu pravopisne.cz