Mezinárodní společnost Zepter International s. r. o., odborník na prodej značkových výrobků formou osobního prodeje, v těchto dnech odstartovala masivní náborovou kampaň, jejímž cílem je získat na tisíc nových spolupracovníků. Posílením sítě prodejců chce společnost dosáhnout dvacetiprocentního meziročního navýšení obratu. Ten za rok 2006 činil 800 milionů korun.
Společnost svým zákazníkům nabízí formou osobního prodeje značkové produkty celkem čtyř divizí: HOME CARE, HOME ART, MEDICAL a COSMETIC & LUXURY. Během svého šestnáctiletého působení na českém trhu vybudovala celorepublikovou síť dvou a půl tisíc speciálně vyškolených reprezentantů. Letos plánuje přijmout přibližně 1000 nových obchodních zástupců pro divize Home Art (kuchyňské nádobí), Medical (výrobky pro lepší zdraví), Home Care (čistící přístroje) a Zepter Cosmetics.
„Nabízíme zajímavé uplatnění lidem z celé České republiky, bez rozdílu věku a pohlaví,“ říká generální ředitel Jiří Bunda a dodává: „Navíc je to práce, kterou si každý může přizpůsobit dle svých potřeb. Hledáme schopné manažery i prodejce na plný i částečný úvazek. Práce pro Zepter se tak pro někoho může stát nadstandardně ohodnocenou náplní dne, někomu jinému zas může dopomoci splnit si nepracovní sny. Velmi rádi v našem týmu uvítáme i maminky na mateřské dovolené, které chtějí trávit volný čas aktivně a vylepšit si rozpočet.“
Práce pro Zepter znamená vlastní organizaci času, vysoké ohodnocení a možnost kariérního růstu. Navíc nabízí zázemí silné mezinárodní společnosti, jež si za léta působení na českém trhu vydobyla respektovanou pozici. Značku Zepter si zákazníci spojují s nejvyšší kvalitou, což jednoznačně dokládá počet spokojených zákazníků. Těch je na českém území už více než 1,2 milionu.
Tajemství úspěchu společnosti Zepter na trhu tkví v úspěšné implementaci mezinárodního know how – výrobky nejvyšší kvality nabízejí formou osobního prodeje speciálně vyškolení reprezentanti. Právě do detailu propracovaný systém osobního prodeje řadí společnost Zepter mezi špičky na trhu. „Forma osobního prodeje nám umožňuje přistupovat k zákazníkům individuálně, navázat s nimi osobní kontakt a přizpůsobit se jejich potřebám. Právě to v nich posiluje důvěru, a proto se k nám řada zákazníků opakovaně vrací, přestože při úvodním kontaktu má většina potenciálních zákazníků obavy pustit si někoho „cizího“ do domácnosti,“ vysvětluje generální ředitel Jiří Bunda.
Průzkum spotřebitelských zvyklostí
Nedávný průzkum společnosti Zepter, který firma provedla mezi několika sty svých zákazníků, potvrdil obecný vývoj spotřebitelských trendů. Pro zákazníky je při nákupu stále více rozhodující
kvalita a funkce výrobků, za něž jsou ochotni zaplatit odpovídající částku. Tu teď navíc mají možnost rozložit do splátek, což řada z nich s povděkem kvituje. Primárně už tedy není určujícím faktorem pouze nízká cena. Stále více také stoupá požadavek na vysokou kvalitu služeb. Odrazem toho je i rostoucí obliba osobního prodeje. Přes osmdesát procent respondentů průzkumu uvedlo, že volí osobní prodej z důvodu perfektního předvedení výrobku, kterého se jim při ostatních formách prodeje nedostane. Zajímavý může být i poznatek, jak velký důraz lidé kladou na společné rozhodování. Nákup nového vybavení do kuchyně je záležitostí obou partnerů téměř v polovině dotazovaných domácností.
Společnost Zepter International je celosvětovým výrobcem, prodejcem a distributorem exkluzivního spotřebního zboží špičkové kvality. Prodej probíhá převážně formou přímého prodeje, který zajišťuje více než 100 tisíc obchodních reprezentantů, a také v síti maloobchodních prodejen umístěných na hlavních třídách světových měst. Společnost Zepter prostřednictvím svých poboček prodává výrobky ve více než 40
zemích na pěti kontinentech. Všechny produkty značky Zepter vykazují vysokou kvalitu a úroveň provedení. Jsou vyráběny v sedmi výrobních zařízeních v Německu, Itálii a Švýcarsku. Více než 56 mil. spokojených zákazníků dokazuje, že jméno Zepter znamená vždy KVALITU, STYL a HODNOTU. Více informací o společnosti naleznete na www.zepter.cz.
Vaše názory
Pro vložení komentáře se prosím přihlašte nebo zaregistrujte.