Donedávna se mělo za to, že když si dítě udělá domácí úkol, látku si bude muset doma nastudovat a učivo si zapamatuje lépe. Ukázalo se však, že...
Zpět na článek
Babinet.cz /
Magazín /
Život a vztahy /
Domácí úkoly jsou pro žáky škodlivé. Rozhodně jim... /
Vaše názory
Domácí úkoly jsou pro žáky škodlivé. Rozhodně jim nepomáhají
Další z magazínu
-
Ve znamení Vah: Věčně na křižovatce a neprávem nepochopené
23. září se vlády ujme sedmé znamení zvěrokruhu, Váhy, které jsou symbolem spravedlnosti a...
-
Rozvážní Býci a neústupnost Blíženců. Jak je na tom s tvrdohlavostí vaše znamení?
Tvrdohlavost nemusí být nutně špatná vlastnost. Může nám pomoci k dosažení svých snů i...
-
Brzy se vlády ujme sedmé znamení zvěrokruhu. Váhy, symbol spravedlnosti a rovnováhy
Jedná se o hlavní znamení vzdušného živlu, jež se charakterizuje jako pozitivní, horké,...
-
Odolnost vůči nevěře? Ovlivňuje ji několik faktorů, vysvětluje klinická psycholožka
Nevěrou lze označit jakýkoli sexuální kontakt, který se uskutečňuje mimo partnerskou (manželskou) dyádu....
Nejčtenější články
Náš tip
-
Procvičte nejen pravopisná cvičení, diktáty, ale i kvízy, časté chyby, doplňovačky a vše, co pomůže ve výuce Vám nebo dětem
na webu pravopisne.cz
Vaše názory
Co to je za žvásty??? To se fakt neumíte se svými dětmi doma učit, že propagujete takové kraviny? Jasně, na střední poprvé domácí úkoly, aha, to je podivné logika jako "až do patnácti let budu za své dítě všechno uklízet si patnáctých narozeninách mi začne se vším pomáhat". Neuvěřitelně primitivní článek, redakce Babinetu to v poslední době bere šupem z kopce, máte čím dál tím nižší úroveň.
Výzkum se dělal v USA, o jejich způsobu výuky mám své pochybnosti (nutno podotknout, že znalosti školství USA mám jen z filmů). Tam asi domácí úkoly neplní svou roli. Neznamená to, že to platí na celém světě, možná to dělají v USA špatně. A titul "přední expert ohledně domácích úkolů a jejich vlivu na žáky" mi přijde směšný a zavádějící.
Domnívám se, že mezi "studijním výsledkem" a "lepším zapamatováním" je rozdíl. Studijní výsledek je momentální a závisí na spoustě vnitřních a vnějších faktorů, které v dané chvíli na žáka působí. Princip zapamatování má také své vlastní determinanty. A to, že se věci musíme znovu podívat, procvičovat je a opakovat je skutečně ten nejlepší způsob zapamatování. Je ale naprosto jasné, a k tomu nepotřebujeme být ani experty, že vypracování domácího úkolu asi nezajistí, že budu jedničkář vždy a ve všem :D
Pro vložení komentáře se prosím přihlašte nebo zaregistrujte.