I když se zdá, že mediální výkřik: Chci dítě je trikem bulváru, jak zaujmout čtenáře, nelze mu upřít faktickou podstatu. Tedy, že tato slova, byla opravdu ženami vyřčena . Zvláště mají -li k tomu osobní důvod.
Pokud se mediální výkřik: „Chci dítě!“ se ozve z úst finančně zajištěných žen, které chtějí přerušit kariéru kvůli tikajícím biologickým hodinám a jako poslušné dcery matky přírody naplnit své mateřské poslání, mohou ”posluchače” dojmout.
Jenomže pokud se ozvou z úst zlatokopek, které právě ulovily movitého, většinou staršího, muže, jsou už tak zoufale průhledné, že dojmout mohou snad jen zkušenostního impotenta, zcela ignorujícího opakování všeobecné lidské zkušenosti.
Tradiční scénář, podle kterého jedou zlatokopky je ohraný jak scénář telenovely.
Komedie o čtyřech dějstvích
1.dějství
Tvář chudinky, která potřebuje ochránce.
Sexuální harašení - pootevřená ústa vyjadřující obdiv ke všem jeho hrdinským činům.
2. dějství
Sexuální provokace–nevěra
Pomalé utahování opratí a citové vydírání, kdy to řekne své ženě.
3. dějství
Známý muž ze sebe dělá mediálního vola ovládaného libidem, přiznává se k milence, opouští manželku.
4. dějství
Pojištění mužova kapitálu - mediální výkřik chci dítě !
Tunelování konta oběti náročnými požadavky, vila, auto, šperky, apod.
O několik let později při drama o dvou dějstvích
1. dějství
Dramatická zápletka:
Nevěra s jiným mužem, převážně mladším.
Opuštění dosavadního sponzora i s dítětem.
Tahanice o majetek a alimenty
2. dějství
Žalozpěv zchudlého opuštěného muže nad vypočítavostí žen.
Dítě v rukou zlatokopek se stává zbraní k finančnímu a citovému vydírání muže. Proto po milenecké komedii,nastává výkřik:“ Chci dítě!“, kterým si zlatokopka chce pojistit finanční přísun, protože ji do kasy ulovené kořisti sahají děti z prvního manželství. Vlastní dítě proti nim pak použije jako finanční tabu. A veškerou pozornost plátce strhne na něj.
Nenasytné mamonářky zopakují tento finanční scénář několikrát.
Vytipují si movitého dárce spermatu, pak se za něj provdají a po několika letech se rozvedou.
Matky mamonářky dokonce drží krok nejen s promiskuitním módním trendem sběratelky semene - každé dítě má jiného otce.
ale i s IN kursem bezohledné ziskové dravosti .
Vůbec jim nevadí, že jejich potomci prožívají citové zmatky kvůli neustále se střídajícím tatínkům, či stresy s rozvodem, kdy jsou svědky hádek a tahanic o majetek.
Matky – mamonářky však citové problémy jejich dětského kapitálu nezajímají, pouze když se jim hodí do krámu, jak vytáhnou z oběti více peněz. Jdou tvrdě za svým cílem a přitom tvrdí, že mají děti rády. Jistěže je mají svým způsobem rády, kdo by neměl rád výnosný kapitál. Jenomže kdyby je měly opravdu rády, nevystavovaly by je opakovanému stresu z dalších rozvodů a střídajících se tatínků. A ani skandálnímu praní špinavého prádla v tisku, jako se tomu děje v případě celebrit.
Samozřejmě se zlatokopky nevyskytují jen mezi celebritami, ty jsou jen veřejnou ukázkou zlatokopeckého podnikání.
Scénář zlatokopek je tak únavně stejný, že selský rozum nechápe, jak na něj může ještě nějaký chlap naletět.
A tak nezbývá než se opět pokorně sklonit před všemocnou matkou přírodou, která ovládá zdravý rozum sexuálním pudem.
Zdroj fotografie: O Formánek
Vaše názory
Pro vložení komentáře se prosím přihlašte nebo zaregistrujte.