Retail Summit si během 22 let své existence vydobyl pozici jedinečného místa pro setkání, networking a sdílení best practices všech významných hráčů na obchodním trhu. Letošní 23.ročník je obrovskou příležitostí pro představení produktů jednotlivých firem. Dále nabídne řešení aktuálních problémů takřka tisícovce účastníků – převážně seniorních manažerů obchodních a dodavatelských firem. Mlékárna Valašské Meziříčí se představí v sekci „One Quality - Výchova ke kvalitě má cenu“. Je tak jedním z aktivních účastníků tohoto setkání. Letošní Retail Summit proběhne ve dnech 30. ledna - 1. února v pražském Clarion Congress Hotelu. Klíčové téma Retail Summitu 2017 - „ONE. Jeden zákazník. Jeden trh. Jeden obchod“ se bude intenzivně zabývat tím, jak obchodovat na trhu, kde díky novým digitálním technologiím i globalizaci mizí staré hranice a objevují se nové příležitosti i hrozby.
„Retail Summitu jsme se rozhodli zúčastnit společně s firmami MP Krásno, Valašské Meziříčí a Rudolf Jelínek, Vizovice, a to v rámci projektu „Jedno Valašsko,“ říká Zdeněk Bukovjan, Sales&Marketing manager Mlékárny Valašské Meziříčí. „Spolupráce s MP Krásno a Rudolf Jelínek Vizovice se v loňském roce ukázala jako velmi úspěšná, proto jsme se rozhodli i v letošním roce na ni navázat právě na Retail Summitu 2017,“ dodává Zdeněk Bukovjan.
Sekce „One Quality - Výchova ke kvalitě má cenu“, za účasti zástupce mlékárny pana Bukovjana, se bude zabývat zejména preferencemi a pohledem spotřebitelů na čerstvost a kvalitu potravin s přihlédnutím k faktu, že cena pro ně není rozhodujícím faktorem. Reálna skutečnost je však opačná, a právě čeští spotřebitele jsou extrémně citliví na nákupy ve slevě či v akci. Diskutovat se bude o důvodech proč a kdo za tuto skutečnost může, zda je tomu tak ve všech maloobchodních sítích a zda je možné spotřebitele naučit tomu, že kvalita je důležitá.
V letošním roce se Retail Summit bude věnovat „horkému“ tématu, jak obchodovat na trhu, kde díky novým digitálním technologiím i globalizaci mizí staré hranice. Uskuteční se ve dnech 30. 1. - 1. 2. 2017 v pražském Clarion Congress Hotelu. Očekává se, že se summitu zúčastní více než tisícovka retailerů a jejich dodavatelů a kapacita konferenčního centra tak bude zcela zaplněna.
Retail Summit 2017 je připravován Svazem obchodu a cestovního ruchu ČR, VŠE Praha a společností Blue Events, navazuje na předchozích 22 ročníků tradiční konference o rozvoji obchodu. Zachovává si své zacílení na český trh, posiluje však současně svůj mezinárodní charakter.
Vaše názory
Pro vložení komentáře se prosím přihlašte nebo zaregistrujte.