Babinet.cz  /  Magazín  /  Styl  /  Vyhrajte novou dámskou vůni ESCADA S!

Vyhrajte novou dámskou vůni ESCADA S!

Redakce Babinet

Milé dámy, jako předvánoční potěšení jsme pro vás ve spolupráci s parfumerií FANN připravili soutěž s novou vůní ESCADA S. Zodpovězením třech jednoduchých speciální otázek získáte možnost vyhrát vyhrát tuto báječnou sexy svůdnou smyslnou vůni!

SOUTĚŽ PROBÍHÁ ZDE

„S“ jako svůdná siréna, zářivá bytost v každém slova smyslu. Kam vstoupí, šíří kolem sebe radost ze života a i ten nejnudnější a nejšedivější prostor rázem vyplní zářivou barvou své aury. Obyčejný den během okamžiku změní díky své dynamické a veselé povaze ve velké dobrodružství a celý svět rozzáří svou přítomností.

Žena SYMPATICKÁ, SEXY, SOFISTIKOVANÁ a SVŮDNÁ

...magnetizující své okolí svým půvabem a voňavou aurou, fascinující svou přirozeností a přitahující všechny pohledy kolem, žena, která dává přednost na první pohled neokázalému luxusu…Její signum je prostě ...“S“

Právě pro Vás je nová ESCADA S … vůně, jejíž hlava se otevírá vyváženým spojením švestky a černého rybízu, které zjemňuje vůně šípkových růží. Následuje elegantní srdce plné něžných tónů růží, sladkých mandlí a konvalinek, kterým na pikantnosti přidává špetka čerstvě umletého červeného pepře. Základ propůjčuje celé kompozici na intenzitě prostřednictvím mahagonového a santálového dřeva doplněného ušlechtilostí pižma a dovedeného k dokonalosti lískovými oříšky.

To vše naleznete v novém, důmyslně smyslné vůni ESCADA S. Flakón i krabička jsou dílem určeným pro mladou, ale přesto již dokonalou dámu. Elegantně jednoduchý design oživují hravé detaily, které mnohé prozrazují o duši své nositelky.

Umělecký ředitel a zakladatel návrhářského studia QSLD sídlícího v Paříži Denis Boudaře vdechl svému návrhu klíčové body charakterizující novou vůni ESCADA S – radost ze života a eleganci. Jiskřivě okouzlující červené tečky na zadní straně flakónu symbolizují vstup do nového a vzrušujícího světa „bez hranic“, kde panuje radost a štěstí. Krabičku zdobí zářivě rudé logo ESCADA vystupující z matně červeného podkladu. Vzor červených teček rafinovaně doplňují jemné stříbrné detaily.

Na tiskové kampani k novému parfému ESCADA S spojili své síly uznávaný módní fotograf Miles Aldridge a umělecká skupina UVA (United Visual Arist), která proslula využitím LED světel v umění – ať už jde o výstavy v Tate Gallery či Victoria and Albert Museum nebo o pódia slavných rockových kapel. Reklamní kampaň pro značku ESCADA je jejich prvním vstupem do světa reklamy.Pomocí své inovativní techniky vytvořili kolem modelky nádhernou a dynamicky pulzující červenou „auru“.

Tváří vůně ESACADA S je velká příznivkyně značky ESCADA, ruská sopranistka Anna Netrebko. Svým okouzlujícím sopránem, mimořádným citem pro tón a dramatickým uměním na jevišti uchvátila diváky po celém světě.

“Miluji dobrodružství při objevování svého barevného já. Proto jsem se zamilovala

do konceptu „Vdechněte barvu svému životu“ značky ESCADA a souhlasila, že se stanu

její tváří. Můj svět, to nejsou jen noty a tóny, ale i vzrušující místo plné barev – zářivě rudé lodičky na hříšně vysokém podpatku, ušité na míru z nejjemnějšího safiánu, moje

kulinářské lahůdky z těch nejvybranějších ingrediencí, moje kniha o moderním umění

přípravy kávy a samozřejmě i moje nová vůně – ESCADA S...“

ESCADA S

EdP 30 ml 1.090,- Kč

EdP 50 ml 1.590,- Kč

EdP 90 ml 2.090,- Kč

Shower Gel 200 ml 750,- Kč

Body Lotion 200 ml 850,- Kč

Deo Spray 150 ml 750,- Kč

Vaše názory

Pro vložení komentáře se prosím nebo zaregistrujte.

Další z magazínu

Náš tip
  • Procvičte nejen pravopisná cvičení, diktáty, ale i kvízy, časté chyby, doplňovačky a vše, co pomůže ve výuce Vám nebo dětem na webu pravopisne.cz