Zab ouchli jste si dve ře? Rozbil se vám elektrický či plynový spotřebič? Potřebujete pom oc se vzniklou havárii související...
Zpět na článekRozbila se vám pračka? Zavolejte asistenta
Další z magazínu
-
Zaplňte skleník rostlinami i přes zimu: Odolné zimní odrůdy jsou základ úspěchu
Váš skleník nemusí po hlavní sezóně zůstat prázdný a opuštěný. Zkuste ho...
-
Zahradní kalendář: V lednu zkontrolujte dřeviny a začněte si plánovat výsev či výsadbu rostlin
Lednové úkoly zahrnují zejména péči o stromy , plánování výsevu či...
-
Silvestr je pro zvířecí mazlíčky nocí plnou děsivého strachu. Několik rad, jak jim pomoci
Prosinec bývá pro zvířecí mazlíčky náročný měsíc. Ať už to jsou davy v ulicích,...
-
Okouzlující kvetoucí cibuloviny ve vaší vánoční výzdobě
Vánoce jsou časem pospolitosti a útulného domova. Když je stromeček vztyčený a vánoční světla...
Nejčtenější články
- O svaté Barboře, ležívá sníh na dvoře. Jaké tradice se vážou k tomuto svátku
- Berani se těší na vosí hnízda, Raci na rohlíčky. Jaké druhy vánočního cukroví jsou slabostí jednotlivých znamení
- Dopis Ježíškovi není nákupní seznam. Jak reagovat na nenaplněné představy, vysvětluje psycholožka
- Velká hvězdná předpověď na prosinec: Co závěr roku přinese Býkům? A proč by se Panny měly zaměřit na spánek?
- Advent pro duši: Co udělat tentokrát jinak, abyste si advetní čas užili
Náš tip
-
Procvičte nejen pravopisná cvičení, diktáty, ale i kvízy, časté chyby, doplňovačky a vše, co pomůže ve výuce Vám nebo dětem
na webu pravopisne.cz
Vaše názory
služba ČEZ asistent , zajišťovaná firmou Europ Assistance, je pouze pro srandu králíkům :-) 18.11.2016 - nahlášení poruchy pračky na placené lince - cca 15 minutový hovor na pevnou linku (mohli by to vylepšit o linku 900) Slečna slíbila poslat kontakt na technika - do pondělí 21.11.2016 se ale nic neděje - ani slíbená SMS,ani telefon 21.11.2016 po 72 hodinách (dost dlouho, když mají nonstop provoz) další několika minutový placený hovor . Nejdříve nejsou schopni dohledat hlášenou událost, po delším čekání zjistí , že nejenže momentálně nejsou schopni zajistit technika na opravu, ale nejsou ani schopni sdělit, kdy budou mít kontakt na nějakého volného technika . Pro slečnu z asistence hraje pouze to, že mi nabídla možnost zajistit si opravu sám. Jenže nebyla ochotna zaslat tuto radu ani na email. Pouze formulář k zpětnému proplacení . Tzn. platíte si službu naprosto k ničemu :-( Služba možná funguje v Praze, ale Ostrava je pro ně vidlákov.(on se na to ten ... snad vykašle)
Ze zvědavosti jsem si tuto pojistku zaplatil. Když nám začala zlobit lednička, obrátil jsem se tedy na pojišťovnu (mimochodem je to uzavřené u pojišťovny Europ Assistance s.r.o. - hrůza a děs). Řešení několik měsíců, než sehnali servisního technika. Ještě, že jsem si v zimě nezabouchl klíče a nepotřeboval od nich zámečníka, to bych stál před domem ještě dnes. Opravu jsem uhradil na místě opraváři, takže nečekejte, že úhradu s opravářem domluví (doklad jsem odeslal, tak jsem zvědav, zda mi to proplatí). A připravte se na slušnou ignoraci. Když nebudete pojistnou událost urgovat, neobtěžují se moc dobře reagovat.
Další zkušenost s pojistným plněním. Ignorace, nesmysly, lži. Vše podřizují jen tomu, aby nemuseli uznávat pojistné plnění. Vymýšlejí si i neexistující formulace pojistných podmínek a asi doufají, že se na to klient vykašle, protože jde o málou částku. Soudit se je samozřejmě finančně pro většinu lidí nedosažitelné.
Pro vložení komentáře se prosím přihlašte nebo zaregistrujte.