80 % dotázaných by ocenilo, kdyby restaurace nabízely žvýkačku bez cukru.
Návštěvy restaurací patří podle nedávného výzkumu značky Orbit k životnímu stylu velké části české populace. Své oblíbené podniky si vybírají podle nabídky i kvality jídel, celkového prostředí a čistoty ale také například na základě speciálních nabídek. Přes 80 % respondentů by v restauraci ocenilo možnost dát si žvýkačku, která je pro ně elegantním řešením dentální hygieny po jídle.
V návaznosti na tyto výsledky se značka Orbit spojila se sítí restaurací McDonald's
a představují novou kampaň v duchu sloganu žvýkaček Orbit „Jezte, pijte, žvýkejte“. V období od 14. 1. do 13. 3. 2016 tedy mohou spotřebitelé koupit žvýkačky Orbit
a získat legendární burger Big Mac™ za skvělou cenu 39 Kč na základě předložení kupónu. Žvýkačky s kupónem uvnitř najdou spotřebitelé na prodejnách díky speciálnímu označení.
* Sběr dat proběhl prostřednictvím internetového dotazníku (CAWI) na internetovém panelu agentury STEM/Mark ve dnech 26. 11. – 4. 12. 2015 na cílové skupině mužů a žen ve věku 15 – 60 let. Průzkumu se zúčastnilo 478 respondentů.
Vaše názory
Pro vložení komentáře se prosím přihlašte nebo zaregistrujte.