Zab ouchli jste si dve ře? Rozbil se vám elektrický či plynový spotřebič? Potřebujete pom oc se vzniklou havárii související...
Zpět na článekRozbila se vám pračka? Zavolejte asistenta
Další z magazínu
-
Do kolika let si lze vzít hypotéku? Věk je jedním ze zásadních parametrů
foto / Freepik Hypotéku je ideální uzavřít do čtyřiceti let, kdy lze sjednat až třicetiletou dobu splatnosti...
-
Dejte sbohem dlaždicím a přivítejte kvetoucí cibuloviny
odstraňte z velké plochy dlaždici a zasaďte cibulky / foto se svolením iBulb Možná jste se již setkali s pojmem...
-
Na co se zaměřit, když vaše zahrada i záhony spí
Ani během studených měsíců nemusíte věšet péči o vaši zahradu na hřebík / foto Unsplash ...
-
Tiny house: Fenomén malého, ekologického a úsporného bydlení, který pomalu dobývá svět
Koncept tiny house tak zkrátka do světa bydlení přivál svěží vítr / foto Unsplash Minimalismus v...
Nejčtenější články
- Býk trpí dlouho a skrývaně, Ryba odpouští dřív, než je nutné. Znamení zvěrokruhu a schopnost odpouštět
- Astrologie a přírůstek na váze: Které znamení má stravu pod kontrolou?
- Vaše špatné vlastnosti podle znamení: Blíženec umí být chladný, Rak se moc prožívá a Štír neumí odpouštět
- Znamení horoskopu a intimita: Proč je Štír považován za nejintimnější znamení a Ryby za obětavé milence
- Listopadový horoskop: Býci mohou přenastavit hodnoty, Raci se zaměří na svůj vnitřní svět a Berani si zafilozofují
Náš tip
-
Procvičte nejen pravopisná cvičení, diktáty, ale i kvízy, časté chyby, doplňovačky a vše, co pomůže ve výuce Vám nebo dětem
na webu pravopisne.cz
Vaše názory
služba ČEZ asistent , zajišťovaná firmou Europ Assistance, je pouze pro srandu králíkům :-) 18.11.2016 - nahlášení poruchy pračky na placené lince - cca 15 minutový hovor na pevnou linku (mohli by to vylepšit o linku 900) Slečna slíbila poslat kontakt na technika - do pondělí 21.11.2016 se ale nic neděje - ani slíbená SMS,ani telefon 21.11.2016 po 72 hodinách (dost dlouho, když mají nonstop provoz) další několika minutový placený hovor . Nejdříve nejsou schopni dohledat hlášenou událost, po delším čekání zjistí , že nejenže momentálně nejsou schopni zajistit technika na opravu, ale nejsou ani schopni sdělit, kdy budou mít kontakt na nějakého volného technika . Pro slečnu z asistence hraje pouze to, že mi nabídla možnost zajistit si opravu sám. Jenže nebyla ochotna zaslat tuto radu ani na email. Pouze formulář k zpětnému proplacení . Tzn. platíte si službu naprosto k ničemu :-( Služba možná funguje v Praze, ale Ostrava je pro ně vidlákov.(on se na to ten ... snad vykašle)
Ze zvědavosti jsem si tuto pojistku zaplatil. Když nám začala zlobit lednička, obrátil jsem se tedy na pojišťovnu (mimochodem je to uzavřené u pojišťovny Europ Assistance s.r.o. - hrůza a děs). Řešení několik měsíců, než sehnali servisního technika. Ještě, že jsem si v zimě nezabouchl klíče a nepotřeboval od nich zámečníka, to bych stál před domem ještě dnes. Opravu jsem uhradil na místě opraváři, takže nečekejte, že úhradu s opravářem domluví (doklad jsem odeslal, tak jsem zvědav, zda mi to proplatí). A připravte se na slušnou ignoraci. Když nebudete pojistnou událost urgovat, neobtěžují se moc dobře reagovat.
Další zkušenost s pojistným plněním. Ignorace, nesmysly, lži. Vše podřizují jen tomu, aby nemuseli uznávat pojistné plnění. Vymýšlejí si i neexistující formulace pojistných podmínek a asi doufají, že se na to klient vykašle, protože jde o málou částku. Soudit se je samozřejmě finančně pro většinu lidí nedosažitelné.
Pro vložení komentáře se prosím přihlašte nebo zaregistrujte.