Komunikační kampaň značky Snickers „Když máš hlad, nejsi to ty“ poukazuje na to, co s člověkem dělá hlad a jak lidské tělo reaguje na pocit hladu. Většinou se člověk necítí ve své kůži, může se měnit jeho chování, například se může stát podrážděným a náladovým. Svůj podíl na tom může mít i nedostatek cukru v krvi.
O značce Snickers, jejích produktech a dalších informacích o konceptu se dozvíte na str
ánkách http://www.snickers.cz nebo na www.facebook.com/SnickersCeskoSlovensko.
ZDE/Níže můžete odpovědět na šest jednoduchých anketních otázek. Pět účastníků soutěže získá balíček produktů Snickers plný lahodné čokolády, oříšků, nugátu a karamelu. Zapojit se můžete do neděle 17. března.
Vaše názory
Pro vložení komentáře se prosím přihlašte nebo zaregistrujte.