Babinet.cz  /  Magazín  /  Styl  /  Móda: Nová módní značka v Čechách!

Móda: Nová módní značka v Čechách!

Redakce Babinet

Skupina Charles Vögele, jedna z předních evropských společností v oblasti obchodu s oděvy, otevírá svoji první prodejnu v České republice. Širokou škálu dámské, pánské i dětské módy obohacenou o nabídku doplňků bude možné od čtvrtka 7. září 2006 zakoupit v pražském nákupním centru Avion Shopping Center na Zličíně.

Nová pobočka společnosti Vögele pod vedením Moniky Pilselové zaměstnává deset pracovníků. V době od 7. do 10. září 2006 přivítá Vögele nové zákazníky slevou ve výši 20 %. V den zahájení prodeje bude navíc pro děti připraven zábavný program. Kromě pobočky v Praze budou do konce roku otevřeny v České republice ještě další 3 obchody - 14. září v Mostě, 21. září v Chebu a 5. října v Chomutově.

Móda pro celou rodinu

Skupina Charles Vögele představí v obchodech v České republice, stejně jako v ostatních 789 pobočkách ve Švýcarsku, Německu, Rakousku, Nizozemí, Belgii a Slovinsku, módu pro celou rodinu. Nabídka je zaměřena na dámskou a pánskou módu, ale i módu pro děti a mladé, přičemž pro všechny tři cílové skupiny jsou připraveny propracované sezónní kolekce. Zákazníci v prodejnách Charles Vögele naleznou široký sortiment oděvů a módních doplňků pro každou příležitost – oblečení do zaměstnání, na večerní setkání s přáteli v kavárně, pro rodinnou slavnost až po elegantní společenské oděvy. Vybírat tak lze z nabídky módních kousků od jednoduchých triček a džín, až po kompletní oblek a dámské večerní šaty.

A jaké jsou módní trendy společnosti Charles Vögele pro podzim a zimu 2006/2007?

Dámská kolekce: „Móda a její proměna“

Dámská móda v současné době prodělává změnu siluety a obrat k novému, jednoduchému pojetí. Přesto se ale nevzdává dekorativních prvků a rozmanitých detailů, které jí dodávají nenucený vzhled. Spojení nejrůznějších kultur a epoch umožňuje přitažlivé akcenty a inspiraci bez hranic. Tyto prvky ovlivňují atraktivně potištěné látky a zdobení.

Změna módního pojetí je nejvíce patrná na barevném řešení oděvů. Barevná paleta podzimu a zimy 2006/2007 bude klidnější a především ve znamení tmavších odstínů. Kromě nových černých tónů, které vypadají rozdílně podle použitého materiálu, patří k nejoblíbenějším základním a kombinovaným odstínům mokka a kávově hnědá ve spojení s veškerými modrými tóny a barvami lesního ovoce. O slovo se hlásí také šedá ve všech svých barevných variacích. Tento tmavý základ osvěží výrazné barvy nebo světlé pastelové tóny. Přírodní a jednobarevná image ve světlém, tmavém nebo barevném provedení je určujícím trendem této sezóny.

Pánská kolekce: „Mnohostranná a stylová“

Móda pro muže v nové sezóně podzim a zima 2005/2006 je natolik mnohostranná

a rozmanitá, že uspokojí téměř jakýkoliv vkus. Na straně jedné zaujmou určité trendy především mladší generaci, na straně druhé jsou to kolekce, přesně šité na míru managerům a podnikatelům. Jedno však mají společné: klasické vlivy. Nová, moderně interpretovaná nápaditost je stejně důležitá jako „přitažlivé“ zmuchlané provedení Vintage. Tradiční eleganci, sportovní pojetí s britskou image (Brit Chic), styly retro looks a autentičnost u každodenní neformální - casual módy nelze v žádném případě přehlédnout. Modernosti je dosaženo neobvyklým stylingem, inovativními změnami tradičních látek a novým střihem. Tam, kde přechází klasické oblečení do casualwear – běžného oblečení, rozhoduje o módním vzhledu úprava materiálu, například seprání, vydrhnutí nebo odření. Podle střihu, neobvyklého použití materiálu nebo jeho zpracování, může působit kostkované vlněné sako lehce obnošeně a zároveň moderně. Základem je propojení stylů a spojení nejrůznějších prvků klasiky s běžným oblečením, jako například kombinace saka s džínami. Silueta zůstává všeobecně úzká se zdůrazněním postavy.

Dětská kolekce: „Zpátky do školy - Back to School“

Starší dívky

„Brit Chic“ – pečlivá upravenost britského stylu hraje i v dětské módě důležitou roli. Patří k němu manšestrové sako, stejně jako vlněný blejzr ve tvídové optice s cargo kalhotami, které zaručují příjemné nošení. Výstředním, provokujícím módním tématem je „remix“, který čerpá inspiraci ze streetwearu, rock n’ rollu, punku a dokonce z dob carismu.

Starší chlapci

„McGill Camp“ – image inspirovaná stylem oblékání anglických studentů. Tato řada pro mládež je výrazně sportovní.

V módní linii „Gang Doggs“ lze jasně rozpoznat prvky hip hopu, streetwearu a hudební scény. Fanoušci hip hopových hvězd Eminem a 50 Cents si zde zcela jistě přijdou na své. Široké střihy modelů odpovídají této scéně i pohybu na ní.

Malé děti

„Girl’s Club“ – po sezóně horkého léta, sluníčka, spousty zábavy a volnosti je nutné se opět vrátit do školních lavic. Malé moderní dámy zahájí podzimní sezónu s lehkými blejzry, inspirovanými anglickou školní uniformou. Jezdecké kalhoty a blůzy, které díky detailnímu propracování připomínají oblečení divokého západu, si zajisté oblíbí milovnice poníků.

„Sports Club“ – malí kluci se rádi oblékají podle svých sportovních vzorů, kterými bývají třeba kapitáni školního ragbyového či fotbalového mužstva. Sportovní trička, košile s proužkem nebo mikiny s kapucí vyplní každou představu.

Vaše názory

Pro vložení komentáře se prosím nebo zaregistrujte.

Další z magazínu

Náš tip
  • Procvičte nejen pravopisná cvičení, diktáty, ale i kvízy, časté chyby, doplňovačky a vše, co pomůže ve výuce Vám nebo dětem na webu pravopisne.cz