Z průzkumů vyplývá, že pozitivní vnímání hořké chuti se mění s věkem. Onu skutečně lahodnou hořkou chuť oblíbeného pití tak umí nejlépe ocenit konzumenti ve věku zhruba od třiceti let výše. A právě v současné době se do této věkové kategorie posunuje mimořádně silná populační skupina tzv. Husákových dětí.
Značka Fernet Stock uvádí na trh hned dvě originální novinky, kteé staví na osvědčené originální receptuře legendárního pití a obohacují ji o dodatečnou chuťovou dimenzi.
Fernet Stock Hruška a Fernet Stock s mátou. Nové příchutě si tak zvolili sami muži. Hruška kombinuje oblíbenou a nezaměnitelnou chuť Fernet Stocku s hruškou, tradičním českým ovoce. S mátou zase v chuti doznívají příjemné chladivé tóny máty
Tuzemský z Božkova představuje dva nové Speciály
Značka představuje dvě nové varianty. Božkov Speciál Mandlový v sobě snoubí chuť originálu a jader hořkých mandlí, které nápoji dodávají příjemné aroma a chuť s mandlovými tóny. Božkov Speciál Kávový zase kombinuje chuť s etiopskou kávou.
AUDIO: Marketingová ředitelka Stocku Plzeň Kateřina Harris představí nám nové značky, které si vybrali zákazníci.
AUDIO: Barman Martin Vogeltanz nám poradí, jak ochutnávat tvrdý alkohol.
Vaše názory
Pro vložení komentáře se prosím přihlašte nebo zaregistrujte.