Značka Diesel při výrobě svých vůní vychází z hledání soudobých postupů použití parfémů s pomocí starodávných poznatků, a tak každý z dámských parfémů je esencí „ztělesněného ženství“. Odpovězte správně na soutěžní otázku a vyhrajte jeden z pěti parfémů.
„Společnost musí být vyjímečná a jedinečná“, řekl Renzo Rosso, když v roce 1978 firmu Diesel zakládal. Proto se obklopil lidmi jako on sám – takovými, kteří se nechtěli podřídit módnímu průmyslu. Chtěl dynamickou linii oděvů pro ty, kteří touží vyjádřit svou vlastní cestu. Proto mají i designéři při navrhování kolekcí Dieselu volnou ruku a nemusí se řídit žádnými pravidly.Italská značka Diesel S.p.A., která se proslavila nejen kvalitní džínovou módou, ale i doplňky pro mladé dynamické lidi se dnes prodává ve více jak 80ti zemích světa, má 10000 prodejních míst a 50 vlastních butiků.
Vaše názory
Pro vložení komentáře se prosím přihlašte nebo zaregistrujte.