Nadávám si v duchu...(safra, doufám, že v duchu, že jsem to neříkala nahlas, protože hodně lidí se na mne dívá s podivným výrazem ve tváři). Stojím totiž na nádraží, mrznu a čekám, až přijede úžasné a Českými drahami vychvalované a také předražené PENDOLÍNO, abych se dostala tam, kam musím. A to za skoro dvojnásobnou cenu, než v pohodlném IC, kterým jsem dosud jezdila. Měla jsem „kilometrickou banku“, tak jsem neplatila příplatek za IC, teď si musím koupit místenku. To, že mi PENDOLÍNO nezastavuje tam, kde zastavoval dříve vlak IC, a já za ním najedu desítky navíc nepohodlnou lokálkou, mne samozřejmě štve. Jsem ze Vsetína, dřív jsem nastupovala v Hranicích na Moravě na IC, třeba Jan Pergner, které bylo pro mne vrcholem komfortu cestování, vždy teplo, poholdno, velmi vstřícní a slušní průvodčí... teď si musím dojet lokálkami až do Olomouce, abych se dostala dál ku Praze PENDOLÍNEM. Co je horší, tímto cestováním se mi prodlouží čas natolik, že i když to slavné PENDOLÍNO jede náhodou na čas a dojede, tak jsem v Praze později než dřív.
A já říkám - ať si ho České dráhy strčí někam! Promiňte mi tu neslušnost. Jsem si jistá (!!!) že to nebylo zkvalitnění služeb a nebylo by to jím ani kdyby nedošlo k poruchám díky mrazům, nerovným kolejím atd... prostě jaká výmluva taká !
Byla to blbost a je načase si to přiznat.
PENDOLÍNA jezdí poloprázdná, lidé raději jednou obyčejným rychlíkem, třeba „zaplivaným“ VSACANEM, kde je zcela dle Českých drah logicky, skoro každý vagón rozdělen na půl, polovina je kuřák, a druhá polovina nekuřák. Vy co tím vlakem jezdíte víte, se pak doma musíte stejně jako já přísahat, že jste neseděli nikde v hospodě. No a vy, co jím nejezdíte asi kroutíte hlavou, že jsem se zbláznila, ale věřte - nezbláznila. Nebo skoro jo, pokaždé, když tím vlakem jedu v 15.30 hod. v pátek z Olomouce (tedy když jede včas, častěji má zpoždění aspoň 20 min.), mám pocit, že se zblázním.... jsem totiž nekuřák a hodlám jím zůstat. A obdivuji průvodčí, jak svou práci mohou v tomto vlaku vykonávat. Takže na jedné straně PENDOLÍNO - manažerský vlak (protože nikdo jiný na něj nemá) a na druhé straně VSACAN, pajzl na kolečkách pro ubohý plebs. Jen mne těší, že oba tyto vlaky mívají řádné sekery, v tom jsme si rovni.
P.S. Já si asi koupím auto. Co mi také zbývá, že, když chci na jednání jezdit včas. A na silnici přibude zas jeden výfuk... Na zdraví !
(Máte téma, které chcete zveřejnit Pod lupou? Zašlete na info@babinet.cz Stanoviska zde uvedená nemusí vyjadřovat názor Babinet.cz)
Vaše názory
Pro vložení komentáře se prosím přihlašte nebo zaregistrujte.