Před sto lety, v roce 1907, se poprvé v americkém vydání časopisu Vogue použilo slovo podprsenka. Tato pro většinu žen dnes již neodmyslitelná součást oděvu prodělala během minulého století řadu revolučních změn, od plochých kusů látky z dvacátých let až po špičaté z padesátých či kuželovité z osmdesátých. Kdo by zapomněl na dnes již legendární korzet Jean-Paul Gaultiera, kterým v roce 1990 šokovala při svém turné BlondAmbition popová ikona Madonna?
Není sporu o tom, že design spodního prádla ušel během své éry obrovský kus cesty. Ani ne před pár desetiletími byly ženy vděčné za to, že si vůbec mohly vybrat mezi nenápadnou bavlněnou podprsenkou pod sportovní tričko a krajkovým modelem na večer. Dnes je nabídka většiny značek nepřeberná. Naprostou běžností jsou podprsenky typu „push-up“, modely bez ramínek, se zapuštěnými kosticemi, dokonce i oboustranné podprsenky, které mají na každé straně jiný vzor.
tvář značky Luna Barbara Nesvadbová
Sto let existence podprsenky se rozhodla využít řecko-italská značka Luna k oficiálnímu představení kompletní kolekce na českém a slovenském trhu. „V úterý 9. října chystáme v Praze v rámci naší kampaně módní přehlídku pro odbornou veřejnost, kterou bude uvádět tvář Luny, Barbara Nesvadbová,“ prozradila Miroslava Sedláčková ze společnosti MOD -Invest, která na našem a slovenském trhu řecko-italskou značku spodního prádla Luna exkluzivně zastupuje.
Obdivovatelé ladných ženských těl rozhodně nepřijdou zkrátka ani na Moravě: Nadace Terezy Maxové pořádá ve dnech 31.10. (Zlín), 28.11. (Brno) a 27.11. (Ostrava) charitativní módní přehlídky, s cílem podpořit znevýhodněné a opuštěné děti v tamních regionech. Za účasti slavných modelek a miss bude představena i kolekce spodního prádla značky Luna, což bude jistě jeden z nejzajímavějších bodů večera.
Seznamte se se značkou Luna a oslavte tak stoleté výročí podprsenky.
Vaše názory
Pro vložení komentáře se prosím přihlašte nebo zaregistrujte.