Na začátku srpna zveřejnil největší cestovatelský server TripAdvisor.com žebříček nejoblíbenějších zoologických zahrad světa, který vznikl hodnocením miliónů jeho uživatelů. Zoo Praha se v něm umístila na sedmém místě, což potvrdilo její celosvětovou popularitu!
Zoo Praha si tohoto mimořádného ocenění velmi cení. „Pokaždé, když naší zoo procházím, si uvědomuji, jak je krásná, na jak úžasném místě ji před více než osmdesáti lety založili. Uvědomuji si, že naší povinností je zoo dále rozvíjet, modernizovat tak, aby se v ní skvěle cítila jak zvířata, tak naši návštěvníci. Tým pracovníků zoo pro to dělá maximum,“ říká ředitel Zoo Praha Miroslav Bobek.
V rámci podzimní kampaně chce zoo poukázat na sedm nejdůležitější důvodů a okolností, které vedly návštěvníky celého světa k zařazení pražské zoo do světové špičky:
1. HISTORIE A TRADICE
2. KRÁSNÁ POLOHA
3. CHOVATELSKÉ ÚSPĚCHY
4. EXPOZIČNÍ KONCEPT
5. ZÁCHRANA OHROŽENÝCH DRUHŮ
6. KOMUNIKACE A NÁVŠTĚVNICKÝ SERVIS
7. OBLIBA U VEŘEJNOSTI
Jednotlivým bodům se bude pražská zoo věnovat v rámci své komunikace s návštěvníky, a to jak v areálu zoo, tak i na webu a Facebooku. Některé podzimní akce přímo souvisí s daným tématem a podpoří jej, například HISTORII A TRADICI vyzdvihne Výroční slavnost 28. září, OBLIBU U VEŘEJNOSTI Setkání sponzorů, partnerů a přátel zoo 7. prosince.
Zoo Praha připravila pro své příznivce nabídku, která se objeví v kampani – vstup pro děti za korunu.
„Rozhodli jsme se podělit se o naši radost s širokou veřejností. Sedmička je šťastné číslo. Proto umožníme každého sedmého v měsíci vstup do zoo za jednu korunu všem dětem do 15 let. Budeme rádi, když se do pomyslných oslav zapojí co nejvíce lidí, protože rovněž jim vděčíme za tento úspěch,“ říká vedoucí oddělení marketingu a PR Vít Kahle a dodává:
„Všechny rodiny s dětmi, které s námi chtějí oslavit zařazení Zoo Prahy na sedmé místo mezi světovými zoologickými zahradami, zveme letos k návštěvě v neděli 7. září, v úterý 7. října, v pátek 7. listopadu a v neděli 7. prosince“.
Fotografické motivy právě startující outdoorové kampaně reflektují zmiňovanou skutečnost, že za úspěchem stojí kromě dlouholeté soustavné práce pracovníků pražské zoo i podpora veřejnosti a stále se zvyšující návštěvnická čísla – vždyť například v právě ukončeném měsíci srpnu Zoo Praha zaznamenala další měsíční rekord - přišlo 237 tisíc návštěvníků! Na plakátech se tak objeví lidé na oblíbených místech v zoo - při cvičení lachtanů, v dětské zoo, v Africkém domě nebo v Údolí slonů.
Vaše názory
Pro vložení komentáře se prosím přihlašte nebo zaregistrujte.