Svěží, čisté a jasné - taková je hlavní jarní novinka vinařství Ludwig, která bude představena hned ve třech verzích: bílé, růžové a červené. A protože výraz Enjoy je skutečně mezinárodní, vína zařazená pod touto novou značkou budou pocházet hned z několika zemí.
„Chceme prezentovat vína odrůdově typická, nepříliš komplikovaná a zároveň cenově dostupná. Proto jsme využili nabídku našich stálých zahraničních partnerů a u bílého a červeného Enjoy jsme sáhli po velmi zdařilých zahraničních vínech. Růžové Enjoy je z Moravy, neboť nejlepší růžová vína na světě se dělají u nás,” objasňuje strategii vinařství Ludwig marketingová ředitelka Liana Hrabálková.
Bílé víno Enjoy pochází ze Španělska a jedná se o odrůdu Chardonnay. Červenou verzi obstará Cabernet Sauvignon z Chile, zatímco růžové bude z Moravy a půjde o Modrý Portugal. Protože jde o víno pro mladé, koncová cena v obchodních řetězcích se bude držet pod částkou sto korun za láhev. A jaký byl důvod společnosti Ludwig zaměřit se na mladé zákazníky?
„Mladí lidé se odklánějí od míchaných, doslazovaných a synteticky barvených nápojů s lihem a hledají zdravější variantu. Zároveň jako všichni mladí odmítají to, co vidí u starší generace, tedy klasickou láhev, klasickou etiketu a složitější či komplikovaná vína. Snažíme se tedy zaplnit tuto skulinu na trhu něčím svěžím a originálním, co mladé zaujme,” vysvětluje Liana Hrabálková a dodává, že mladé konzumenty jistě potěší jak zvláštní láhev s vnitřním reliéfem, tak také originální etiketa s fluorescenčním nátěrem, který v noci svítí.
www.vinnesklepy.cz
AUDIO: Z vinařství Ludwig marketingová ředitelka Liana Hrabálková představuje víno pro mladé Enjoy – užij si.
Vaše názory
Pro vložení komentáře se prosím přihlašte nebo zaregistrujte.