Kdy jindy, než v květnu, je hezčí si připomínat ženskou krásu. Ženy si zcela jistě zaslouží den, který by oslavoval skutečnou krásu něžné poloviny lidstva. Značka Dove se rozhodla vyhlásit Den Skutečné Krásy, který se začne slavit 24. května 2007 a v průběhu dalších týdnů na něj naváže putovní výstava figurín představujících přirozenou ženskou krásu. A Babinet je u toho!
Od čtvrtka 24. května 2007 bude ve vybraných obchodních centrech v České republice i na Slovensku k vidění ojedinělá výstava figurín reprezentujících skutečnou a zajímavou ženu, která je krásná a přirozená přesto, že nemá „dokonalé míry“. Myšlenka akce tkví v tom ukázat ženám i dívkám, že mít styl a šmrnc není jen záležitostí pro ženy s velikostí 34-36, jak nám často diktují současné módní trendy. Mnoho mladých lidí, především dívek, stále hledá srovnání se ženami z titulních stran módních časopisů. Ve snaze přiblížit se svým idolům pak často hazardují se svým zdravím. Je důležité poukázat na fakt, že krása patří ke každé ženě, konfekční velikosti i věku. Dove mise, která je za touto kampaní, je velmi jednoduchá – „Chceme, aby se každá žena cítila každým dnem krásnější a šťastnější. Žena by se měla cítit šťastnou a krásnou každý den, ale v dnešní době se to jeví být docela obtížné, protože produktem komerčního světa je hlavně krása modelek a jejich tak zvaná dokonalost.“ říká Brand Managerka Dove Lenka Jůzová (za svobodna Čubrová).
Do oblékání figurín se zapojily redakce předních českých lifestylových časopisů, které dostaly jedinečnou příležitost si svou figurínu odkoupit a přispět tak na Veřejnou sbírku Dove 5P - Podpora Prevence Poruch Příjmů Potravy. Výtěžek z prodeje a také prostředky získané díky dárcovským SMS budou rozdělovány formou grantů do různých ústavů a nemocnic podle konkrétních potřeb, případně i jednotlivcům na doporučení lékařů nebo psychologů. Vše bude probíhat pod záštitou spolupracující nadace VIA v ČR. Figuríny ve skutečně ženských velikostech se rozhodli obléci také někteří čeští návrháři, účast přislíbila například Liběna Rochová.
Návštěvníci obchodních center, ve kterých výstava proběhne, stejně jako všichni ostatní, které projekt zaujal, mají možnost přispívat formou dárcovských SMS s textem „JSEMKRASNA“. Cena dárcovské sms je 30 Kč., přičemž na veřejnou sbírku bude přispěno 27 Kč. Telefonní číslo 87777, na které je možné DMS odesílat, najdou návštěvníci obchodních center, na deskách pod každou figurínou společně s dalšími informacemi. Dozví se, kdo je majitelem figuríny a jaká je její konfekční velikost.
Výstava bude slavnostně zahájena 24. května 2007 v obchodním centru Palác Flóra v Praze a dále poputuje do dalších čtyř center v České republice a jednoho na Slovensku. V každém z nich setrvá jeden týden. V obchodním centru Palác Flóra výstava potrvá do 30.5. a poté se přesouvá do obchodního centra Chodov, kde bude od 31.5. do 6.6. Dále figuríny poputují do obchodního centra Nový Smíchov, kde budou vystaveny od 7.6. do 13.6. Z Prahy se výstava přesune do obchodního centra Olympia v Brně, kde ji můžete spatřit až do 20.6. S Českou republikou se výstava rozloučí v týdnu 21.-27. června v Avion Shopping Parku Ostravě, aby dále pokračovala na Slovensko do Bratislavy. Všechna obchodní centra se do akce zapojila bez nároku na zisk z pronájmu a prostor pro výstavu poskytla zdarma.
Je zajímavé, že skutečné kráse přeje i numerologie. Čísla datumu Dne Skutečné Krásy nám říkají, že 24. květen je přímo předurčený dívat se na věci ze dvou stran, což je pro diskusi o zaběhlých stereotypech a jejich možné změně přímo ideální. Součtem všech čísel data získáme dvojku, která je z numerologického pohledu párové číslo, tedy číslo, kdy nechceme být sami, chceme být s někým, s kým nám je dobře. Pozitivním faktorem je, že jsme více diplomatičtí, dáváme prostor pro otázky a hledání odpovědí. Konkrétně v tento den, 24., se nacházíme psychicky v „šestce“ (součet 2+4) a to se krásně kombinuje s dvojkou. Šestka se pojí s výjimečnou citlivostí, éterickou křehkostí, láskou a přitažlivostí. V tento den máme pocit zvláštního kouzla, kdy se okolí chová vybraněji než obvykle a hlavně cítíme větší oporu a zázemí v rodině. V tento den chodíme rádi do společnosti, jsme schopni nezávazných a milých konverzací, nebráníme se ochutnání nových delikates a jsme otevřeni naslouchat všemu, co oplývá půvabem (vhodné je navštívit muzeum, výstavu či cokoliv, co je spojené s krásou v životě). Z vesmírných objektů se pak k 24.květnu pojí Luna. Ta přidává datumu ryze ženské vlastnosti, jemnost, něhu, lásku a smyslnost. Proto v tento den otevřeně vyslechneme vše, co je krásné.
Celý projekt navazuje na Kampaň za skutečnou krásu, které se věnuje kosmetická značka Dove již druhým rokem. Snaží se svými aktivitami v rámci kampaně pomáhat s prevencí nemocí jako je například mentální anorexie, bulimie, ale i nadváha. Stejně tak se snaží mladé slečny i ženy podpořit a pomáhat jim najít zdravou sebedůvěru. Značka Dove totiž vychází z filosofie, že atraktivita není vyhrazena jen pro ženy s dokonalou postavou, ale je v každé ženě bez ohledu na míry a věk.
Krása je v každé z nás a vůbec nezáleží na tom, jak přesně vypadáme, ale jakým způsobem právě tu naši individuální krásu dáváme na odiv.
Vaše názory
Pro vložení komentáře se prosím přihlašte nebo zaregistrujte.