Babinet.cz  /  Magazín  /  Styl  /  Na český kavárenský trh přichází nová „férová“ značka prémiové kávy a čajů s vůní Afriky

Na český kavárenský trh přichází nová „férová“ značka prémiové kávy a čajů s vůní Afriky

6.2.2013 - redakce Babinet.cz

AFRO COFFEE je značka prémiové Fair Trade kávy, čajů a čokolády z Afriky, které na český trh nově zavádí společnost DrinXperience. Produkty jsou určeny pro ty, pro které je důležité spojení vysoké kvality se svěží originalitou produktů vonících exotickou Afrikou. Značka AFRO COFFEE představuje filosofii kvalitních teplých nápojů jako je káva, čaj nebo čokoláda a dalších produktů spojených s přípravou a podáváním teplých nápojů v gastro provozech. Společným prvkem všech používaných surovin je také značka Fair Trade.

Hlavním produktem AFRO COFFEE je káva prémiové kvality. Charakteristická chuť kávy této značky je dosažena mícháním nejlepších kávových zrn typu Arabica  s vybranými odrůdami typu Robusta. Exotické aroma černého kontinentu se odráží také v nabídce jedenácti čajů AFRO TEA. Většina čajových směsí je založena na rooibos nebo honeybush, které jsou původem z Jižní Afriky. Aroma a chuť čajů dotvářejí přidané exotické květiny a africké lesní plody. Pro čokoládové nápoje jsou použity kakaové boby nejvyšší kvality, které jsou ručně sbírány. Aroma čokoládových nápojů je výrazné a čokoládové. Chuť je jedinečná, stejně jako Ghana, ze které pochází.

V ČR je možné produkty AFRO COFFEE ochutnat v provozovnách rychlého občerstvení VIVA v síti benzinových čerpadel OMV, ve vybraných kavárnách, restauracích a hotelech po celé ČR. První českou kavárnou s nabídkou kompletního sortimentu produktů značky AFRO COFFEE je kavárna v pražské pasáži Lucerna.

Kromě vysoké kvality se produkty AFRO COFFEE mohou pochválit také certifikátem Fair Trade, který je pro zákazníky zárukou ekologického pěstování kávových zrn s maximálním důrazem na šetrnost k životnímu prostředí a vyloučení genetického inženýrství. Současně, stejně jako ostatní výrobci Fair Trade pruduktů, také AFRO COFFEE zaručuje, že zisky z produktů vypěstovaných místními zemědělci v Africe jsou použity na zvýšení jejich životní úrovně. Je to přirozený projev úcty k lidem, kteří pěstují suroviny pro produkty AFRO COFFEE. Proto všechny tyto produkty mají Fair Trade certifikát.

Koncept AFRO COFFEE odstartoval v roce 2004 v Kapském Městě, kde byla otevřena první kavárna Afro Café. Postupem času si produkty AFRO COFFEE našly cestu do vybraných restaurací a kaváren po celé Evropě. V současnosti si tato značka hledá cestu i na český trh. Logo s červeno žlutými slunečními paprsky a siluetou „Afro Mana“, které označuje místa, kde si produkty AFRO COFFEE mohou spotřebitelé vychutnat, se v České republice začíná objevovat všude tam, kde provozovatelé občerstvení mají ambice nabízet zajímavé prémiové produkty s přidanou hodnotou a odlišit se od stereotypní konkurence.

„Všechno to začalo snem. Snem ukázat světu nový obraz Afriky. Obraz sebevědomého, ambiciózního kontinentu, plného energie a chuti do života. Koncepce značky AFRO COFFEE se zrodila z nápadu povýšit africkou kávu a čaj z pouhé exportní suroviny na ambiciózní, nezávislý, vysoce kvalitní značkový produkt inspirovaný barvami a designem z černošských čtvrtí. Káva je v Africe víc než nápoj, káva je součástí africké kultury. V oblasti Kaffa uprostřed Etiopie kdysi rostla ve volné přírodě. AFRO COFFEE dnes jako prémiový produkt reprezentuje Afriku především prostřednictvím kvality,“ říká o značce Petr Farkaš, obchodní ředitel DrinXperience – společnosti, která je výhradním distributorem AFRO COFFEE v ČR a na Slovensku.

Další informace týkající se výrobků, AFRO COFFEE najdete na www.drinxperience.cz.

Vaše názory

Pro vložení komentáře se prosím nebo zaregistrujte.

Další z magazínu

Náš tip
  • Procvičte nejen pravopisná cvičení, diktáty, ale i kvízy, časté chyby, doplňovačky a vše, co pomůže ve výuce Vám nebo dětem na webu pravopisne.cz