Benefit Cosmetics představuje nového OPRAVDOVÉHO hráče do světa kosmetiky.Výrazná značka porušuje všechna pravidla krásy s jejím nejnovějším vynálezem. Už to budou 3 roky, co Benefit Cosmetics představila populární, fenomenální they’re real! řasenku…Ale rozruch je teď větší, než kdy před tím.
V roce 2013, byla they’re real! číslo #1 multifunkční řasenka* ve Spojených Státech #1 Nejprodávanější kosmetický produkt** v Británii. Kosmetické redaktory, bloggerky, vloggerky a dívky po celém světě jsou posedlé prodlužující, černočernou řasenkou se speciálním kartáčkem, který objeví řasy, o kterých jste neměli ani tušení. Jedna they’re real! se prodá každých 10 sekund!
Další kosmetický génius hned vedle they’re real! řasenky a průlom ve světě krásy bude odhalen na jaře 2014. Jmenuje se they’re real! push-up liner a byl označen za VŮBEC PRVNÍ řasy objímající gelové linky ve fixu. Vydali jsme se do zákulisí San Francouzské luxusní značky a vyzpovídali Julii Bell, výkonnou víceprezidentku globálního marketingu společnosti Benefit Cosmetics.
Inspirace…
Málokdo zná Benefit tak dobře, jako Julie, která již léta pracuje bok po boku se spoluzakladatelkami Jean a Jane Ford. Od makeupu po péči o pleť a vše mezi tím. Julie má na svědomí tuto originální celosvětovou novinku.
“Lidé se mě často ptají, jak sháníme nápady na nové produkty,” říká. “V Benefitu všechno začíná potřebami zákazníka.” Asi před pěti lety Julie přednesla na meetingu své největší kosmetické dilema: oční linky. “Bylo to tak trapné. Celý život trávím v kosmetickém průmyslu, ale všichni si mě dobírali kvůli linkám.” Uvědomila si, že nemůže být jediná na světě s tímto problémem. A tak se Benefit inovátoři dali do práce a vytvořili ty “nejjednodušší a nešikům-odolné” linky.
Julie a její tým začal studováním evoluce linek: dřevěné tužky byly tvrdé a nemilosrdné; gelové linky snadno zaneřádily oko a vyžadovaly speciální štětec zvlášť; fixy snadno vyschly a nevypadaly tak dobře. “Tak jsme vytvořili unikátní linky, které řeší všechny problémy!” vysvětluje.
Inovace…
Jsou tři důvody, proč je they’re real! push-up liner opravdový průlom ve světe krásy:
- Matná, černá, gelová formule je dlouhotrvající a voděodolná.
- Má gelovou strukturu ve fixu.
- Inovativní AccuFlex™ zakončení snadno obejme řasy od koutku ke koutku. “Zákazník může poznat rozdíl ještě před vyzkoušením pouhým pohledem…” říká Bellová. “Ostatní linky mají úzký, špičatý štěteček. Jemný AccuFlex™ štětec je jediný, který je široký, zkosený a plochý!”.
Ve skutečnosti to týmu trvalo 5 let strávených v technických laboratořích v Japonsku a testování po celém světě. “Od ergonomického tvaru po speciální štětec. Věnovali jsme velkou pozornost každému detailu,” říká David Monical, víceprezident obalů a provozu v Benefit Cosmetics. “Design AccuFlex™ štětce má perfektní balanc a flexibilitu, která umožňuje dokonalou linku a stabilitu, která dává výjimečnou kontrolu.” Plochý, široký chránič na spodu štětce vás vede co nejblíže k řasám, ať máte jakýkoli tvar očí. Navíc jeho materiál je měkký, proto je tak snadné přejet štětcem po víčku. Společnost také zapojila inovativní technologii, která udá přesnou mikro-dávku s každým otočením štětce.
Posedlost…
“Teď už nemůžu žít bez mého they’re real! push-up liner,” říká Bellová, která nosí linky s they’re real! řasenkou denně. Říká, že pro každého je pak jednoduché namalovat přesnou linku těsně u řas a to s použitím jedné ruky. Kdykoliv, kdekoliv. “Naše mantra je: Čím blíže k řasám, tím jsou vaše oči větší a více sexy!”
Opravdové REAL výsledky!
91% říká, že vydrží neuvěřitelně dlouho*
88% říká, že řasy opravdu obejme*
84% říká, že oči vypadaly o poznání větší*
* Výsledky pozorované v průzkumu spotřebitelského panelu
*Zdroj: The NPD Group, Inc./Beauty Trends, January-September 2013 Prestige US Department Store Dollar Sales.
**Zdroj: The NPD Group. Value and Unit Item Sales of Total Prestige Makeup for January -October 2013.
Ekluzivně k dostání v síti SEPHORA
Vaše názory
Pro vložení komentáře se prosím přihlašte nebo zaregistrujte.