„Když máš hlad – nejsi to ty!“. Známá věta z reklamy na oblíbenou čokoládovou tyčinku s arašídy má od 1. září nového hlavního protagonistu. Dříve jste se kvůli hladu měnili v primadonu. Nyní je situace trochu horší. Neměníte se kvůli hladu náhodou v Gremlina?
Právě postavička ze známého filmu Gremlins (1984) se stala novou ústřední postavou nového reklamního spotu, který budete od prvního září moci sledovat v televizi. V návaznosti na kampaň „Když máš hlad, nejsi to ty“ bude představovat hladového člověka, který se chová iracionálně, otravně a škodolibě. Gremlin nahradí Joan Collins, která byla ústřední postavou dosavadní verze spotu. TV spot byl natočen ve Francii agenturou CLM BBDO a před Českou republikou se již objevil na obrazovkách v dalších zemích Evropy. Nová reklama však nebude jedinou věcí, kterou chce značka Snickers působit na své zákazníky.
3D uměním k oslovení zákazníků
„Pro launch nového televizního spotu jsme chtěli přinést spotřebitelům nevšední zážitek a věříme, že 3D umění je zaujme stejně tak, jako nová reklama. Gremlin znázorňuje, že když je člověk nepříjemný a leze všem na nervy, je to proto, že má hlad.“ říká Radovan Veselý, brand manažer značky Snickers.
Ta se rozhodla, že představí hlavní myšlenku kampaně pomocí 3D umění. Využila k tomu prostory Hlavního nádraží v Praze, kterým denně projde několik desítek tisíc lidí. Na podlaze vstupní haly tak všichni ti, co využijí tuto důležitou dopravní tepnu, po dobu jednoho měsíce naleznou 25 m2 velkou kresbu, znázorňující díru v zemi, ze které se sápe Gremlin po tyčince Snickers. Lidé se budou moci u této jedinečné kresby i vyfotografovat, musí si však se svým fotoaparátem stoupnout přesně na vyznačené místo. Pouze z něj je 3D kresba viditelná. Odhalení této zajímavé atrakce proběhlo 27. srpna a na Hlavním nádraží bude k dispozici po dobu jednoho měsíce.
Vaše názory
Pro vložení komentáře se prosím přihlašte nebo zaregistrujte.