Za celý den zaznamenal Dopravní podnik více než 9 tisíc přepravených osob
Během dětského dne na Petříně, který ve středu 27.června pořádal Dopravní podnik hl. m. Prahy, akciová společnost, přepravila lanovka zdarma 5 947 cestujících. Celkový počet návštěvníků dětského dne se přitom pohyboval mezi sedmi až osmi tisíci lidmi. Akce pro děti se konala od 14.30 do 21.30 hodin a Dopravní podnik tím odstartoval letní informační kampaň s názvem „Hurá“.
Celé odpoledne moderovali sourozenci Gondíkovi.
„Lanovou dráhou na Petřín přepravujeme průměrně mezi sedmi až osmi tisíci cestujícími denně. Během včerejších sedmi hodin, kdy byla doprava zdarma, jsme přepravili téměř šest tisíc cestujících. Za celý den se poté číslo vyšplhalo na více než devět tisíc cestujících,“ říká Jan Svoboda, ředitel marketingu a komunikace Dopravního podniku.
„Letošním rekordem v přepravě cestujících na Petřín byl 1. květen, kdy jsme zaznamenali 13 723 přepravených osob,“ poznamenává Svoboda.
Dopravní podnik hl. m. Prahy připravil pro děti odpoledne plné zábavy
Cestující využívají petřínskou lanovku z 80 % při cestě z Újezdu na Petřín, zbylých 20 % nasedne do lanovky při zpáteční cestě - z Petřína na Újezd. Od začátku roku přepravil Dopravní podnik lanovkou 955 180 cestujících.
Informace o kampani Hurá
Kampaň Hurá, kterou Dopravní podnik zahájil včerejším dnem pro děti, má za cíl vysvětlit veřejnosti důvody letních oprav, které se dotknou přepravy MHD. Hlavní důraz je kladen na způsob, jakým mohou cestující získat potřebné informace během změn jednotlivých tras. Celou kampaň zastřešuje nový vizuální koncept, který navozuje atmosféru léta a pohody. Hlavní materiálem informační kampaně je dvojjazyčná brožura s názvem „Hurá na výlet“, přičemž brožuru doplňuje sada tématických letáků. Materiály mohou cestující získat ve Střediscích dopravních informací, zahraniční turisté rovněž ve vybraných pražských hotelech.
„Tato kampaň vznikla z potřeby vysvětlit veřejnosti důvody letních oprav v Praze. Díky těmto opravám jsme schopni již dopravně přetíženou Prahu modernizovat a zajistit tak do budoucna větší bezpečnost a rychlost přepravy cestujících. Zároveň se snažíme cestující, ať už tuzemské či zahraniční, obeznámit s tím, jakým způsobem získávat potřebné informace během změn tras,“ říká Martin Dvořák, generální ředitel Dopravního podniku.
„Chceme Praze a jejím obyvatelům i návštěvníkům ukázat, že městská hromadná doprava neslouží jenom pro cestu do práce a z práce, ale že díky husté síti linek mohou cestující zajet na mnohá koupaliště, kulturní akce a i možná překvapivé výlety po hlavním městě. Snažíme se tak kompenzovat nepříjemnosti spojené s letními opravami a pevně věříme, že to naši cestující ocení a pochopí, proč je to nezbytné,“ slibuje si od kampaně Jan Svoboda, ředitel marketingu a komunikace Dopravního podniku.
Vaše názory
Pro vložení komentáře se prosím přihlašte nebo zaregistrujte.