KAZAM čeří stojaté vody na trhu smartphonů skvělým poměrem cena/výkon a nadstandardními službami „Rescue“ a „Bezplatná výměna displeje“
Britská značka mobilních telefonů KAZAM oficiálně vstoupila na trh v České republice. Cílem mladé, o to však dravější společnosti je narušit stojaté vody globálního trhu s mobilními telefony. Pomoci ji k tomu mají kvalitní produkty s fantastickým poměrem cena/výkon, nadstandardní služba bezplatné výměny rozbitého displeje v prvním roce od koupi zařízení a aplikace Rescue, která umožní vyřešit softwarový problém v telefonu na dálku vyškolenými techniky KAZAM.
Premiéra produktových řad KAZAM Thunder a Trooper
Výrobce KAZAM už ve vybraných prodejních sítích Mobil Pohotovost, Electro World a Alza.cz prodává smartphony z produktových řad KAZAM Thunder a Trooper.
Elegantní KAZAM Thunder2 5.0 s kovovým rámečkem je vybaven 4jádrovým procesorem, 5“ IPS displejem s HD rozlišením a 13 MPx fotoaparátem. Jeho další klíčovou funkcí je podpora dvou SIM karet. Tento smartphone je určen uživatelům, kteří naplno využívají všech výhod chytrých telefonů a datových sítí, přitom ale nechtějí utrácet za často předražené technologie, které ani nevyužijí. K dispozici je v tradičním černém nebo bílém provedení za doporučenou cenu 5 699 Kč.
Zástupce nižší střední třídy KAZAM Trooper2 4.5 / 5.0 / 6.0 je dostupný ve třech různých velikostech. Telefon si zamilují ti, kteří propadli velkým úhlopříčkám displejů, ale vystačí se základními úkony. Všechny tři varianty jsou vybaveny FWVGA (854 x 480 px) displejem, 2jádrovým procesorem s taktem 1,3 GHz a pětimegapixelovým fotoaparátem. Podobně jako řada Thunder2 je i Trooper2 podporuje 2 SIM karty. KAZAM Trooper2 lze zakoupit za ceny 2 499 Kč, 3 299 Kč a 3 999 Kč.
V průběhu srpna navíc KAZAM představil na českém trhu první evropský smartphone s integrovaným DVB-T tunerem pro příjem digitální televizního a rádiového vysílání.
Přidaná hodnota smartphonů KAZAM – výměna displeje zdarma!
Hlavní odlišností značky KAZAM od tradičních výrobců je automatické pojištění displejů smartphonů KAZAM. V případě, že uživatel nedopatřením upustí telefon na tvrdý podklad a poškodí displej nebo dotykovou vrstvu, má nárok na jednu bezplatnou výměnu displeje a jeho dalších komponent v prvním roce od zakoupení. Tato služba platí pro oba aktuálně prodávané telefony a bude se vztahovat i na další modely, kterých Kazam ještě letos hodlá představit celou řadu. Více informací o této službě je k dispozici na http://www.kazam.mobi/cz-cs/proc-kazam/ochrana-displeje/.
Řešíte softwarový problém? Nechte ho vzdáleně vyřešit techniky KAZAM!
Další přidanou službou, která nenutí uživatele ztrácet čas reklamací zařízení v servisu je vzdálená podpora v případě nestandardního chování telefonu. Tuto službu automaticky získává každý majitel nového smartphonu KAZAM. Stačí zaregistrovat své zařízení na oficiálním webu výrobce, spustit předinstalovanou aplikaci RESCUE a řídit se dalšími pokyny, v rámci kterých dojde ke vzdálenému připojení vyškoleného technika KAZAM a servisnímu zásahu nebo instruktáži, která majitele telefonu nasměřuje ke správnému postupu jak problém vyřešit. Více informací o této službě je k dispozici na http://www.kazam.mobi/cz-cs/proc-kazam/kazam-rescue/.
Oficiální webové stránky najdete na www.kazam.mobi, facebookový profil na www.facebook.com/kazamcz.
.
Vaše názory
Pro vložení komentáře se prosím přihlašte nebo zaregistrujte.