Den otců - patří mu každá třetí červnová neděle. Také jste sháněli dárek na poslední chvíli? Komu by se nehodila ještě jedna kravata nebo skvělé těžítko do kanceláře? Možná však ani nebylo třeba… Z výzkumu společnosti Procter & Gamble, která vám přináší značky jako Gillette®, Pampers®, Old Spice® a Tide®, vyplynulo, že tatínkové nejvíce ocení, když jim jejich děti řeknou “máme tě rádi” nebo jim připraví netradiční svačinu. Celých 87 % respondentů uvedlo, že je podobná pozornost potěší více, než drahý dárek či přáníčko.
Aby oslavil otce a jejich každodenní rituály, uvádí P&G video Tatínkův efekt, které patří do série Každodenní efekt. Je výzvou pro všechny děti, aby se zamyslely nad tím, jak s tatínky tráví čas a jak je tyto společné chvíle ovlivňují.
“Každý máme nesmazatelné vzpomínky na chvíle strávené s tatínkem a na to, co nás naučil. Tyto momenty mohou ale znamenat důležité životní postřehy, třeba jak udržet rovnováhu nebo jak se připravit na výpadek proudu,“ řekl Juraj Králik, manažer korporátní komunikace a podotkl: “Co by se mohlo zdát jako ne příliš významná drobnost, to se může později nasčítat do velkých životních lekcí.“
Tatínkové se často ptají sami sebe, jestli má nějaký význam, když se snaží své děti vyučovat a být jim příkladem. „Není lepšího dárku, než jim říct, že měli na výchovu skutečně velký vliv, a ukázat jim, jak jsme se během těch neobyčejných chvil cítili. Tyto jednoduché každodenní drobnosti rozsvítí každý den, stejně jako naše značky zlepšují život rodin na celém světě. A protože bude Den otců, myslíme si, že si to zaslouží oslavu,“ doplnil Juraj Králik.
Pokud jste zapomněli na dárek ke dni otců můžete soutěžit o balíčky Gillette. Správnou dpověď naleznete v následujícím videu http://youtu.be/xfWbczZLWLE
Vaše názory
Pro vložení komentáře se prosím přihlašte nebo zaregistrujte.