Společnost Procter & Gamble se rozhodla poukázat na každodenní zdánlivě drobné činy maminek, které však mají překvapivě výrazný vliv na každého z nás a dokazují sílu „Každodenního efektu“. Proto nechala připravit výzkum, z něhož vyplývá, kolik času stráví české maminky úklidem domácnosti.
Více než čtvrtina dotázaných (27 %) mu věnuje přes deset hodin týdně, což je bezmála 22 dní nepřetržitého úklidu ročně. Zhruba třetina oslovených uklízí každý den, další třetina pak nechává úklid na jeden den o víkendu. Ti, co uklízí 2 až 3 dny v týdnu, volí nejčastěji pátek, sobotu a neděli.
Většina oslovených (89 % a více z reprezentativního vzorku respondentů ve věku od 18 do 59 let) potvrzuje, že jim velmi záleží na tom, aby se z jejich domácností linula příjemná vůně. Naprostá většina, 2/3 dotázaných, se vždy těší, až budou moci ulehnout do čerstvě vypraného povlečení. Rádi také oblékají voňavé, vyžehlené oblečení. To je také jedním z důvodů, proč bezmála polovina žen (49 %) vypere týdně 4 a více praček prádla.
„Naše společnost pomáhá matkám každý den. Ať už tím, že s Jarem umyjí nádobí rychleji nebo zajistí dětem nerušený spánek díky plenkám Pampers. Je to součet těchto každodenních drobných činností, které se ve výsledku změní v něco úžasného,“ řekl Juraj Králik, manager korporátní komunikace P&G.
Soutěžte o tři balíčky Jar s Ariel kapslemi. Správnou odpověď najdete ZDE.
Vaše názory
Pro vložení komentáře se prosím přihlašte nebo zaregistrujte.