PUMA® ve spolupráci s Heatherette, mladou americkou návrhářskou dvojicí tvořící především mladou „street“ módu, představila na letošním Fashion Weeku v New Yorku svou žhavou novinku – limitovanou edici PUMA Lydia Bag. Poprvé byla taška spatřena houpající se na ruce mladé modelky a nové americké módní ikony - Lydie Hearst.
Lydia Hearst, modelka a jedna z dědiček mediálního impéria Hearst, vydávajícího např. i u nás známé tituly jako Harper´s Bazaar či Esquire, se spojila se značkou PUMA®, aby představila limitovanou edici dámské tašky zvanou PUMA Lydia Bag. Limitovaná edice oslavující Lydii jako současnou módní ikonu byla navržena jejími dlouholetými přáteli - módním návrhářským duem Richie Rich a Traver Rains - „zlobivými dětmi“ newyorské módy tvořícími pod značkou Heatherette.
PUMA® Lydia Bag je luxusní verzí zavazadla z kolekce French 77, zvané Racket Bag, a svou premiéru si v rukou Lydie Hearst odbyla na módní přehlídce Heatherette, jež nesla poetický název „Za duhou” a uskutečnila se v rámci newyorského Fashion Weeku. Na přehlídce v Bryant Parku byly k vidění takové celebrity, jako například herec Cuba Gooding Jr., Kelly Rowland ze skupiny Destiny´s Child, zpěvačky v Americe velmi populární dívčí skupiny Danity Kane nebo JC Chasez, zpěvák a bývalý člen chlapecké skupiny N´Sync. Při takové příležitosti nemohla chybět ani „party girl“ a velká kamarádka Paris Hilton, Kim Kardashian, či dcera zpěváka Roda Stewarta, Kimberly. O duu Heatherette se říká, že dokáže stvořit pop star z kohokoliv, kdo si jejich bláznivé modely obleče. Možná právě proto se těší čím dál větší oblibě a jejich přehlídka byla velkolepou událostí, o níž mluvil celý New York.
„Každý, kdo mne zná, ví o mé posedlosti kabelkami. Zamilovala jsem se do kabelky od Pumy v první minutě, kdy jsem ji spatřila. Protože mít kvalitní kabelku je prostě nezbytnost, což jistě potvrdí každá žena,” říká Lydia Hearst. „PUMA mi dala nejen možnost nahlédnout do zákulisí oděvního návrhářství, ale především jsem se mohla ve spolupráci s mými přáteli z Heatherette zapojit do vlastního procesu tvorby. Bylo to neuvěřitelně zábavné a poučné,” dodala Lydie na adresu spolupráce se značkou PUMA.
Společnost PUMA® začala s Lydií spolupracovat již v říjnu 2006, kdy se stala hlavní hvězdou slavnostní akce pořádané k příležitosti představení nové retro kolekce oblečení PUMA French 77
PUMA Lydia Bag by Heatherette bude k dispozici ve třech barevných provedeních: „Delicate”, „Night” a „Wild” a bude jí vyrobeno limitované množství 100 kousků. Většina z nich bude věnována osobním přátelům Lydie Hearst. Od začátku května bude striktně limitované množství Lydia Bag by Heatherette exkluzivně k dostání v novém PUMA Black Store v New Yorku a rovněž v PUMA Concept Store v Tokyu. Jeden z modelů byl také součástí aukce zvané „Designéři na pomoc súdánskému Dárfúru“, pořádané v době konání newyorského týdne módy.
Na oslavu spolupráce s Lydií Hearst a dua Heatherette uspořádala Puma po přehlídce velkolepou „after party“ v Roseland Ballroom, kde vystoupila již zmiňovaná dívčí skupina Danity Kane.
Lydia Hearst, v současnosti zastupovaná modelingovou agenturou ONE Model Management, se již objevila na obálkách takových módních magazínů, jako jsou italský a německý Vogue, časopis Flaunt, Nylon nebo japonské vydání magazínu Marie Claire. Čtenáři New York Magazínu ji také označili za jednu z nejkrásnějších současných Newyorčanek.
Vaše názory
Pro vložení komentáře se prosím přihlašte nebo zaregistrujte.