Babinet.cz  /  Magazín  /  Život a vztahy  /  dm drogerie markt měla úspěšný rok

dm drogerie markt měla úspěšný rok

Redakce Babinet

dm drogerie markt vykázala za obchodní rok 2007/2008 (říjen 2007 – září 2008) opět výrazný nárůst obratu: dosažený obrat ve výši více než 4 mld. CZK předčil všechna očekávání.

Expanze: již 150 prodejen dm v České republice

Na konci září 2008 byla otevřena jubilejní prodejna dm – již 150. – v České republice. V obchodním roce 2007/08 došlo k nárůstu počtu prodejen dm v ČR o 27 nových prodejen, dále bylo 6 prodejen přesídleno a 4 prodejny byly zrekonstruovány na stávajících adresách.

Investováno 267 milionů CZK

Do vylepšování a rozšiřování prodejních míst investovala dm v uplynulém obchodním roce 240 milionů CZK, do dalšího rozvoje informačních technologií a rozšíření centrálního skladu více než 24 milionů CZK. Celkové investice za obchodní rok 07/08 dosáhly 267 milionů CZK.

Více než 1.600 zaměstnanců pracuje u dm – důraz na další vzdělávání

dm klade zcela záměrně důraz na další rozvoj a vzdělávání svých spolupracovníků prostřednictvím vlastních vzdělávacích programů, pracovních dnů, seminářů a workshopů. V těchto interních vzdělávacích programech si naši spolupracovníci cíleně prohlubují své odborné znalosti a rozvíjejí své schopnosti. Novinkou tohoto roku byl trainee program pro perspektivní zástupkyně filiálek, které se intenzívně připravují na pozice vedoucích filiálek. Letošním hitem se stal BIO - seminář, zaměřený na získání a prohloubení znalostí o ekologickém zemědělství a bioproduktech.

Svým spolupracovníkům umožňujeme interní kariérový růst bez jakékoli diskriminace. Posilujeme pocit zodpovědnosti každého jednotlivce k celku a vybavujeme ho proto dostatečnými kompetencemi.

active beauty – oblíbené výhody pro zákazníky

Od roku 2005 se zákazníci mohou radovat z výhod zákaznického programu active beauty Svět výhod – tímto úspěšným zákaznickým programem odměňuje dm své věrné zákazníky. Podle vzoru dm Rakousko, v níž byla minulý rok zavedena zákaznická karta active beauty a u zákazníků má velký úspěch, probíhá v dm Česká republika příprava na její zavedení i na českém trhu a po její zavedení aktivován sofistikovaný systém odměňování stálých zákazníků na základě intenzity nákupu a specifických zákaznických potřeb.

Také jedinečný zákaznický magazín active beauty je zákazníky v České republice hodnocen velmi příznivě. dm nabízí šestkrát ročně více než 500.000 zákazníkům zdarma zajímavé čtení k tématům wellness, beauty a životní styl.

dm vychází vstříc uvědomělým zákazníkům

dm zůstává věrná svým zásadám a vedle základního sortimentu klade velký důraz, na BIO a Fair Trade výrobky a na přírodní kosmetiku a stále rozšiřuje tyto sortimentní kategorie.

V dm je nyní možné zakoupit více než 370 biopotravin. Nabízeny jsou také speciální potraviny pro diabetiky, celiaky a zákazníky, kteří jsou ve výběru potravin omezeni nesnášenlivostí laktózy. K trvale hodnotným výrobkům patří také téměř 200 výrobků přírodní kosmetiky značek alverde, Weleda, lavera a natuderm.

Výhled na obchodní rok 2008/2009

Sortiment management v dm bude i nadále klást důraz na zkvalitňování nabídky – nejen standardního drogistického sortimentu, ale i biopotravin a výrobků Fair Trade, nově také regionálních výrobků. Plánujeme rozšíření sortimentu vlastních značek o nové výrobky s velice výhodným poměrem ceny a kvality.

Vaše názory

Pro vložení komentáře se prosím nebo zaregistrujte.

Další z magazínu

Náš tip
  • Procvičte nejen pravopisná cvičení, diktáty, ale i kvízy, časté chyby, doplňovačky a vše, co pomůže ve výuce Vám nebo dětem na webu pravopisne.cz