Zab ouchli jste si dve ře? Rozbil se vám elektrický či plynový spotřebič? Potřebujete pom oc se vzniklou havárii související...
Zpět na článekRozbila se vám pračka? Zavolejte asistenta
Další z magazínu
-
Špinavé ruce od ořechů či hlíny: Jednoduchá domácí pasta pomůže s čistotou i hydratací
Špína, která při zahrádkaření na rukou ulpívá, je velmi odolná a chvíli...
-
Cibulky hyacintů a speciální vázy: Těšte se z kvetoucích květin i teď na podzim
Domovinou hyacintů je oblast sahající od středního Turecka po Libanon ve východním Středomoří. Barva...
-
Letní přísun čerstvých bylinek do jídla nekončí. V chladných měsících si můžete některé pěstovat i doma na okně
Bylinky a koření můžete úplně klidně pěstovat i v zimních měsících doma za oknem. Je ale potřeba,...
-
Co se spadaným listím na zahradě. Hrabat, nebo nehrabat?
Máte-li na své zahrádce stromy, bojujete na podzim s popadaným listím. Možná nevíte, jak...
Nejčtenější články
- Doubravka Přemyslovna: Princezna, která prohloubila přátelské vztahy mezi Čechy a Poláky. Její hrob doposud nebyl nalezen
- Ryby překvapí, Lvi jsou pohodáři. Jak je vaše hvězdné znamení odolné vůči stresu?
- Nevěra a manželské konflikty. Proč se to děje, vysvětluje klinická psycholožka
- Znamení zvěrokruhu a schopnost přijímat kritiku: Někteří se poučí, jiní zahořknou a někdo jde dokonce do útoku
- Rozdávačné Panny i hamižní Lvi. Vztah k penězům podle znamení zvěrokruhu
Náš tip
-
Procvičte nejen pravopisná cvičení, diktáty, ale i kvízy, časté chyby, doplňovačky a vše, co pomůže ve výuce Vám nebo dětem
na webu pravopisne.cz
Vaše názory
služba ČEZ asistent , zajišťovaná firmou Europ Assistance, je pouze pro srandu králíkům :-) 18.11.2016 - nahlášení poruchy pračky na placené lince - cca 15 minutový hovor na pevnou linku (mohli by to vylepšit o linku 900) Slečna slíbila poslat kontakt na technika - do pondělí 21.11.2016 se ale nic neděje - ani slíbená SMS,ani telefon 21.11.2016 po 72 hodinách (dost dlouho, když mají nonstop provoz) další několika minutový placený hovor . Nejdříve nejsou schopni dohledat hlášenou událost, po delším čekání zjistí , že nejenže momentálně nejsou schopni zajistit technika na opravu, ale nejsou ani schopni sdělit, kdy budou mít kontakt na nějakého volného technika . Pro slečnu z asistence hraje pouze to, že mi nabídla možnost zajistit si opravu sám. Jenže nebyla ochotna zaslat tuto radu ani na email. Pouze formulář k zpětnému proplacení . Tzn. platíte si službu naprosto k ničemu :-( Služba možná funguje v Praze, ale Ostrava je pro ně vidlákov.(on se na to ten ... snad vykašle)
Ze zvědavosti jsem si tuto pojistku zaplatil. Když nám začala zlobit lednička, obrátil jsem se tedy na pojišťovnu (mimochodem je to uzavřené u pojišťovny Europ Assistance s.r.o. - hrůza a děs). Řešení několik měsíců, než sehnali servisního technika. Ještě, že jsem si v zimě nezabouchl klíče a nepotřeboval od nich zámečníka, to bych stál před domem ještě dnes. Opravu jsem uhradil na místě opraváři, takže nečekejte, že úhradu s opravářem domluví (doklad jsem odeslal, tak jsem zvědav, zda mi to proplatí). A připravte se na slušnou ignoraci. Když nebudete pojistnou událost urgovat, neobtěžují se moc dobře reagovat.
Další zkušenost s pojistným plněním. Ignorace, nesmysly, lži. Vše podřizují jen tomu, aby nemuseli uznávat pojistné plnění. Vymýšlejí si i neexistující formulace pojistných podmínek a asi doufají, že se na to klient vykašle, protože jde o málou částku. Soudit se je samozřejmě finančně pro většinu lidí nedosažitelné.
Pro vložení komentáře se prosím přihlašte nebo zaregistrujte.