Unikátní novinku – Zlatopramen Radler Zimní ve dvou příchutích – pošle na český pivní značka Zlatopramen. Je určen k ohřátí, nicméně studený chutná rovněž skvěle. Zlatopramen Radler ve dvou příchutích hruška se skořicí a višeň s čokoládou se na trhu objeví v listopadu letošního roku. Uvedení novinky se sloganem Zahřeje studený i horký bude provázet i televizní kampaň, ochutnávky a další reklamní akce.
Zlatopramen Radler Zimní je unikátní kombinací silného polotmavého piva se šťávou z přírodního ovoce a vánočního koření nebo čokolády. Stejně jako ostatní tři Zlatopramen Radlery neobsahuje žádné konzervanty. Oproti „letním“ Radlerům má vyšší obsah alkoholu (do 5%).
„Zlatopramen Radler Zimní je ideální nápoj pro chladné období, protože je to první Radler určený k ohřátí. Právě proto s ním přicházíme právě na podzim. Důvodem jeho uvedení na trh je pochopitelně narůstající obliba pivních mixů, které se zatím prodávaly nejvíc v létě. My ale chceme spotřebitelům nabídnout také zimní variantu ve výjimečných příchutích hruška se skořicí a višeň s čokoládou,“ uvedla k očekávanému uvedení inovace na trh za značku Zlatopramen Kristina Benkovičová ze společnosti HEINEKEN, které značka Zlatopramen patří. Výhoda nového výrobku „pro zahřátí“ podle ní spočívá i ve snadné přípravě. Typické zimní nápoje typu svařeného vína či punče se připravují smícháním surovin v různém poměru. Výsledná chuť pak závisí na příslušné receptuře a druhu použitých ingrediencí. Naopak Radler Zimní chutná vždy stejně skvěle a lze ho bez problémů a rychle ohřát v mikrovlnné troubě.
Zlatopramen Radler Zimní ve dvou příchutích je v pořadím čtvrtým a pátým ochuceným pivem, které už letos značka Zlatopramen představila. V březnu se začal prodávat Zlatopramen citron a Zlatopramen pomeranč se zázvorem, po jejich úspěchu na trhu pak v říjnu přibyla příchuť grep. Tyto Radlery mají nižší obsah alkoholu než zimní – do 2%. Vznikají kombinací piva Zlatopramen a šťávy z přírodního ovoce a nepřidávají se do nich rovněž žádná další sladidla.
Segment ochucených piv zaznamenává raketový růst prodejů. Od začátku roku do srpna 2012 se prodalo pětkrát více ochuceného piva než ve stejném období roku předcházejícího. Není proto divu, že se i na prestižních degustačních soutěžích začínají pivní mixy objevovat jako samostatná kategorie.
Tradice výroby piva Zlatopramen sahá až do poloviny sedmnáctého století. Zlatopramen je hutnější pivo s bohatou pěnou a příjemnou hořkostí. Vyváženou chuť Zlatopramenu dodává vybraný chmel, kvalitní slad a použití tradiční technologie. Zlatopramen je vůbec nejprodávanějším pivem mezi jedenáctkami. V této kategorii Zlatopramen jasně vede, v roce 2010 značka získala 37 % podíl na maloobchodním prodeji. Zlatopramen se v roce 2009 začal stáčet do 1,5 litrových Maxilahví, tedy nového moderního balení ze speciálního plastu. V rychle rostoucím novém obalovém segmentu se Zlatopramen stal v roce 2010 jasným lídrem. Na celkovém maloobchodním prodeji piva v tomto typu obalu se Maxilahev Zlatopramene podílel 52 %. Maxilahev Zlatopramen získala ocenění i za design na prestižním mezinárodním veletrhu Sial d´Or v Paříži.
www.heineken.com
Vaše názory
Pro vložení komentáře se prosím přihlašte nebo zaregistrujte.