Pro ty, kteří chtějí být opravdu úspěšní, je tu již dlouhou dobu webový portál MontyRich.cz. Od ledna však mají všichni jeho fanoušci možnost číst si zajímavé články také na papíře. Přestože se stále tvrdí, že éra tištěných médií pomalu končí, magazín MontyRich jde proti proudu a má těsně před vydáním únorového čísla stovky předplatitelů.
Měsíčník MontyRich je magazín, který si za cíl klade hlavně inspirovat a motivovat, zaměřuje se na byznys, luxusní lifestyle a úspěch. Svého vlastního úspěchu pak hodlá dosáhnout přímým prodejem. „Rozhodli jsme se o přímou distribuci. Rozhodně nechceme být v trafikách a maloobchodních řetězcích. Výhodou pro čtenáře je zejména minimum inzerce, která by ho jen rušila,“ doplňuje šéfredaktor magazínu Milan Charvát.
U podobně zaměřeného magazínu by se mohlo zdát, že bude zaměřen jen na čtenáře v Praze. Není to ale pravda – i samotná redakce je rozprostřena po celé České republice. „Máme redaktory v Ostravě, Brně, v České Lípě nebo ve Zlíně. Rozhodně nejsme pragocentrici,“ dodává Milan Charvát.
Server MontyRich.cz paří do portfolia společnosti FIT Group. Tištěný magazín je první a jedinou konkurencí časopisu Forbes – jedná se ovšem o původní českou, nikoli licenční výrobek spoléhající na věhlasné jméno.
Vaše názory
Pro vložení komentáře se prosím přihlašte nebo zaregistrujte.