V minulých dnech dokončila Pražská plynárenská, a. s., úspěšně přechod na nový zákaznický informační systém, který v budoucnu umožní další rozvoj a zkvalitnění služeb poskytovaných zákaznické veřejnosti.
V souvislosti s výše uvedeným procesem došlo k omezení některých poskytovaných služeb. Jednalo se zejména o omezení provozu Obchodních kanceláří a Zákaznické linky, o kterém byla veřejnost v předstihu informována prostřednictvím mediální kampaně, a o jejich následné přetížení při náběhu nového zákaznického systému.
Pražská plynárenská, a. s., se omlouvá svým zákazníkům za problémy, které jim v důsledku výše uvedeného omezení provozu a následného přetížení vznikly, a bude je kompenzovat snížením konečných cen ve 3. čtvrtletí tohoto roku navíc o 2 %.
Dále od 6. 4. 2009 pro své zákazníky připravila následující rozšíření stávající nabídky svých služeb:
*Zákazníci budou mít možnost provést převod odběru zemního plynu bez nutnosti osobní návštěvy jedné z obchodních kanceláří, a to „korespondenční formou“ (od ledna tohoto roku mohou převod odběru zemního plynu provést formou e-mailu s využitím elektronického podpisu)
*Zákazníci si mohou v předstihu rezervovat přesný termín návštěvy obchodní kanceláře prostřednictvím portálové aplikace na www.ppas.cz nebo si prostřednictvím zákaznické linky sjednat návštěvu obchodního zástupce na odběrném místě.
*K dispozici je pro zákazníky Mobilní obchodní kancelář, která v pravidelných intervalech navštěvuje celkem 28 okrajových MČ a obcí.
*Zákazníci budou mít možnost bezplatného připojení na internetové stránky www.ppas.cz a využití služeb poskytovaných touto formou, a to prostřednictvím sítě terminálů SAZKA POINT umístěných ve 33 sběrnách společnosti SAZKA v rámci Prahy.
*Pro zákazníky bude k dispozici časově omezená akční nabídka na posezónní vyčištění plynových kotlů a průtokových ohřívačů vody za zvýhodněné ceny.
Více informací o službách Pražské plynárenské, a. s., je k dispozici na www.ppas.cz.
Vaše názory
Pro vložení komentáře se prosím přihlašte nebo zaregistrujte.